quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Nee, we krijgen alcoholvrij bier en doen de diversiteitsbingo en vertellen elkaar of we wel of niet LBGTSFDQI zijn,
Super! Leuk!
(ik lieg niet eens he)
Ja in China wel en in myanmar ook , maar jaquote:
Mogen ze wel snuiven?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, we krijgen alcoholvrij bier en doen de diversiteitsbingo en vertellen elkaar of we wel of niet LBGTSFDQI zijn,
Super! Leuk!
(ik lieg niet eens he)
echt Super! Leuk!quote:
True, denk dat het vooral emoties zijnquote:
Communisme is dood.quote:
Weten ze dan niet dat ze als eerst onthoofd worden binnen Gaza mochten ze ooit daar vertoeven?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paar collega's van me zijn vandaag ook naar Amsterdam afgereisd met hun Palestijnse vlaggen.
Dit zijn dezelfde mensen die op de werkvloer dwepen met regenboogvlaggen en graag mijmeren over hoe vrouwen minder verdienen dan mannen en dat we het patriarchaat moeten aanpakken.
Ik mijd bedrijfsuitjes.
Bring it on bitchquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef Ali_boo het volgende:
Duidelijke taal van de Supreme leader
[ twitter ]
Of misschien paddo's of zo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Groenlinks types gebruiken toch GHB?
Het zou mij heel veel moeite kosten om na zo een ervaring nog op te komen dagen op m'n werkquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
echt Super! Leuk!
(moest ik van het Super! Enthousiaste! adoptie team zeggen)
Nee. En dat maakt het zo tragisch.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weten ze dan niet dat ze als eerst onthoofd worden binnen Gaza mochten ze ooit daar vertoeven?
Niks van Hitler geleerd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:12 schreef Ali_boo het volgende:
Over onverstandige beslissingen gesproken
[ twitter ]
Ik heb de beelden niet gezien dus ik ga vast iets doms zeggen. Er waren schijnbaar 10.000 demonstranten, op een paar honderd (was het al zoveel) agressieve haatbaarden na was het toch gewoon netjes? Het gedrag van die haatbaarden zegt iets over alle demonstranten en dus ook over deze dame?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Hee kijk, een Groenlinks mevrouw met een nieuwe tweet. Zo vredelievend.
Het gaat me meer om wat zij zegt in deze tweet eigenlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien dus ik ga vast iets doms zeggen. Er waren schijnbaar 10.000 demonstranten, op een paar honderd (was het al zoveel) agressieve haatbaarden na was het toch gewoon netjes? Het gedrag van die haatbaarden zegt iets over alle demonstranten en dus ook over deze dame?
Was waarschijnlijk netjes verlopen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien dus ik ga vast iets doms zeggen. Er waren schijnbaar 10.000 demonstranten, op een paar honderd (was het al zoveel) agressieve haatbaarden na was het toch gewoon netjes? Het gedrag van die haatbaarden zegt iets over alle demonstranten en dus ook over deze dame?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk netjes verlopen.
Anders waren er wel overal stormlooptopics in NWS.
Een vrij Palestina?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat me meer om wat zij zegt in deze tweet eigenlijk.
Je ziet dat wel vaker, dat in essentie legitieme demonstraties worden gekaapt door gekkiesquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Juist verstandig! Als Hezbollah of een andere tegenstander ook gaat besluiten de beuk erin te gooien, kun je maar beste het materieel en manschappen paraat hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:12 schreef Ali_boo het volgende:
Over onverstandige beslissingen gesproken
[ twitter ]
dit, de intellectueel is al ruim 25 jaar zo zeldzaam dat bijna niemand meer een idee heeft wat dat is, en maar blatenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dat zijn dan 'intellectuelen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |