SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
[ Bericht 6% gewijzigd door Momo op 14-10-2023 17:42:18 ]![]()
dat is niet zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Waarom wordt alleen Israël er op aangekeken dan?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ja dat is echt zo. We leven in een heel korte periode dat het universum vruchtbaar is en leven kan herbergen, en geloof me op het totale leven van het universum is dat minder dan een fractie, veel minder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja je hebt wel gelijk. Er valt genoeg te verwonderen zonder doctrine en dogma.
En ons leven, dat is dus een fractie van die fractie, het is een flits van kort bewustzijn ingesloten door 2 immense periodes van niets.
En toch proberen we het universum te doorgronden, wij, het product van alleen maar wat waterstof en nog wat bende werd zelfbewust en probeert zichzelf te snappen.
En dan heb je gekkies die zeggen, nee er is een mijnheer hoog in de hemel en die houdt bij wat je doet.
flikker op met je kutreligie, het is echt infantiel, of je nu een staphorster hardcore christen bent of een vlagetende pakistaan.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
het mooiste is dat er een hemel is boven de wolken en vergiffenis van al je smerige zonden en dat er als je dood gaat er 70 maagden op je wachtenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, maar het geeft mensen wel hoop en zingeving. Wie wil nou niet het belangrijkste in het universum zijn onder een Heer in plaats van een nutteloos stuk vlees bij toeval ontstaan.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Wat is er met die andere 2 maagden gebeurd dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het mooiste is dat er een hemel is boven de wolken en vergiffenis van al je smerige zonden en dat er als je dood gaat er 70 maagden op je wachten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mensen als jij zijn ook kut. Er zijn zat gelovigen waar jij geen last van hebt. Laat ze met rust.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo. We leven in een heel korte periode dat het universum vruchtbaar is en leven kan herbergen, en geloof me op het totale leven van het universum is dat minder dan een fractie, veel minder.
En ons leven, dat is dus een fractie van die fractie, het is een flits van kort bewustzijn ingesloten door 2 immense periodes van niets.
En toch proberen we het universum te doorgronden, wij, het product van alleen maar wat waterstof en nog wat bende werd zelfbewust en probeert zichzelf te snappen.
En dan heb je gekkies die zeggen, nee er is een mijnheer hoog in de hemel en die houdt bij wat je doet.
flikker op met je kutreligie, het is echt infantiel, of je nu een staphorster hardcore christen bent of een vlagetende pakistaan.![]()
Die hebben elkaar geneukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is er met die andere 2 maagden gebeurd dan?![]()
Als ze ons dan ook eens met rust zouden laten. Maar dat kan niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn ook kut. Er zijn zat gelovigen waar jij geen last van hebt. Laat ze met rust.![]()
Nog nooit zoveel verdeeldheid gezien in een FOK!-topic
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ze hebben er alleen niets aan, want die moeten wel maagd blijven, voor al die andere zelfmoordterroristen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het mooiste is dat er een hemel is boven de wolken en vergiffenis van al je smerige zonden en dat er als je dood gaat er 70 maagden op je wachten![]()
Waarom ben ik kut, omdat ik je wijs op de schoonheid van de schepping?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn ook kut. Er zijn zat gelovigen waar jij geen last van hebt. Laat ze met rust.
Zorgelijk
maar goed ik ging niet meer reageren op extremisten zoals jij pleegt te zijn, sorry, je boeit me niet, ik heb niet eens medelijden met je
En daarbij, dat is nog wel het gekste, ik laat ze met rust, ik ventileer louter een mening, maar het was al eerder duidelijk dat je hier heel slecht mee om kan gaan als het niet die van jou betreftgot me a movie, I want you to know
Stel je niet aan joh. 'Alle religieuzen uitroeien' lijkt mij nou niet bepaald een serieuze oproep 🤣quote:
Ik lees erin: 'ik heb een hekel aan religie en zonder religie zou de wereld beter af zijn'
Nou, dat vinden veel mensen.
Dat de wereld ook beter af zou zijn zonder een hoop mensen klopt ook wel, maar uitroeien gaat wat ver. Daar zorgt de mensheid ook zelf wel voor op lange termijn, door deze planeet de vernieling in te helpen.![]()
Er zijn heel wat maskers afgevallenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog nooit zoveel verdeeldheid gezien in een FOK!-topic![]()
![]()
die hebben zich zelf drooggevingerd denk ik, toen konden ze niet naar de hemelquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is er met die andere 2 maagden gebeurd dan?Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Krankzinnigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er zijn heel wat maskers afgevallengot me a movie, I want you to know
Dat moet je zien als amusement.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Hier vallen in elk geval geen doden, dus dan mag dat.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Genocide op 80% van de wereldbevolking gaat me toch wel een stapje te ver. Ik denk dat zulke mensen even hun pilletje moeten nemen en verplicht een paar weekjes van dit forum moeten verdwijnen voordat ze hele rare dingen gaan doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd nog een vrij schappelijke discussie.![]()
Beloofd? Net alsof je er naar uitkijkt...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:29 schreef KoningWouter het volgende:
He even wat anders. Is die Sabbath al een keer afgelopen? Ons was een invasie beloofd.
Iemand deelde een link, tussen 19:00 en 20:00 onze tijd (verschilt per locatie in Israël).![]()
Ironie, ik had het anders kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Beloofd? Net alsof je er naar uitkijkt...
Iemand deelde een link, tussen 19:00 en 20:00 onze tijd (verschilt per locatie in Israël).![]()
Hoe weet je dat het Universum maar een korte periode vruchtbaar is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo. We leven in een heel korte periode dat het universum vruchtbaar is en leven kan herbergen, en geloof me op het totale leven van het universum is dat minder dan een fractie, veel minder.
flikker op met je kutreligie, het is echt infantiel, of je nu een staphorster hardcore christen bent of een vlagetende pakistaan.
Mensen die over het universum praten zijn als de mieren die over de Pyramide van Gizop praten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: