quote:5 GLPvdA
4 PVV
Splinter
2 NSC
5 VVD
2 Volt
4 PvdD
3 SP
3 FvD
JA'21
2 CU
DENK
SGP
2 BBB
Volt/SP @Captain_Ghost
PvdD/GLPvdA @Aberkullie
VVD/PVV @matspontius
NSC/GLPvdA @Nattekat
PvdD/Splinter @thabit
VVD? @Alloch87
Jezus Leeft @DrDentz doet niet mee dus blanco?
VVD @hollandia02 dinsdag 17/10 maar zweeft
Volt/GLPvdA @Urquhart
NSC/VVD @Mrmime
FvD/PvdD @Akathisia
FvD/GLPvdA @Akathisiaquote:
telequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat sluit het beste bij je visie aan?
Welke punten van zijn programma spreken jou aan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:12 schreef trein2000 het volgende:
Ik zweef nog, maar voorlopig Omtzigt.
Goed bestuur. Bestaanszekerheid.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke punten van zijn programma spreken jou aan?![]()
Ja, mooi punt "Bestaanszekerheid" maar dan wel meteen tegen een onderbouwde en gefinancieerde motie stemmen en zelf een motie steunen die op gebakken lucht gebaseerd was om het minimumloon te verhogen en boos reageren als andere Kamerleden dat aangeven en gelijk aankomen met "Maar het bedrijfsleven!"quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Goed bestuur. Bestaanszekerheid.
(Zijn boek staat hier in de kast, ik neem aan dat hij dicht daar bij blijft.)
Ik snap de kritiek hoor, daarom zweef ik ook nog. Alleen wat voor mij wel zwaar weegt is dat hij heel goed de vinder legt bij de afbraakpunten van de VVD van de afgelopen 12 jaar. Ik vind ook dat we daar echt mee moeten breken. Er dreigt anders echt iets definitief te knappen in de SAMENleving.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, mooi punt "Bestaanszekerheid" maar dan wel meteen tegen een onderbouwde en gefinancieerde motie stemmen en zelf een motie steunen die op gebakken lucht gebaseerd was om het minimumloon te verhogen en boos reageren als andere Kamerleden dat aangeven en gelijk aankomen met "Maar het bedrijfsleven!"
Het is allemaal een beetje te CDA voor mij.
Ja, de vinger erop leggen is leuk, er wat aan doen is echter heel wat anders en volgens mij heeft Kamerlid Omtzigt toch continu diezelfde VVD (en zijn eigen, flink rechtse, CDA) altijd gesteund totdat hij een persoonlijk en niet inhoudelijk issue kreeg met Rutte en zijn partij.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek hoor, daarom zweef ik ook nog. Alleen wat voor mij wel zwaar weegt is dat hij heel goed de vinder legt bij de afbraakpunten van de VVD van de afgelopen 12 jaar. Ik vind ook dat we daar echt mee moeten breken. Er dreigt anders echt iets definitief te knappen in de SAMENleving.
En dan heb je niet zo veel keus. Als ik dan zie hoe Timmermans al alle zeilen moet bijzetten om binnen z’n eigen club iedereen binnenboord te houden vraag ik me af hoeveel onderhandelingsruimte hij straks heeft. En wat heb je verder dan? Een of andere splinter. Nee daar bereik je wat mee.
Dit wordt zwaar overdreven door de 'T'.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:53 schreef trein2000 het volgende:
Als ik dan zie hoe Timmermans al alle zeilen moet bijzetten om binnen z’n eigen club iedereen binnenboord te houden
Ben benieuwd hoe de Fok!stemmen overeen gaan komen met de werkelijke uitslagquote:
Wat kun je dan balen hè van zo’n uitgebrachte stem.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:31 schreef Leandra het volgende:
toen op Marieke Koekkoek van Volt gestemd, wat een fout was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |