Dit werkt niet positief op de sfeer. Kun je hiermee stoppen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:49 schreef Coco het volgende: [..] Daarom vraag ik om een TR te plaatsen.
Ik doe gewoon mijn werk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit werkt niet positief op de sfeer. Kun je hiermee stoppen?
Oh zo, naja hij zoekt het maar uit. Blij dat hij niet in het topic te vinden is deze avond.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom vraag ik om een TR te plaatsen.
Wat onaardig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh zo, naja hij zoekt het maar uit. Blij dat hij niet in het topic te vinden is deze avond.
mercikesquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat gezellig.
WEES welkom
Laten jullie elkaar maar met rust.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh zo, naja hij zoekt het maar uit. Blij dat hij niet in het topic te vinden is deze avond.
Over naar het voetbal maar weer dan. Ik moet mijzelf ook enigszins corrigeren. Toch minimaal 2 Fransmannen geteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |