abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210938764
Sow Zweden, weet niet of dit van nu is, nog zoekende:

https://9gag.com/gag/aGEq7j0#comment
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210938766
twitter is een beetje overspannen bij mij
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:08:01 #103
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210938769
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:07 schreef Tekaschi het volgende:

9gag als bron man man man. Doe op z'n minst middelbare school niveau bronnen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210938776
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
9gag als bron man man man.
Yes, fantastische bron, wat ik vandaag zie op 9gag, zien we over 3 dagen op Geenstijl en nooit op de NOS.

Gelukkig kunnen we wel stellen dat het geen AI of fake video is.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210938781
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:07 schreef Bensel het volgende:
twitter is een beetje overspannen bij mij
Ja hier ook al dik een uur, je kan niks meer zien/zoeken. Misschien de EU wat de boel aan het reguleren is, ze hadden Musk al gewaarschuwd zoveel mogelijk te censureren.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:09:14 #106
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210938782
quote:

nou nou, die maken wel gebruik van hun recht tot protest in ieder geval, dat dan weer wel

edit:\
9gag ja... ik ben een domme loel... maakt niet uit, laat het gewoon staan dit dat fuk joe :(
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:09:35 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210938785
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:08 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Yes, fantastische bron, wat ik vandaag zie op 9gag, zien we over 3 dagen op Geenstijl en nooit op de NOS.
Hahahahaha

Vind gewoon een serieuze bron. Dat scheelt een hoop discussie.
pi_210938789
quote:

[..]
tis wel echt een Zweeds politiebusje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2023 16:10:16 ]
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:09:59 #109
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210938791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:03 schreef Stormachtig1986 het volgende:
Israel kan heel makkelijk met drones de extremisten uitkiezen. Ze hebben drones met gezichtsherkenning. Stuur een zelfmoorddrone erop af en je bent van de persoon af die je wilt hebben..
Misschien moet je hun ook ff mailen. Zou veel levens schelen, namelijk zowel aan palestijnse kant als aan de kant van israel, als die daadwerkelijk besluiten naar binnen te gaan.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:10:13 #110
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210938795
quote:

[..]

_O- goffeldommel
pi_210938804
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat onderzoek van de VN? Heb je dat zelf wel gelezen? Dat betreft namelijk een behoorlijk opmerkelijk rapport. Het is een eendimensionaal onderzoek, er wordt dus alleen meegenomen wat op basis van de ervaringen van de Palestijnen, Israëliërs doen. Wat er andersom de ervaringen zijn, komt niet ter sprake. Dat is om te beginnen al vreemd.

En daarnaast heb je dingen als ‘decrease in number of livestock and cultivated grazing land’. Waar dan als reden bijvoorbeeld kan zijn ‘disease and lack of vaccination’ of ‘increase in prices of fodder’’.

Dat wordt dan geteld als een ‘incident’. Wat voor conclusies vind je dat hier dan uit moeten worden getrokken? Dit is toch totaal nietszeggend en lijkt voornamelijk gemaakt met de bedoeling om een zo hoog mogelijk aantal 'incidenten' te kunnen noteren en met het vingertje te wijzen.
Dit klopt. Het is een leugenachtig onderzoek van de VN.

In werkelijkheid zijn alle Israelische kolonisten op de WestBank buitengewoon vriendelijk tegenover de Palestijnen die daar wonen. Vooral in Hebron. Dat is een voorbeeld van beschaving, hoe de kolonisten zich daar gedragen. Alleen, je raad het al. De Palestijnen moeten weer rotzooi trappen.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:10:42 #112
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210938805
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]
tis wel echt een Zweeds politiebusje
T zal ook ongetwijfeld zweden zijn, Veel rellen daar geweest afgelopen tijd. Heeft echter weinig met gaza te maken.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:11:20 #113
6484 ExTec
pi_210938814
quote:

[..]
Ow, voor zweden is dat gewoon just another friday.

Beetje bijblijven, moet je doen.
pi_210938818
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Tsja dan moet Israël maar op de handen blijven zitten. 1200 inwoners beestachtig afgeslacht? Ach, kan gebeuren. Het liep een beetje uit de hand. Zand erover.
Dat zegt toch niemand. Maar je hebt proportioneel geweld en buitenproportioneel geweld. Ik heb het idee dat Nethanyalul nu zo extreem gaat reageren om toch nog weer herkozen te worden. Als DE man die Israel kan beschermen.

Geen land kan het maken om buitenproportioneel te handelen. Behalve Israel. Want de ene helft van het Westen ziet Israel als HET beloofde land en de andere helft heeft nog schuldgevoelens vanwege de holocaust.
Moest het Rusland zijn die net zo reageerde als Israel dan had het Westen dit allang veroordeeld en Rusland met sancties bestraft.
pi_210938821
quote:

Geluid hoort 100% niet bij die video.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_210938825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:03 schreef Stormachtig1986 het volgende:

[..]

Israel kan heel makkelijk met drones de extremisten uitkiezen. Ze hebben drones met gezichtsherkenning. Stuur een zelfmoorddrone erop af en je bent van de persoon af die je wilt hebben..

Israël moet vooral met een plan voor daarna komen als ze echt geven om hun eigen burgers. In 2004 hebben ze ook al eens (bijna) alle kopstukken van Hamas uitgeroeid. Als je de zaak daarna weer op z'n beloop laat zonder een perspectief te bieden aan de inwoners van Gaza dan heb je over 15 jaar weer een dergelijke aanslag zoals vorige week.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2023 16:14:37 ]
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:12:11 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210938827
quote:

[..]

Het is een beetje als bidden, als je jaren lang bid kan het wel eens zijn dat iets gaat gebeuren waar je voor gebeden hebt. Maar al die keren dat de gebeden niet zijn verhoord, die telt men dan weer niet mee. Zo ook sites als 9gag en zogenaamd het nieuws voordat het nieuws is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210938828
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Iemand had het in het vorige topic nog over de grens van België en Nederland, alsof dat te vergelijken is met de situatie in Gaza.

Ik had een lang antwoord getypt maar is verdwenen.
Natuurlijk is dat niet te vergelijken. België en Nederland horen bij de EU en zijn bondgenoten.
Je hoeft niet eens je paspoort te laten zien als je de grens over gaat. In tegenstelling tot de grens van Israël met z’n checkpoints, muur en dat je zeker een schriftelijke verklaring moet afgeven als je er naartoe wilt.
Natuurlijk is het niet voor niks want er zijn in het verleden veel aanslagen geweest, maar er is geen vrij vervoer van personen en goederen daaro.
Schriftelijke verklaring afgeven als je ernaar toe wil? Wat voor verklaring is dat dan? Twee keer in Israël geweest en niemand heeft mij om een schriftelijke verklaring gevraagd.
pi_210938831
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Hahahahaha

Vind gewoon een serieuze bron. Dat scheelt een hoop discussie.
Maar even zonder dollen, alles wat ik post moet iedereen even voor zichzelf uitmaken of het wel of niet klopt, ik probeer hier en daar echt wel mijn huiswerk te doen en zet nergens een disclaimer onder. Allemaal moeten we beseffen dat heel veel zaken, uit welke hoek ze ook komen, propaganda is. Gelukkig vertrouw ik mijn mede FOK!kers en als dadelijk iemand weet te vertellen dat het een fake/oude video is dan weten we het allemaal. Het is moeilijk om 100% zekerheid te hebben in deze tijden dat alle video's kloppen of recent zijn.
pi_210938836
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien moet je hun ook ff mailen. Zou veel levens schelen, namelijk zowel aan palestijnse kant als aan de kant van israel, als die daadwerkelijk besluiten naar binnen te gaan.
ik denk dat ze het zelf wel weten, maar gewoon niet willen gebruiken. Want "collateral damage" is veel leuker. En zo houdt je de mensen boos en het conflict levend..

Israel heeft Hamas nodig en zonder Israel was er geen Hamas dus ook Hamas heeft Israel nodig.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:13:19 #121
6484 ExTec
pi_210938839
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:11 schreef Stormachtig1986 het volgende:
Geen land kan het maken om buitenproportioneel te handelen.
Jij maakt je nogal wat illusies, merk ik. Je beeld je in dat de VS ofzo? het mensenrechten agentje van de wereld is ofzo?

Case in point: wat SA al kweenie hoe lang in yemen uitvreet.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:13:41 #122
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210938841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar even zonder dollen, alles wat ik post moet iedereen even voor zichzelf uitmaken of het wel of niet klopt, ik probeer hier en daar echt wel mijn huiswerk te doen en zet nergens een disclaimer onder. Allemaal moeten we beseffen dat heel veel zaken, uit welke hoek ze ook komen, propaganda is. Gelukkig vertrouw ik mijn mede FOK!kers en als dadelijk iemand weet te vertellen dat het een fake/oude video is dan weten we het allemaal. Het is moeilijk om 100% zekerheid te hebben in deze tijden dat alle video's kloppen of recent zijn.
We hadden gister hier een lange discussie over fake news enzo, en dat twitter tegenwoordig al vrijwel niet te gebruiken is op wat accounts na.

Als je dan met een 9gag post aankomt is dat gewoon grappig. Ik doe ook m'n best om alleen redelijk goede bronnen te vinden *(lukt niet altijd). Zelfs Fox News is beter dan 9gag.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:13:52 #123
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210938844
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Eigenlijk komen op dit soort ouderwetse fora de bubbles met elkaar in aanraking.... de gruwel
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:13:56 #124
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_210938846
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 15:57 schreef Stormachtig1986 het volgende:

[..]
Die mensen kunnen nergens heen. Dat waarschuwen van Israel, een kwartier voor tijd, is ook voor de buhne..
Tevens is het ook raar om te waarschuwen ALS je terroristen wilt treffen. Want die krijgen het ook te horen en hebben meestal wel mogelijkheden om snel te ontsnappen. Vooral de hoogst geplaatsten.
Actie is relatief simpel; schoonmaken en de infrastructuur wegvagen die terroristen met impliciete toestemming of mogelijk zelfs steun van de bevolking gebruiken.

Vandaag starten ze om van het noorden een parkeerterrein te maken dus verhuis zsm hutje mutje naar het nu veiliger zuiden. Volgende week gebeurd dit in omgekeerde richting. Met wat geluk heeft het Rode Kruis intussen containers, flesje water en koepeltentjes op het nog rokend nieuwe asfalt gezet.

En ja dat een gemiddelde burger daar zich (bij zinnen zijnde) niet tegen Hamas sentimenten kan/gaat verzetten, maakt inmiddels niet dat Israël dus nog langer fluwelen handschoenen moet gebruiken.
Op termijn zal ook die geterroriseerde Palestijn daar "beter" van worden. Beter met wat autonomie je leven leiden dan dit onderdrukt te moeten blijven (over)lijden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:14:33 #125
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210938851
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:13 schreef Stormachtig1986 het volgende:

[..]
ik denk dat ze het zelf wel weten, maar gewoon niet willen gebruiken. Want "collateral damage" is veel leuker. En zo houdt je de mensen boos en het conflict levend..

Israel heeft Hamas nodig en zonder Israel was er geen Hamas dus ook Hamas heeft Israel nodig.
Nee dan gaat Hamas vrolijk door met andere groeperingen, er zijn immers genoeg heidenen in de wereld.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')