Zo zijn Imazighen nu eenmaal. Overigens volgen ze hun geloof gewoon hoor, voor hun gevoel ook helemaal niet minder strikt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Veel moderner en minder strikt naar hun geloof.
Progressieve Jihadquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zie die grijns op die smoel van dat mokkel op de laatste seconde. Valt me sowieso erg op dat vrouwen erg actief betrokken zijn ditmaal. Die Somalische loeders in het VK, het treineren met ''huilvuistgebaar'' in NYC, en nu deze. Hebben ze massaal broedpauze gekregen? Is het een stukje feminisme featuring islam?
Ik was vooral verbaasd over hun klasfotos van die ze lieten zien, dat was heel divers, punkers, rockers etcquote:
Waarom?quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er 600 Amerikanen in Gaza zijn en dat dat geaccepteerd, danwel de paspoorten erkend, wordt door Hamas.
Da's de duivel voor moslims toch?quote:
Er zijn geen Amerikaanse moslims? Geen Amerikaanse burgers met Arabische roots?quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's de duivel voor moslims toch?
Jij snapt er niet zoveel van hè.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:44 schreef Werkperd het volgende:
Met gas? Mensen, Israël is een staat. Israël kan niet zomaar oorlogsrecht schenden. Ook al gaat het in hun ogen om een terreurorganisatie. Zo simpel zit het allemaal niet in elkaar.
Voor de rest is het vandaag met foto's bewezen dat Israël fosfor bommen inzet. Ook een schending van oorlogsrecht.
Ach ja natuurlijk, tijd om naar bed te gaan geloof ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Er zijn geen Amerikaanse moslims? Geen Amerikaanse burgers met Arabische roots?
Tuurlijk wel alleen willen ze het niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lebanese Foreign Minister: The caretaker government has no ability to control Hezbollah, despite the positive dialogue with the government
Aan de ene kant is Hamas bezig met Amerikanen afknallen en ontvoeren, maar wel 600 laten gaan via een grensovergang.quote:
Heeft vast Indisch gegetenquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Steve is gelijk even schijten blijkbaar.
Dat is helemaal niets bijzonders, althans als je iets meer weet over Marokkanen / Marokko in het algemeen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:43 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd over hun klasfotos van die ze lieten zien, dat was heel divers, punkers, rockers etc
Je hebt het er maar druk mee. Als een soort Albert Verlinde ben je elke scheet in Israël hier aan het bespreken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:42 schreef Slayage het volgende:
Links Israël vs rechts Israël
Word je thuis belegerd door een meute en word je vervolgens door de politie bespuugd en gestompt![]()
Frey alleged that, as he was going down the staircase in his building to leave, one of the officers intentionally spat in his face and the other two didn't respond when he complained about it. The officers drove him a short distance in a police vehicle.
During the ride, according to Frey, one of the officers elbowed him several times and accused him of "supporting Hamas and reciting Kaddish for Hamas." Eventually, the officers accompanied him to his car after driving it to him.
[ twitter ]
Niet als je het inzet als rookbom.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:44 schreef Werkperd het volgende:
Voor de rest is het vandaag met foto's bewezen dat Israël fosfor bommen inzet. Ook een schending van oorlogsrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |