SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
[ Bericht 4% gewijzigd door Momo op 14-10-2023 15:25:14 ]![]()
Jij o.a.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
![]()
En Egypte is de muur bij de grensovergang flink aan het versterken:
"Rapport: Egypte versterkt de grensovergang bij Rafah - om te voorkomen dat een golf Gazanen zijn grondgebied zou binnendringen.""People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Twee filmpjes bij NOS uit Zuid-Gaza recent
Palestijnse jongen vlucht met zijn parkiet
Azmi Diab vluchtte met zijn ouders en zijn parkiet uit Gaza-Stad naar Khan Younis, een stad in het zuidelijke deel van de Gazastrook. Persbureau Reuters legde het verhaal van Azmi en zijn vogel vast.
Doden en gewonden na Isra雔ische luchtaanvallen op Khan Younis in Gaza
Ook afgelopen nacht heeft het Isra雔ische leger doelen in Gaza bestookt. Onder meer in Khan Younis, een stad in het zuidelijke deel van de Gazastrook. De schade is groot.![]()
Ah, we zijn hier elkaar nog steeds voor rotte vis aan het uitmaken over iets dat we ook alleen maar kennen van tv. Goed bezig, mensen! Lekker elkaar Jodenhater of Moslimhater noemen, zeer volwassen en heel erg bevoordelijk voor een goede discussie.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ook fijn volk die Egyptenaren. Honderden kilometers lege woestijn...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:19 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
"Rapport: Egypte versterkt de grensovergang bij Rafah - om te voorkomen dat een golf Gazanen zijn grondgebied zou binnendringen."
[ twitter ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nu nog de muur versterken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:19 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
"Rapport: Egypte versterkt de grensovergang bij Rafah - om te voorkomen dat een golf Gazanen zijn grondgebied zou binnendringen."
[ twitter ]![]()
Ben ik met je eens, maar denk niet dat Isra雔 voor rede vatbaar is op dit moment, ja ze luisteren wat naar Biden. Ik vind het de morele plicht van de rest van de mensheid (lees: alle beschaafde landen) om tijd te winnen en te zorgen dat er zoveel mogelijk burgerslachtoffers gespaard blijven. Ik begrijp de woede van Isra雔 net zoals ik die van de Palestijnen begrijp maar ik kan niet de daad van Hamas veroordelen en de (toekomstige) daad van Isra雔 goedpraten, hier moet iets mee gedaan gaan worden maar ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Isra雔 moet meer tijd geven. Een miljoen mensen door een grensovergang in zo’n korte tijd lijkt me erg gevaarlijk.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon 殚n op 殚n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Onmiddellijke evacuatie van het Louvre in Parijs zojuist. Wegens bommeldingen:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Volgens mij zetten ze hier de entreepoort dicht.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het zo bont maken dat ze je zelfs van twitter flikkeren
Wat een volidiootgot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Moeten we begrip voor hebben en zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:24 schreef capricia het volgende:
Onmiddellijke evacuatie van het Louvre in Parijs zojuist. Wegens bommeldingen:
[ twitter ]
Voorspelbaar, dat wel.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Waar haal je dit vandaan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:37 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Grens open van 12:00 tot 17:00 lokale tijd, enkel voor Amerikanen inderdaad.
Er wordt toch echt sinds gisteren al gerept over de grens die opengesteld wordt voor "foreigners".
Niet (alleen) voor Amerikanen.
Zie hier,The Economic Timesquote::
"That is also something we discussed with Israel, something we continue to discuss with Egypt – the importance of the Rafah crossing being open for American citizens and for foreign nationals of other countries who want to leave and have the right to leave," a US official who spoke on condition of anonymity told AFP.Of zijn er andere bronnen in omloop die nu reppen over het feit dat alleen Amerikanen de grens met Egypte mogen oversteken? Ik zie ze niet.quote:Agreement reached to allow foreigners to leave Gaza amid mass Palestinian evacuation from north
Deir Al-Balah (Gaza Strip), Oct 14 (AP) Egypt, Israel and the United States have agreed to allow foreigners in Gaza to pass through the Rafah border crossing into Egypt, a senior Egyptian official says.
The official said Saturday that Israel has agreed to refrain from striking areas the foreigners would pass through on their way out of the besieged Palestinian territory. He said Qatar also was involved in the negotiations and the participants received also approval from the Palestinian m ..
En ja, er wordt gezegd dat er 500-600 Amerikaans-Palestijnse burgers in Gaza zitten. Dat betekent niet dat alleen die burgers de grens mogen steken. Dat staat volgens mij echt helemaal nergens.Ook voor jou: zie boven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ah, de grens naar Egypte is open. Voor burgers die ook een Amerikaans paspoort hebben.
Beetje voorzichtig zijn met wat je leest en hoe je iets leest. Er is al genoeg misinformatie aanwezig overal.
@capricia ook voor jou: de Europese Palestijnen mogen dus volgens deze bronnen ook gewoon weg."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Het gaat echt al een hele tijd de verkeerde kant op in Frankrijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:24 schreef capricia het volgende:
Onmiddellijke evacuatie van het Louvre in Parijs zojuist. Wegens bommeldingen:
[ twitter ].
![]()
Wijlen de grote po雃t Peter Steele was hier heel makkelijk in: ik haat gewoon iedereen, met jou erbij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:20 schreef Vis1980 het volgende:
Ah, we zijn hier elkaar nog steeds voor rotte vis aan het uitmaken over iets dat we ook alleen maar kennen van tv. Goed bezig, mensen! Lekker elkaar Jodenhater of Moslimhater noemen, zeer volwassen en heel erg bevoordelijk voor een goede discussie.![]()
Dit is gewoon ongefundeerd iemand beschuldigen.quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ze kunnen Hamas niet onderscheiden van de overige bevolking. Dus laten ze niemand binnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ook fijn volk die Egyptenaren. Honderden kilometers lege woestijn...How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Je bemerkt gewoon dat een groep mensen in de westerse samenleving meteen de maskers afgooien zodra ze de kans krijgen hun haat te ventileren, en het ziekelijke aan dit verhaal is dat over enkele maanden datzelfde volk weer hypocriet met het vingertje aan het wijzen is. Schande in de westerse wereld gezien onze geschiedenis wat je ook van dit conflict vind. Je kan kritisch zijn op Isra雔 zonder meteen op te roepen tot genocide en je kan net zo goed kritisch zijn op de pro Palestina mensen zonder ze meteen te willen deporteren. Dit zijn nu die echte extremisten in onze samenleving die we allen zouden moeten willen missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het zo bont maken dat ze je zelfs van twitter flikkeren
[ twitter ]
Wat een volidioot3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon 殚n op 殚n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Geen idee of dit echte beelden zijn, slag om de arm, maar er zijn dus ook Egyptenaren blijkbaar die wel iets willen doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ook fijn volk die Egyptenaren. Honderden kilometers lege woestijn...
Egyptische regering =/= alle Egyptenaren![]()
Hoho even wachten voordat je mensen zo maar van misinformatie gaat beschuldigen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan?
Er wordt toch echt sinds gisteren al gerept over de grens die opengesteld wordt voor "foreigners".
Niet (alleen) voor Amerikanen.
Zie hier,
[..]
The Economic Times
[..]
Of zijn er andere bronnen in omloop die nu reppen over het feit dat alleen Amerikanen de grens met Egypte mogen oversteken? Ik zie ze niet.
En ja, er wordt gezegd dat er 500-600 Amerikaans-Palestijnse burgers in Gaza zitten. Dat betekent niet dat alleen die burgers de grens mogen steken. Dat staat volgens mij echt helemaal nergens.
[..]
Ook voor jou: zie boven.
Beetje voorzichtig zijn met wat je leest en hoe je iets leest. Er is al genoeg misinformatie aanwezig overal.
@:capricia ook voor jou: de Europese Palestijnen mogen dus volgens deze bronnen ook gewoon weg.![]()
Dit zijn letterlijk berichten van Washington Post en Nu.nl die hier gequoted worden. Ik quote hier ook journalist van Washington Post die dat stuk heeft geschreven. Dat andere Europese landen dat ook mogen is pas een recent ontwikkeling
Lees zelf maar de NU liveblog na...
https://www.nu.nl/midden-(...)r-eigen-burgers.html
Dit is geen misinformatie als later meer landen worden toegevoegd.![]()
Slayer zei dat ook al.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wijlen de grote po雃t Peter Steele was hier heel makkelijk in: ik haat gewoon iedereen, met jou erbij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Ja dan doen we het hier toch wel wat beter. Daar gaat ook als eerste de pleuris uitbreken gevolgd door Duitsland en Belgi. Merk je ook tijdens de jaarlijkse nationale plunderweken daar, slaat direct over op die twee landen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat echt al een hele tijd de verkeerde kant op in Frankrijk.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon 殚n op 殚n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: