Als de KNVB slim is dan laten ze een paar eventuele bekertjes gewoon lekker gaan. Het enige dat je bereikt met telkens naar de kleedkamer is dat dat volk nog opgefokter raakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef trein2000 het volgende:
Laat uuuuuuu z’n verantwoordelijkheid maar nemen en bij voorbaat het publiek weren.
Ja dat zal verder geen enkel precedent scheppen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef trein2000 het volgende:
Laat uuuuuuu z’n verantwoordelijkheid maar nemen en bij voorbaat het publiek weren.
Dit boeit niemandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Die vrouwen gaan het nog knap moeilijk krijgen
Op zich wel leuk voor ze, vraag me alleen af hoe ze de arena 3 keer vol krijgen of iig halfvol.quote:
Niet, maar als je hoofdtribune en oost vol krijgt dan is het het al wel waard. Probleem is denk ik meer dat die capaciteit van 2250 op de toekomst te weinig is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel leuk voor ze, vraag me alleen af hoe ze de arena 3 keer vol krijgen of iig halfvol.
BEKKIE JIJ, GEEN AJAXPUBLIEK BEDOEL JE, WOESTquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef trein2000 het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat er hamasspreekkoren klinken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:29 schreef Paul het volgende:
[..]
BEKKIE JIJ, GEEN AJAXPUBLIEK BEDOEL JE, WOEST
kan me herinneren dat dit vaak voor de wedstrijd bij opwarmen al gezongen wordtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat er hamasspreekkoren klinken?
Daarom dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
kan me herinneren dat dit vaak voor de wedstrijd bij opwarmen al gezongen wordt
Hoort erbij, stukje folklore.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
kan me herinneren dat dit vaak voor de wedstrijd bij opwarmen al gezongen wordt
Als het 3-0 voor Utrecht na 30 minuten staat gaan Ajax fans het wel saboteren denk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar goed gaan de supporters een zeer goede kans om van Ajax te winnen zelf verpesten? Misschien als Utrecht achter komt te staan, maar dat is niet heel realistisch.
Dat vroeg ik me ook af, geen idee of ze ook voor spreekkoren gaan staken maar zo ja dan maak je de 20 minuten niet vol.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het 3-0 voor Utrecht na 30 minuten staat gaan Ajax fans het wel saboteren denk.
Kan je ergens inzetten op staken ?
Denk dat ze wel gaan staken, of de KNVB wil echt voor schut staan als ze alle liedjes over joden van Ajax/Utrecht publiek gaan goedkeurenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, geen idee of ze ook voor spreekkoren gaan staken maar zo ja dan maak je de 20 minuten niet vol.
Stoppen met voetbalquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Nooit meer publiek ergens toelaten, je weet maar nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |