SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je jezelf wel voortplanten, hup hup hups aan de slag ermee.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan vergeten we even wat kinderen allemaal wel niet kosten zeker?
Je kunt kiezen tussen kinderen maken en asielzoekers importeren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, importeer maar dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt kiezen tussen kinderen maken en asielzoekers importeren.
Misschien moeten we die wat eerder aan het werk zetten anders, met die kleine vingertjes geschikt voor Playmobil en LEGO kun je ze ook prima aan de F-35 laten sleutelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hoeveel F-35 sleutelaars hebben we nou écht nodig?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we die wat eerder aan het werk zetten anders, met die kleine vingertjes geschikt voor Playmobil en LEGO kun je ze ook prima aan de F-35 laten sleutelen.
Oi, niet zo he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen dan ook de eerste 18 jaar bij je in huis wonen.
Kopen we die een stuk of honderd bij, hebben we hard nodig met zoveel booslims in de wereld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoeveel F-35 sleutelaars hebben we nou écht nodig?
Maar dan gaat er wéér geen geld naar het OV. Dat was juist het hele idee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopen we die een stuk of honderd bij, hebben we hard nodig met zoveel booslims in de wereld.
oh dan gaan ze toch niet sleutelen, maar bouwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We moeten ook de huizencrisis oplossen tegelijkertijd.
hey jijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
oh dan gaan ze toch niet sleutelen, maar bouwen.
Kijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoppa. Opgelost.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
hoi haagsiequote:
Dat zijn de betere dingenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:55 schreef Puala het volgende:
Altijd lekker trouwens als je voor iets een tijdvak hebt tussen 8-15 en dat ze dan om kwart over 8 al bellen dat ze er om 9u zijn
Bij mij komen ze altijd richting het eindquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:55 schreef Puala het volgende:
Altijd lekker trouwens als je voor iets een tijdvak hebt tussen 8-15 en dat ze dan om kwart over 8 al bellen dat ze er om 9u zijn
Zo kan het ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:55 schreef Puala het volgende:
Dat heb ik zo aangegeven bij ze.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij komen ze altijd richting het eind
oh, naja bezoek spreek je zelf mee af toch. Dus zo erg zal t niet zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kinderen die bij Tante Bal op bezoek gaan.
Nee ze heeft ballenbakdienst op werkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
oh, naja bezoek spreek je zelf mee af toch. Dus zo erg zal t niet zijn.
Ooooooh helemaal leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ze heeft ballenbakdienst op werk
Komen nooit meer terug.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kinderen die bij Tante Bal op bezoek gaan.
Werkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
oh, naja bezoek spreek je zelf mee af toch. Dus zo erg zal t niet zijn.
Denk dat ze in het echt heel lief is voor kinderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of ik m'n kind bij BB zou achterlaten? Als de ouders hier zouden meelezen
K zou het niet doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of ik m'n kind bij BB zou achterlaten? Als de ouders hier zouden meelezen
Nieuwe onderdelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komen nooit meer terug.
Of mja.. misschien in stukjes.
uhuhquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze in het echt heel lief is voor kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |