Rugby keek ik een paar jaar terug veel met een groep zuid-afrikanen in de irish pub. Die waren zó enorm fanatiek, was wel geinigquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rugby World Cup begint nu pas.
Met de neus omlaag van de flat af.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die LGBTQ+ mensen die met Palestijnse vlaggen zwaaien zullen ook wel van een koude kermis thuiskomen.
Voor 429 incl GOW Ragnarok kon ik het niet latenquote:
Ja zolang er geen hele lekkere snoepjes zijn want die kleintjes eten langzamer en dan pakt Edd het af en doet Noa (die dus ook niet op de foto staat) hysterisch.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zolang er geen hele lekkere snoepjes zijn want die kleintjes eten langzamer en dan pakt Edd het af en doet Noa (die dus ook niet op de foto staat) hysterisch.Maar verder gaat prima.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die LGBTQ+ mensen die met Palestijnse vlaggen zwaaien zullen ook wel van een koude kermis thuiskomen.
Tof. Ragnarok is ff doorzetten aan het begin maar daarna wordt iequote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor 429 incl GOW Ragnarok kon ik het niet latenNu hopen dat die geleverd wordt
Ja hoop het, in die vorige (de eerste met Noren ipv Grieken) kon ik niet doorheen komen ofzo, of gewoon op het verkeerde moment gespeeld kan ookquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof. Ragnarok is ff doorzetten aan het begin maar daarna wordt ie
Wat is GoW?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoop het, in die vorige (de eerste met Noren ipv Grieken) kon ik niet doorheen komen ofzo, of gewoon op het verkeerde moment gespeeld kan ookDe oude GoW's in het oude Griekenland waren genieten
God of Warquote:
De Noorse setting blijft wat meer verhalend, passend bij de situatie. Genoeg actie ook gelukkig.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoop het, in die vorige (de eerste met Noren ipv Grieken) kon ik niet doorheen komen ofzo, of gewoon op het verkeerde moment gespeeld kan ookDe oude GoW's in het oude Griekenland waren genieten
Ohquote:
Ook. En een serie. En zoveel meer...quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dat ken ik niet
En ik dacht dat Ragnarok een film was
Oh dus het is niet vreemd dat ik dat niet met een spel associeerquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook. En een serie. En zoveel meer...
Vind de oude Griekse mythologie interessant en dat ken ik een beetje, die Noorse is een beetje wennenquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Noorse setting blijft wat meer verhalend, passend bij de situatie. Genoeg actie ook gelukkig.
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus het is niet vreemd dat ik dat niet met een spel associeer
Ik dacht dat jij claimde geen nerd te zijn?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de oude Griekse mythologie interessant en dat ken ik een beetje, die Noorse is een beetje wennen
Maar volgens mij ging ik die toen spelen toen ik net RDR2 had uitgespeeld, dat werkt natuurlijk niet echt
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dat ken ik niet
quote:Ragnarök of Ragnarok is het lot van de heersende machten,[1] wat historisch gereduceerd werd tot de betekenis van ondergang van de goden (en de wereld). Die zou plaatshebben in de vorm van een eindstrijd tussen ontketende reuzen en goden, waarbij de vuurreus Surt het vuur aan de lont steekt en met zijn vlammend zwaard zo goed als alles vernietigt. Daaraan vooraf zijn de meeste goden, reuzen en monsters al in deze kosmische strijd omgekomen.
Maar Ragnarok is tegelijk een eindpunt en een beginpunt. Na de slag zal de wereld geteisterd worden door natuurrampen en uiteindelijk verdwijnen in de zee, waarna de wereld weer frisgroen boven de golven vandaan komt. De goden zullen herboren worden en de wereld zal herbevolkt worden door twee overlevende mensen.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, nog even wat after eightjes pakken hoor
Stiekem is de Griekse mythologie ook wel leuker. En GoW nog net iets bruter.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de oude Griekse mythologie interessant en dat ken ik een beetje, die Noorse is een beetje wennen
Maar volgens mij ging ik die toen spelen toen ik net RDR2 had uitgespeeld, dat werkt natuurlijk niet echt
Oh ben ik nu een nerd omdat ik spelletjes speelquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij claimde geen nerd te zijn?
Oh dus de zondvloed maar dan met brandende zwaarden en meer mythologische wezens en goden dus eigenlijkquote:
Jaquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ben ik nu een nerd omdat ik spelletjes speel
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Dat was een positief iets tochquote:
Nerdsquote:
je wil @dud0r boos hebben?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik begin deze melding op YT wel schijtirritant te beginnen worden ...quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem is de Griekse mythologie ook wel leuker. En GoW nog net iets bruter.
Maar de Noorse setting heeft dad jokes.
Kan r ook wel bij, heb al genoeg ruzie vanavondquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je wil @:dud0r boos hebben?
Gebruik je een ad-blocker?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin deze melding op YT wel schijtirritant te beginnen worden ...
[ afbeelding ]
After eightquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je wil @:dud0r boos hebben?
Jezus Christus Ess, wth.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:17 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eten van mijn voer vanavond in fotoBoh. Gelijk trekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eten van mijn voer vanavond in fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ook, mijn zus had pasta pesto gemaaktquote:
ik heb userscriptje dat dat fix bij mijquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin deze melding op YT wel schijtirritant te beginnen worden ...
[ afbeelding ]
Alleen ublockquote:
Nep-nerdje dat het is hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |