Knipperlicht defect..quote:
Het ligt er aan wat je de verkeerde kant noemt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat echt al een hele tijd de verkeerde kant op in Frankrijk.
Klopt. Er stond eerst echt alleen met een Amerikaans paspoort.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoho even wachten voordat je mensen zo maar van misinformatie gaat beschuldigen.![]()
Dit zijn letterlijk berichten van Washington Post en Nu.nl die hier gequoted worden. Ik quote hier ook journalist van Washington Post die dat stuk heeft geschreven. Dat andere Europese landen dat ook mogen is pas een recent ontwikkeling
Lees zelf maar de NU liveblog na...
https://www.nu.nl/midden-(...)r-eigen-burgers.html
Dit is geen misinformatie als later meer landen worden toegevoegd.
oh thx, dat had ik niet door, ik had die tweet vanmorgen ook al gedeeld...quote:
Het gaat al tientallen jaren de verkeerde kant op in West-Europa maar men wil het gewoon niet zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat echt al een hele tijd de verkeerde kant op in Frankrijk.
Dat vind ik nog vrij optimistisch. Denk dat het met 10 jaar al wel goed mis gaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wacht maar over 100 jaar in Europa
Hopelijk weet iedereen die daar nog leeft tegen die tijd nog wie de verantwoordelijkheid voor deze situatie draagt. Maar gezien het goudvissen geheugen van de meeste zal dit wel niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat vind ik nog vrij optimistisch. Denk dat het met 10 jaar al wel goed mis gaat.
Dat Nederlandse gezin was naar het noorden gevlucht. Zal dus effe duren eer die bij de Egyptische grens zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan?
Er wordt toch echt sinds gisteren al gerept over de grens die opengesteld wordt voor "foreigners".
Niet (alleen) voor Amerikanen.
Zie hier,
[..]
The Economic Times
[..]
Of zijn er andere bronnen in omloop die nu reppen over het feit dat alleen Amerikanen de grens met Egypte mogen oversteken? Ik zie ze niet.
En ja, er wordt gezegd dat er 500-600 Amerikaans-Palestijnse burgers in Gaza zitten. Dat betekent niet dat alleen die burgers de grens mogen steken. Dat staat volgens mij echt helemaal nergens.
[..]
Ook voor jou: zie boven.
Beetje voorzichtig zijn met wat je leest en hoe je iets leest. Er is al genoeg misinformatie aanwezig overal.
@:capricia ook voor jou: de Europese Palestijnen mogen dus volgens deze bronnen ook gewoon weg.
Samen met hun inwoners hebben we de religieuze en territoriale conflicten uit het Midden-Oosten en de Maghreb in Europa geïmporteerd. Dit gaat nog de nodige onlusten opleveren en ik durf geen voorspelling te doen over hoe dat gaat aflopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moeten we begrip voor hebben en zo.
Voorspelbaar, dat wel.
Is er een andere oplossing dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ze kunnen Hamas niet onderscheiden van de overige bevolking. Dus laten ze niemand binnen.
Deze post had ook uit 2013 kunnen komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat vind ik nog vrij optimistisch. Denk dat het met 10 jaar al wel goed mis gaat.
We zijn weer terug in de 20’s van de vorige eeuw lijkt het wel. Wat een enorme debiel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het zo bont maken dat ze je zelfs van twitter flikkeren
[ twitter ]
Wat een volidioot
Je Suis Mona Lisaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:24 schreef capricia het volgende:
Onmiddellijke evacuatie van het Louvre in Parijs zojuist. Wegens bommeldingen:
[ twitter ]
Tja, hebben ze geen actieve herinneringen aan, vrees ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:40 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Hopelijk weet iedereen die daar nog leeft tegen die tijd nog wie de verantwoordelijkheid voor deze situatie draagt. Maar gezien het goudvissen geheugen van de meeste zal dit wel niet.
Ach ja uiteindelijk hebben we als individu daar toch geen invloed op. Het zit zo complex in elkaar dat vingerwijzen niet echt eenvoudig is. We hebben het er maar mee te doen. Gewoon flexibel opstellen en van het positieve uit gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:40 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Hopelijk weet iedereen die daar nog leeft tegen die tijd nog wie de verantwoordelijkheid voor deze situatie draagt. Maar gezien het goudvissen geheugen van de meeste zal dit wel niet.
"academicus" ook hequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:41 schreef damsco het volgende:
[..]
We zijn weer terug in de 20’s van de vorige eeuw lijkt het wel. Wat een enorme debiel.
Ik beschuldig je niet van misinformatie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoho even wachten voordat je mensen zo maar van misinformatie gaat beschuldigen.![]()
Dit zijn letterlijk berichten van Washington Post en Nu.nl die hier gequoted worden. Ik quote hier ook journalist van Washington Post die dat stuk heeft geschreven. Dat andere Europese landen dat ook mogen is pas een recent ontwikkeling
Lees zelf maar de NU liveblog na...
https://www.nu.nl/midden-(...)r-eigen-burgers.html
Dit is geen misinformatie als later meer landen worden toegevoegd.
Tegen die tijd worden die wijken in Parijs en co al helemaal niet meer aangedaan door de politie en komt er gewoon een hek om heen te staan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gezienquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tegen die tijd worden die wijken in Parijs en co al helemaal niet meer aangedaan door de politie en komt er gewoon een hek om heen te staan.
Snap ik, neem Fouad he, maar toch... het is wel zorgwekkend dat dit soort diepgeworteld antisemitisme een dusdanige plek heeft dat deze mijnheer zich comfortabel genoeg voelde dit de wereld in te slingeren. Dan ben je of heel erg dom, of je voelt je gewoon veilig genoeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hoogopgeleid zijn betekent niet dat je geen volstrekte dwaas kunt zijn.
Weet ik niet. Maar Egypte maakt het liever niet hun probleem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is er een andere oplossing dan?
Sowieso meer peace in deze wereldquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik beschuldig je niet van misinformatie.
Die conclusie trek jij.
Ik zeg alleen -letterlijk- dat er al genoeg misinformatie op de wereld is. En dat we daarom extra voorzichtig zijn met wat we lezen en hoe we iets lezen. Misschien schreef ik het verkeerd op. Excuses le mot dan.
Dat kunnen we hier - me dunkt - niet gebruiken, toch?
Relaxed. En peace voor iedereen.
Ignorance is bliss? Geen medelijden mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ja uiteindelijk hebben we als individu daar toch geen invloed op. Het zit zo complex in elkaar dat vingerwijzen niet echt eenvoudig is. We hebben het er maar mee te doen. Gewoon flexibel opstellen en van het positieve uit gaan.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hoogopgeleid zijn betekent niet dat je geen volstrekte dwaas kunt zijn.
Nog een keer een miljoen. Totale bevolking is 2.375.000 in Gaza.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:50 schreef MissButterflyy het volgende:
1 miljoen mensen op de vlucht nu naar het zuiden. En hoeveel mensen wonen daar dan? Zal wel druk worden.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:50 schreef MissButterflyy het volgende:
1 miljoen mensen op de vlucht nu naar het zuiden. En hoeveel mensen wonen daar dan? Zal wel druk worden.
Wilt wel zeggen dat ze luisteren naar Israel en niet naar Hamas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:50 schreef MissButterflyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |