beetje mensen aids toewensen als ze dezelfde smaak hebben als jij......
quote:natuurlijk kan je een band niet voor jezelf houden, hij is niet van jou! Je bent gewoon egoïstich als je dat denkt
Op donderdag 13 februari 2003 20:05 schreef TMC het volgende:
Ik ben misschien best wel egoistisch ofzo, maar ik heb er echt de schijt aan als bands die ik leuk vind ineens populair worden...
Ik was helemaal Marilyn Manson fan.... totdat hij bekender werd en ieder kiddie loopt met een manson shirt... dan hoeft t voor mij al niet meer. Ik hou van veel soorten muziek en ik kan er niet tegen dat er meer mensen ervan houden... ik noem geen namen om mijzelf te beschermen......
Het is gewoon irritant dat je niet gewoon een band voor je zelf kan houwen... dan heb je altijd de mooie goodies van die band.... je fanmail wordt altijd beantwoord enzo......
Aids aan iedereen die mijn muziek goed vind!!!
![]()
![]()
en of Marilyn Manson nou bekend is of niet, hij maakt geniale muziek, dus stel je niet aan en koop dit voorjaar de cd die binnenkort uitkomt
quote:Begin je eigen band, maak je eigen merchandise en stuur jezelf fanmail.
Het is gewoon irritant dat je niet gewoon een band voor je zelf kan houwen... dan heb je altijd de mooie goodies van die band.... je fanmail wordt altijd beantwoord enzo......
quote:Jouw band zal hoogstwaarschijnlijk inderdaad een erg slechte zijn.
quote:Ik had echt verwacht dat je 14 jaar of zo was, maar je bent drie-en-twintig! Wel stoer hoor, dat je zo'n exclusieve muzieksmaak hebt.
Blaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Glacius op 13-02-2003 20:12]
Zielig hoor.
ps. stoort het erg als we iets van marylin draaien als je je prijs in ontvangst neemt?
[Dit bericht is gewijzigd door kula op 13-02-2003 20:13]
quote:inderdaad!
Op donderdag 13 februari 2003 20:11 schreef postinggirl het volgende:
Goede muziek = goede muziek, of er nu 100.000 of 10 personen in Nederland naar luisteren.Zielig figuur.
enneh, wat vind jij dan goede bands?
quote:Nee hoor... Dat lijkt maar zo.
Ik ben misschien best wel egoistisch ofzo
quote:ruff ryders
Op donderdag 13 februari 2003 20:12 schreef ZixS het volgende:[..]
inderdaad!
trek je gewoon lekker niks aan van mensen met Manson shirts enzo (waar ik er dus een ben) en geniet gewoon van de muziek die je leuk vindt hoeveel mensen er ook naar luisteren!enneh, wat vind jij dan goede bands?
quote:Wil je een voorbeeld, Zander?
Op donderdag 13 februari 2003 20:06 schreef Zander het volgende:
"Aids aan iedereen die mijn muziek goed vind", hoeveel dieper kun je nog zinken?
quote:tja K3 is nou eenmaal populair, kan je niks aan doen!
Op donderdag 13 februari 2003 20:05 schreef TMC het volgende:Ik hou van veel soorten muziek en ik kan er niet tegen dat er meer mensen ervan houden... ik noem geen namen om mijzelf te beschermen......
Maar die kinderen hebben ook recht op een K3 t-shirt
quote:of jij bent een mislukte kutkloon
Ik ben misschien best wel egoistisch ofzo, maar ik heb er echt de schijt aan als bands die ik leuk vind ineens populair worden...
Ik was helemaal Marilyn Manson fan.... totdat hij bekender werd en ieder kiddie loopt met een manson shirt... dan hoeft t voor mij al niet meer. Ik hou van veel soorten muziek en ik kan er niet tegen dat er meer mensen ervan houden... ik noem geen namen om mijzelf te beschermen......
![]()
![]()
of jij bent 3 keer blijven zitten op het ivmbo
klooien is leuk, maar dit niet
tis maar fok, voor deze keer niet helemaal van toepassing
quote:Je realiseert je dat jij als eerste op die lijst voorkomt?
Ik doe dit niet vaak...
Seborik Slotje svp??? wegens gebrek aan respect voor de medemens ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |