Klein detail: er liepen weer de nodige mensen rond mei gezichtsbedekking.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wel mooi dat alles netjes op beeld staat. kan kan dat pro-hamas tuig meteen justitiële verantwoording komen afleggen. Ik hoop op torenhoge boetes, verkoop je huis maar, met je achterlijke antisemitisme
Is de demonstratie niet voorbij dan? Ja dan moet iedereen wegwezen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
ME mensen nu echt aan het wegjagen met paarden.
Ik heb wel een heel voorzichtig idee dat ook aan de doorgaans wegkijkende kant wat aan het omslaan is. Misschien dankzij verkiezingstijd, maar wie weet...quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:09 schreef Droopie het volgende:
Waarom denken mensen dat dit hier een burgeroorlog gaat worden.
Wij Nederlanders staan niet op tegen dit onrecht en de politiek kijkt al minstens 20 jaar weg.
Een oorlog heeft 2 partijen nodig, en Nederlanders zullen zelden de handschoenen oppakken.
Behalve boeren en
voetbalsupporters.
Wat precies het probleem weergeeft. Want als de demonstraties gericht waren op behoud van mensenrechten en voorkomen van onnodige slachtoffers dan hadden ze elkaar gevonden. Een pro mensenrechten demo zou prima zijn, maar de echte intenties komen er te sterk doorheen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:09 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De pro-palis ook want de joden zijn weg.
Het wordt steeds minder een taboe heb ik ook het idee. Wellicht doordat de problemen ook steeds groter worden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel voorzichtig idee dat ook aan de doorgaans wegkijkende kant wat aan het omslaan is. Misschien dankzij verkiezingstijd, maar wie weet...
precies en spijker op de kopquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat precies het probleem weergeeft. Want als de demonstraties gericht waren op behoud van mensenrechten en voorkomen van onnodige slachtoffers dan hadden ze elkaar gevonden. Een pro mensenrechten demo zou prima zijn, maar de echte intenties komen er te sterk doorheen.
Maak je maar geen illusies hoor, over 6 maanden ben je weer extreem rechts als je kritiek uit op de 5e collone.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:15 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Het wordt steeds minder een taboe heb ik ook het idee. Wellicht doordat de problemen ook steeds groter worden.
Dat is dus wat ze bedoelen met een Happy Ending 🙂 Een stukje feelgood tussen de narigheidquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:47 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Het filmpje eindigt cool. Wat gillen die lui als je er een kogel in popt.
Je gaat wel erg hard van stapel. Ik vind het ook dom maar ik hou nog een slag om de arm dat het mogelijk slechts beeldspraak van ze is. Ik raad je aan die marge ook te laten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wel mooi dat alles netjes op beeld staat. kan kan dat pro-hamas tuig meteen justitiële verantwoording komen afleggen. Ik hoop op torenhoge boetes, verkoop je huis maar, met je achterlijke antisemitisme
Wel apart dat ze zich zo bezorgd maken over de Palestijnen in Gaza maar leuzen schreeuwen over de Al-Aqsa, in Jeruzalem.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
vier bier Palenstein! vier bier Palenstein!
[ twitter ]
Daar worden ze ook als schoften behandeld. Dus ik snap het wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wel apart dat ze zich zo bezorgd maken over de Palestijnen in Gaza maar leuzen schreeuwen over de Al-Aqsa, in Jeruzalem.
Nederlanders zijn over het algemeen ook veel rustiger dan sommige mensen uit andere culturen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:09 schreef Droopie het volgende:
Wij Nederlanders staan niet op tegen dit onrecht en de politiek kijkt al minstens 20 jaar weg.
Een oorlog heeft 2 partijen nodig, en Nederlanders zullen zelden de handschoenen oppakken.
Behalve boeren en
voetbalsupporters.
Veel wat er in deze video wordt gezegd, klopt natuurlijk vollledig. Het is eigenlijk vreemd dat deze nette man als een groot probleem en zogenaamd 'extreemrechts' werd gezien, terwijl er nu veel controversiëlere politici in de Tweede Kamer zitten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:09 schreef Droopie het volgende:
Behalve boeren en
voetbalsupporters.
Nee die heb ik niet, want laat ik nu precies in dit soort dingen heel extremistisch zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gaat wel erg hard van stapel. Ik vind het ook dom maar ik hou nog een slag om de arm dat het mogelijk slechts beeldspraak van ze is. Ik raad je aan die marge ook te laten.²
Zeker. Toch minder temperament hè. En veel polderen met elkaar, alles overleggen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:34 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nederlanders zijn over het algemeen ook veel rustiger dan sommige mensen uit andere culturen.
Tenminste die ervaring heb ik, dan.
Er is vooral ook niks met zijn boodschap gedaan. De tekenen van de etterende wond worden steeds duidelijker. Hoeveel Tarik M's, Gökman T's, Taghi's en Hamasaamhangers hebben we nodig om in te zien dat we op vele fronten een onopgelost probleem hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Veel wat er in deze video wordt gezegd, klopt natuurlijk vollledig. Het is eigenlijk vreemd dat deze nette man als een groot probleem en zogenaamd 'extreemrechts' werd gezien, terwijl er nu veel controversiëlere politici in de Tweede Kamer zitten.
Wie worden er als schoften behandeld? De in de moskee voetballende relschoppers met hun vuurwerk, stenen en molotovs?quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar worden ze ook als schoften behandeld. Dus ik snap het wel.²
Er moet iemand met nuance zijn. Je bent dus net als diegenen die je beschuldigd? Beetje raar en moet je niet willen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet, want laat ik nu precies in dit soort dingen heel extremistisch zijn.
Je begint precies met wat ik bedoel: "Als". Als is vals. Het is al moeilijk genoeg om het met feiten te doen, als we daar nog aannames en (flinterdunne) vermoedens bij gooien wordt het nodeloos ingewikkeld. Ik gun iedereen zijn Bokito moment daar niet van, maar dit is gewoon niet slim en zeker niet wijs.quote:Als jij denkt dat een georganiseerde demonstratie tot doel heeft anderen te intimideren en te bedreigen maak je deel uit van een criminele organisatie, het is immers een verband van mensen met de intentie tot criminele daden, en wat mij betreft hoort antisemitisme hier prima bij. Kei en keihard aanpakken, als je dit soort achterlijk gedrag ook maar 1 cm ruimte geeft is het voorbij met alle westerse normen en waarden.
Dat doen ze ook hoor, maar dit is geen tweezijdig conflict in tegenstelling tot hoe het vaak belicht wordt. De redelijke mensen praten bijna non stop en dan komt er weer een extremist voorbij en steekt de premier overhoop of blaast iets op.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zeker. Toch minder temperament hè. En veel polderen met elkaar, alles overleggen.
Zouden Israël en de Palestijnen eens moeten doen.
ja doei he, dit slaat werkelijk helemaal nergens op ook he, ik heb niet eens een idee waar ik moet beginnen bij dit soort wezenloos geraaskal, sorry.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er moet iemand met nuance zijn. Je bent dus net als diegenen die je beschuldigd? Beetje raar en moet je niet willen.
[..]
Je begint precies met wat ik bedoel: "Als". Als is vals. Het is al moeilijk genoeg om het met feiten te doen, als we daar nog aannames en (flinterdunne) vermoedens bij gooien wordt het nodeloos ingewikkeld. Ik gun iedereen zijn Bokito moment daar niet van, maar dit is gewoon niet slim en zeker niet wijs.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |