abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210963963
Hebben we hier een psychater voor nodig?

ik vertelde dit verhaal al toen Steijn aangesteld werd

Steijn is compleet ongeschikt

waarom

hij heeft nog nooit wat in de echte top gedaan op geen enkel vlak. Niet als speler en niet in functie als trainer.

zelfs nooit als stage

Hoe kan je dan bij zo iemand uitkomen bij een club als ajax

Het ligt niet aan Steijn maar aan de mensen die Steijn hebben aangesteld.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 15 oktober 2023 @ 19:14:06 #77
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210963974
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Hebben we hier een psychater voor nodig?

ik vertelde dit verhaal al toen Steijn aangesteld werd

Steijn is compleet ongeschikt

waarom

hij heeft nog nooit wat in de echte top gedaan op geen enkel vlak. Niet als speler en niet in functie als trainer.

zelfs nooit als stage

Hoe kan je dan bij zo iemand uitkomen bij een club als ajax

Het ligt niet aan Steijn maar aan de mensen die Steijn hebben aangesteld.
Gelukkig heeft Arne Slot dit wel.

Waarom reageer ik eigenlijk ook op die junk :')
pi_210963997
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Omdat jullie er stiekem wel van genieten om naar Klaas zijn analyses te luisteren. :)
pi_210964059
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Arne Slot was bijna kampioen geworden met AZ

maar de knjb moest 020 weer helpen door de competitie stil te leggen

Arne Slot heeft gewoon grote indruk gemaakt voordat hij bij Feyenoord terecht kwam

AZ is gewoon een club die structureel aan top mee doet

Slot heeft gewoon stappen gemaakt als trainer

Steijn totaal niet

dus de vergelijking Steijn met Slot klopt niet

quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zondag 15 oktober 2023 @ 19:29:16 #80
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210964137
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Arne Slot was bijna kampioen geworden met AZ

maar de knjb moest 020 weer helpen door de competitie stil te leggen

Arne Slot heeft gewoon grote indruk gemaakt voordat hij bij Feyenoord terecht kwam

AZ is gewoon een club die structureel aan top mee doet

Slot heeft gewoon stappen gemaakt als trainer

Steijn totaal niet

dus de vergelijking Steijn met Slot klopt niet
[..]
Volgend jaar klomt Maurice jullie kant op en zal hij samen met Huub Loeffen en Oh Arne het technisch hart van Feijenoord gaan vormen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210964211
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 19:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Volgend jaar klomt Maurice jullie kant op en zal hij samen met Huub Loeffen en Oh Arne het technisch hart van Feijenoord gaan vormen.
_O-
pi_210964436
Je leest meerdere signalen over Van der Gaag als vervanger, hoe diep ben je dan gezonken…
pi_210964506
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 19:54 schreef henkklaas1994 het volgende:
Je leest meerdere signalen over Van der Gaag als vervanger, hoe diep ben je dan gezonken…
Tijdelijk of vast?
pi_210964547
En toch denk ik dat Steijn er geen zak aan kan doen. Hij zit met dat brandhout opgescheept van Mislintat. Ik hoop dat er in de winterstop wat mogelijk is. Simpele taken als restverdediging kloppen van geen kant, maar ik mag toch aannemen dat de trainer van Ajax hier over nagedacht heeft. Dan luisteren de spelers gewoon niet.
  zondag 15 oktober 2023 @ 20:09:38 #85
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210964662
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
En toch denk ik dat Steijn er geen zak aan kan doen. Hij zit met dat brandhout opgescheept van Mislintat. Ik hoop dat er in de winterstop wat mogelijk is. Simpele taken als restverdediging kloppen van geen kant, maar ik mag toch aannemen dat de trainer van Ajax hier over nagedacht heeft. Dan luisteren de spelers gewoon niet.
Als de selectie collectief niet luistert/ het niet begrijpt, zou het dan niet een beetje liggen aan de didactische kwaliteiten/ management skills van de trainer?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 15 oktober 2023 @ 20:44:16 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210965127
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 19:54 schreef henkklaas1994 het volgende:
De spelers krijgen de trainer die ze verdienen .
Ook hij kan er niet voor zorgen dat het compleet mislukte experiment weer kan meedraaien in de top.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210965303
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
Neh, te makkelijk. Hij heeft van mij ook lang het voordeel van de twijfel gekregen. Maar ondertussen zie ik een team zonder enige vorm van zelfvertrouwen, dat veels te ver uit elkaar speelt en dus zwak is.
Nou zit er bij een deel van de speler zeker wel kwaliteit, en daar faalt Steijn dus, om dat eruit te halen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210965727
quote:
9s.gif Op zondag 15 oktober 2023 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
De spelers krijgen de trainer die ze verdienen .
Ook hij kan er niet voor zorgen dat het compleet mislukte experiment weer kan meedraaien in de top.
een trainer met een plan zorgt er voor dat ook dit bijeengeraapt zooitje richting plek 5 gaat. Steijn heeft geen plan (en aanzien)
  zondag 15 oktober 2023 @ 21:24:41 #89
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210965803
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
een trainer met een plan zorgt er voor dat ook dit bijeengeraapt zooitje richting plek 5 gaat. Steijn heeft geen plan (en aanzien)
Van der Gaag is hetzelfde . Hangen en wurgen bij Excelsior en kansloos eruit bij NAC.
Voor mijn part gooien ze de hele selectie weg in de winterstop en beginnen ze helemaal opnieuw.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210965852
quote:
9s.gif Op zondag 15 oktober 2023 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Van der Gaag is hetzelfde . Hangen en wurgen bij Excelsior en kansloos eruit bij NAC.
Voor mijn part gooien ze de hele selectie weg in de winterstop en beginnen ze helemaal opnieuw.
vd gaag mag wegblijven wat mij betreft, dat is mij om het even met wat er nu zit. Goed doorzoeken, vh schip als een tussenpaus wordt ook genoemd. Lijkt me een iets betere optie.
  zondag 15 oktober 2023 @ 21:34:10 #91
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210965961
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 21:27 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
vd gaag mag wegblijven wat mij betreft, dat is mij om het even met wat er nu zit. Goed doorzoeken, vh schip als een tussenpaus wordt ook genoemd. Lijkt me een iets betere optie.
Geef Sjonnie dan ook spelers die wat kunnen .( Sjon heeft bij Viaplay hetzelfde gezegd als R de Boer)
RED ONS HENNIEGOD
pi_210965978
quote:
9s.gif Op zondag 15 oktober 2023 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Geef Sjonnie dan ook spelers die wat kunnen .( Sjon heeft bij Viaplay hetzelfde gezegd als R de Boer)
ze kunnen beter dan wat er nu wordt gepresteerd, of is men er echt van overtuigd dat we 16e eindigen met deze selectie?

Verder wel eens dat je in de winter spelers moet halen hoor, desnoods via loonconstructies.
  zondag 15 oktober 2023 @ 21:36:38 #93
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210965992
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 21:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ze kunnen beter dan wat er nu wordt gepresteerd, of is men er echt van overtuigd dat we 16e eindigen met deze selectie?
Ze kunnen inderdaad beter (Mislinrat moet voor een tribunaal als dat niet zo was ) maar dat betekent niet hij ze goed vindt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210966008
quote:
9s.gif Op zondag 15 oktober 2023 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Ze kunnen inderdaad beter (Mislinrat moet voor een tribunaal als dat niet zo was ) maar dat betekent niet dat het goed is
het is pure middelmaat en verre van goed idd, helemaal mee eens :)
pi_210966409
POLL
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210968905
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat jij wil jongen. Maar met zo’n redenering kun je elke expert diskwalificeren.
Iemand met ervaring in het werkveld die bovendien goede contacten heeft is gewoon serieus te nemen.
https://www.ad.nl/nederla(...)zuscomplex~ab06b125/

quote:
Volgens mij lijdt ze aan een Jezuscomplex en wil ze Ajax redden. De hamvraag in elk geval: is Annemieke Zijerveld publiciteitsgeil, überambitieus of gewoon dom?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210968948
Ik snap nog steeds niet dat ze Reiziger zomaar weggebonjourd hebben, die jongen had er nu (en ook al eerder) prima kunnen staan als tussenpaus en misschien wel als eindverantwoordelijke.
pi_210969353
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat ze Reiziger zomaar weggebonjourd hebben, die jongen had er nu (en ook al eerder) prima kunnen staan als tussenpaus en misschien wel als eindverantwoordelijke.
Ze hadden hem moeten kiezen vorig seizoen i.p.v. Heitinga. Dat Reiziger daarna dacht "de groeten" snap ik wel.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_210970047
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 10:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ze hadden hem moeten kiezen vorig seizoen i.p.v. Heitinga. Dat Reiziger daarna dacht "de groeten" snap ik wel.
Dit idd. Voelde zich (terecht) gepasseerd en denkt mazzel ik zoek wel wat anders
pi_210973350
quote:
Zijerveld was zondag aanwezig bij het NPO Radio 1-programma De Perstribune. Daarin vertelde ze zich te hebben geërgerd aan de manier waarop de technische staf zich bij Ajax op de bank gedraagt. 'Ik zie spelers die ontzettend onzeker zijn. Ik zie gebroken jongens. Maar waar het in mijn visie echt fout gaat, is bij de trainer en de staf. Dat gedrag stoort mij het meeste. Gefrustreerd gedrag op de bank, handen voor de ogen slaan, neerslachtig gedrag. Ik zie heel zwak leiderschap.'
mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')