Ik heb ooit gepraat met Reinier van der Bergquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:21 schreef Elan het volgende:
https://www.ed.nl/show/ho(...)%2Fwww.google.com%2F
Samen met Erwin Krol toch wel de meest iconische weermannen die ik live heb mogen aanschouwen.
Jazeker, zijn naam is Geert!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:18 schreef Zipportal het volgende:
Nog een peerd gekocht op de Zuidlaardermarkt? Weer was goed. @:r-woud93
vooral ook het droge andalusiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yea, but no... ik zit in min of meer het droogste stukje Europa hier.De bergen achter de kust houden heel veel tegen.
[ afbeelding ]
Maar wel mooi dat groot deel van España weer wat water gaat krijgen.
Wij hadden laatst Gerrit Hiemstra over de vloer, die is met zijn bedrijfje wel het ultieme voorbeeld van links lullen rechts vullen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb ooit gepraat met Reinier van der Berg
Hier was het snel weer wegquote:
Jequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb ooit gepraat met Reinier van der Berg
Haha nee hoor, maar zovaak kom ik geen b.n.'ers in het wild tegen met wie ik ook nog even praatquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Jelaat vermoeden dat het dirty talk is?
De kou weg is positief, maar wel kletsnatquote:
Ja, dat een beetje goed frisse lucht het eens een tijdje zou winnen was ook wel te mooi om waar te zijn natuurlijkquote:
Wat is daar zo leuk aan dan? Het is sowieso niet meer warm, dus heel dat argument trappen we niet in.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat een beetje goed frisse lucht het eens een tijdje zou winnen was ook wel te mooi om waar te zijn natuurlijk
Weg elfstedentochtquote:
Pssst.... Wil je mijn hogedrukgebied zien?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Jelaat vermoeden dat het dirty talk is?
Vooral vannacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |