hoezoquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik maak me echt zorgen over de mensheid
Wel weer een amateur van een terrorist he. 2 doden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:45 schreef RipCity het volgende:
Het derde slachtoffer van de schietpartij, maandagavond in Brussel, is buiten levensgevaar. Dat heeft het crisiscentrum intussen bevestigd. Twee Zweden zijn omgekomen.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:31 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier hoor je hem schieten
Dan is de terreuraanval geslaagd, dat is precies het doel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik maak me echt zorgen over de mensheid
Niet gek. Moslims demonstreren nooit tegen terrorisme. Waarom zouden ze. Zo verspreidt de religie zich sinds 664. Mohammed heeft ook mensen aan het zwaard geregen voor de religie, en dat was de perfecte man. Moorden voor de religie is dus vrij weinig mis mee in "the house of war"(alle gebieden die nog niet islamitisch zijn).quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Op die, inmiddels verwijderde, Facebook pagina stroomden de duimpjes en hartjes van moslims ook toe na de aanslag.
Een haat act, van welke kant dan ook is moeilijk te stoppen als het om een paar individuen gaat... En mensen lijken aan alle kanten extremer te worden, ik denk dat zoiets best zorgelijk is.quote:
Dit is het filmpje waar het mee begint. Hij is bezig met zijn wapen in elkaar te zetten en te laden. Dan schiet ie al 1 keer op het busje. Het busje rijdt snel weg ( misschien de mensen nog ongedeerd).Hij pakt de scooter en om de hoek begint 2e filmpje die als eerste is geplaatst vanavond. Hij ziet het busje staan met knipperlichten om de hoek en vuurt weer verschillende keren op de bus. Voor de 2e keer dus, en gaat dan het gebouw in en schiet iemand anders neer.Bus en gebouw speelt dus in dezelf straat af.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:31 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier hoor je hem schieten
In zoverre zal ik mezelf nooit opsluiten, ben alleen bang voor een grote actie/reactie op termijn in Europa..quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dan is de terreuraanval geslaagd, dat is precies het doel.
Ik verbaas mij altijd over dat mensen dan wraak nemen op mensen die ze helemaal niet kennen omdat die toevallig tot een bepaalde groep behoren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een haat act, van welke kant dan ook is moeilijk te stoppen als het om een paar individuen gaat... En mensen lijken aan alle kanten extremer te worden, ik denk dat zoiets best zorgelijk is.
En dus ook...wat als de taxibus na het eerste schot niet stil was gaan staan een straat verder?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dit is het filmpje waar het mee begint. Hij is bezig met zijn wapen in elkaar te zetten en te laden. Dan schiet ie al 1 keer op het busje. Het busje rijdt snel weg ( misschien de mensen nog ongedeerd).Hij pakt de scooter en om de hoek begint 2e filmpje die als eerste is geplaatst vanavond. Hij ziet het busje staan met knipperlichten om de hoek en vuurt weer verschillende keren op de bus. Voor de 2e keer dus, en gaat dan het gebouw in en schiet iemand anders neer.Bus en gebouw speelt dus in dezelf straat af.
Ach ze zijn weer eens geschokt.quote:
Dit! kan er ook weinig aan toevoegen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verbaas mij altijd over dat mensen dan wraak nemen op mensen die ze helemaal niet kennen omdat die toevallig tot een bepaalde groep behoren.
Baudet had geen enkel probleem met leden die zich identificeerde als "neonazi", ook voor die mensen was er ruimte. Pas na een flinke mediastorm is hij overstag gegaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is laat, help me even, wie is die laatste?
Oh ja want nu is het wel echt veel veiliger als die gek nog rond looptquote:
Thx, ja idd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Baudet had geen enkel probleem met leden die zich identificeerde als "neonazi", ook voor die mensen was er ruimte. Pas na een flinke mediastorm is hij overstag gegaan.
Hij flirt openlijk met standpunten van de nazis en zegt dat het Neurenberg-tribunaal illegaal was......
Dat en ook de mensen die nu het stadion eindelijk mogen verlaten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:50 schreef Momo het volgende:
Hopelijk pakken ze die gek snel, anders ga je morgen ook niet lekker over straat daar in Brussel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |