Same. FamkeLouise, Deviny (MAFS match or mistake) en in mindere mate Shanta (Temptation Island)zijn sowieso van een ander type. Een stuk meer klasse. Ik was verbaasd dat Famke hieraan meedeed.quote:Op zondag 7 januari 2024 02:16 schreef GwaiLow het volgende:
Haha, heb Echte Meisjes In De Jungle eens opgezet. Weet nog dat ik het eerste seizoen in 2011 keek, met Britt Dekker die won. En het jaar daarna mocht ze weer meedoen, en werd ze laatste, dacht ik. Waarom mogen eigenlijk steeds dezelfde meedoen? Die Kox blijft vreselijk, samen met die vriendin van haar. Het lijkt ook wel alsof er alleen maar meiden mee mogen doen die zoveel mogelijk aan hun lichaam hebben laten doen, tegenwoordig(?). Dat was in 2011 nog niet zo. Een enkeling die er wel normaal uitziet vliegt er gelijk uit. En hoe durven ze dit slechte programma per aflevering erop te zetten, en niet gewoon het hele seizoen? Ik was van plan het hele seizoen even snel te kijken, maar er staan slechts 2 afleveringen op.
Ik denk wel dat veel in scene is gezet. Want zo dom kan je toch niet zijn(?). Eigenlijk valt zelfs Famke Louise mij nog heel erg mee, vergeleken met de rest. Een enkeling is wel oke.
Denk overigens niet dat er veel mensen hier naar dit programma kijken. Heel verstandig overigens
lijkt mij niks aanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:41 schreef freaky40 het volgende:
De Verraders met onbekende Nederlanders zijn bekend. Over 2 weken 16 feb. eerste aflevering op RTL 4 en Videoland. https://showbizznetwork.n(...)seizoen-de-verraders
Ben ik niet met je eens. BN-ers maken zulke spelshows kapot, zie Expeditie Robinson en Wie is de Molquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
lijkt mij niks aan
ik keek eigenlijk meer voor de bn'ers, niet voor dit concept
Zin in!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:41 schreef freaky40 het volgende:
De Verraders met onbekende Nederlanders zijn bekend. Over 2 weken 16 feb. eerste aflevering op RTL 4 en Videoland. https://showbizznetwork.n(...)seizoen-de-verraders
Ik ben het wel met je eens dat BN-ers het niet altijd leuker maken. Toch laten de kijkcijfers zien dat die series met BN-ers veel meer kijkers trekken. Zelfs als 80% van die BN-ers niet echt B zijn voor veel kijkers.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. BN-ers maken zulke spelshows kapot, zie Expeditie Robinson en Wie is de Mol
Uit wel onderzoek blijkt dat wannabe BNers beter scoren dan onbekende Nederlanders?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat BN-ers het niet altijd leuker maken. Toch laten de kijkcijfers zien dat die series met BN-ers veel meer kijkers trekken. Zelfs als 80% van die BN-ers niet echt B zijn voor veel kijkers.
Check gewoon Wikipedia bijvoorbeeld van Wie is de Molquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Uit wel onderzoek blijkt dat wannabe BNers beter scoren dan onbekende Nederlanders?
Je beantwoordt mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:37 schreef Omega het volgende:
[..]
Check gewoon Wikipedia bijvoorbeeld van Wie is de Mol
Seizoen 1-4 waren met onbekende deelnemers
Expeditie Robinson nog beter voorbeeld, sinds 2010 met BN'ers
Maar dit had je allemaal zelf ook kunnen uitzoeken
Ik noem het woord onderzoek niet, alleen kijkcijfers zijn hoger sinds BN-ers mee doenquote:
Niet BN’ers bij deze show is garant voor mensen die over lijken gaan. Net als bij Robinsonquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. BN-ers maken zulke spelshows kapot, zie Expeditie Robinson en Wie is de Mol
Ik vind soms bekende mensen kapot zien gaan bij de verraders best leuk, lang niet iedereen trekt ditquote:Op woensdag 14 februari 2024 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijl zei bij talkshow Humberto dat meer programma's weer onbekend Nederlanders moeten laten meedoen
The Bunker Online met BN'ers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:51 schreef Danny het volgende:
Hoewel ik graag kijk naar versies met BN'ers, net als programma's als Special Forces of Kamp van Koningsbrugge, zouden er daarnaast ook gewoon versies moeten zijn met niet-bn'ers.
Normale versies zonder BN'ers dus, en speciale seizoenen mét.
Ipv 1x per jaar dus 2x per jaar.
Expeditie, de Mol, Verraders, Kamp van, Special Forces etc. Bij de BN versie is het leuk als er mensen in zitten die je in een ander daglicht krijgt te zien (hoewel 90% van 'BN' voor mij totaal onbekend is) en bij de ON versie krijg je gewoonweg meer waar voor je geld. De poel om in te vissen is groter en ze zijn minder bang om hun imago te schaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |