quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik zo aangegeven bij ze.
Ik zeg zo, bij het VOCHTIGE POESJE niet eerder dan 5 minuten voor einde tijdvak komen
Of de kots opruimen omdat zo'n kind te druk aan het rondrennen is na 4 ikea ontbijtjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Of van die lekkere snotneuzen die je moet afvegen?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegenwoordig laat ik het gewoon altijd bij de AH bezorgen indien mogelijk, ben ik ook van jouw streken af.
Tussen al die ballen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of de kots opruimen omdat zo'n kind te druk aan het rondrennen is na 4 ikea ontbijtjes
Nee, wat is dat? Werken?quote:
ik heb net m'n eerste meeting gehad dus ik moet nu even rustenquote:
Hey, als je de tijd hebt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:15 schreef Puala het volgende:
Over de AH gesproken, ik lees mee in het topic over bezuinigen. Maar als de prijs op de kassa/scanner niet klopt tov t vak dan hoor je het product gratis mee te krijgen. En als t product over de datum is dan krijg je ook een nieuwe houdbare gratis meeEr zijn er die er hele sporten van maken om dat te ontdekken
Wat een gedoe voor die paar euro hooguit in de maand.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:15 schreef Puala het volgende:
Over de AH gesproken, ik lees mee in het topic over bezuinigen. Maar als de prijs op de kassa/scanner niet klopt tov t vak dan hoor je het product gratis mee te krijgen. En als t product over de datum is dan krijg je ook een nieuwe houdbare gratis meeEr zijn er die er hele sporten van maken om dat te ontdekken
Ze kunnen al die tijd ook gebruiken om te werken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:15 schreef Puala het volgende:
Nee, ik zit online te shoppen voor thermomaillots.quote:
@bitterbal we moeten antwoorden hebben hierop!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tussen al die ballen.
Ze zullen vast wel vaker ongelukjes hebben daar, moet iedereen er dan uit, dat al die ballen worden schoongemaakt?
Naja met producten van 4-5 euro tikt t natuurlijk had aan. En de aanpassing schijnt lang te duren, dus met wat mazzel kun je t 3-4 rondjes boodschappen doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor die paar euro hooguit in de maand.
Zou je dieet eens onder de loep nemen dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is werken de halve dag op de wc FOK!en.
Nou dat ook! Misschien toch maar opletten wat ik zelf scan de volgende keerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, als je de tijd hebt.
Zelfde als met dat couponing in de VS.
ik zie nu het VOCHTIGE POESJE voor me met een loep boven de wc nadat hij klaar isquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou je dieet eens onder de loep nemen dan.
Hmm. Indoodoobitably.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie nu het VOCHTIGE POESJE voor me met een loep boven de wc nadat hij klaar is
Vieslel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie nu het VOCHTIGE POESJE voor me met een loep boven de wc nadat hij klaar is
Pas op, de mannen hier worden wildquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik zit online te shoppen voor thermomaillots.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou je dieet eens onder de loep nemen dan.
Ik hang al aan een ketting joh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pas op, de mannen hier worden wild
Er is ook een moderator die 5 supermarkten afrijdt voor de laagste prijsjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:15 schreef Puala het volgende:
nu worden we nog wilder!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hang al aan een ketting joh.
dan ben je toch meer kwijt aan benzine dan aan de laagste prijsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is ook een moderator die 5 supermarkten afrijdt voor de laagste prijsjes
Dan ben je t toch kwijt aan benzinequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is ook een moderator die 5 supermarkten afrijdt voor de laagste prijsjes
GMTAquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ben je toch meer kwijt aan benzine dan aan de laagste prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |