Mensen die op een auto zitten, dan zie je toch niks als bestuurder?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:35 schreef capricia het volgende:
Er zijn er ook veel die willen blijven:
[ twitter ]
Dat naïeve extremisten geen problemen zien om autochtonen statenloos te maken is wel problematisch.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel probleem hiermee? Mis ik iets?
Ja lekker, wij hebben geen Iron dome hier in NL...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Als iemand weet hoe groot Vlieland is? Ik stel namelijk voor om ze dan daarheen te sturen. Graag oppervlakte in A4-tjes uitgedrukt
Wat een idiote poll. Alsof dit om wraak gaat, alsof Israël nu bewust op burgers aan het richten is vanuit wraakmotieven. De bedoeling is om Hamas op te rollen, dat kan ook niet duidelijker worden gemaakt, maar sommigen willen dit gewoon niet begrijpen omdat men dan lekker tegen Israël kunt blijven trappen. Deze twitteraar lijkt in die categorie te vallen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:27 schreef Ali_boo het volgende:
Ik schrik toch wel van deze pol
[ twitter ]
Lachwekkend argument.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat wordt wat, veel autochtone hooligans bij voetbal wedstrijden tegen Ajax moeten we dan gaan deporteren.
Met voldoende kennis en kunde zal het vast lukken. Is dat er in Gaza?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ben in Israël geweest en daar liggen meerdere van die installaties. Ik heb verder ook geen verstand hoe dat precies technisch werkt naar het is geen experimentele techniek of zo. Het werkt gewoon en is betrouwbaar.
En die kleine jongetjes die daar nu zo dapper mee ziet zingen worden morgen als ze dood zijn als propaganda getoond op social media om de wreedheid van Israël te "bewijzen", maar normale ouders halen hun kind daar natuurlijk direct weg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:35 schreef capricia het volgende:
Er zijn er ook veel die willen blijven:
[ twitter ]
Die George van Houts zit toch in de FVD/wappie hoek? Hij retweet ook die putin pijper Jackson Hinkle?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:27 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
En dat maakt nog steeds niet dat er daarmee een recht van terreur bedrijven ontstaat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:31 schreef Gitw het volgende:
[..]
Geen kolonisten. Daar is namelijk een uitspraak over geweest door de Verenigde Naties waar Israël zijn reet mee heeft afgeveegd.
Dat weet ik niet maar als dat niet het geval is moeten ze daar in investeren ipv in raketten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met voldoende kennis en kunde zal het vast lukken. Is dat er in Gaza?
Wat ben jij naief zeg.. De personen die de aanval hebben gedaan zaten in Israel en zijn gedood. Er zitten 2 miljoen mensen in de Gazastrook, en daarvan zijn 5000 Hamasleden.. Dan kan je toch op je vingers natellen dat je veel meer "gewone burgers" treft dan Hamas leden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat een idiote poll. Alsof dit om wraak gaat, alsof Israël nu bewust op burgers aan het richten is vanuit wraakmotieven. De bedoeling is om Hamas op te rollen, dat kan ook niet duidelijker worden gemaakt, maar sommigen willen dit gewoon niet begrijpen omdat men dan lekker tegen Israël kunt blijven trappen. Deze twitteraar lijkt in die categorie te vallen.
Logisch, want niet goed voor diversiteit en inclusiviteitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:31 schreef Gitw het volgende:
[..]
Geen kolonisten. Daar is namelijk een uitspraak over geweest door de Verenigde Naties waar Israël zijn reet mee heeft afgeveegd.
nja weet je voor deporteren enzo denk ik persoonlijk dat het wat overdreven is. Maar, wat mij betreft mogen er wel strenge straffen op staan, je kan haat en geweld niet gaan staan vieren op straat. Dat ben je toch wel met me eens?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat naïeve extremisten geen problemen zien om autochtonen statenloos te maken is wel problematisch.
Dus die gijzelaars zijn vrijwillig naar de Gaza gelopen? Hoor je ook niks over he, ook geen oproepen van Palestina of de bevolking die eisen dat Hamas de gijzelaars vrij laat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:42 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Wat ben jij naief zeg.. De personen die de aanval hebben gedaan zaten in Israel en zijn gedood. Er zitten 2 miljoen mensen in de Gazastrook, en daarvan zijn 5000 Hamasleden.. Dan kan je toch op je vingers natellen dat je veel meer "gewone burgers" treft dan Hamas leden?
Tevens hebben ze de burgers getroffen door alles af te sluiten.. Of is dit ook enkel gericht op Hamas? Gebruikt alleen Hamas elektriciteit of zo?
Benieuwd naar jouw oplossing.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:42 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Wat ben jij naief zeg.. De personen die de aanval hebben gedaan zaten in Israel en zijn gedood. Er zitten 2 miljoen mensen in de Gazastrook, en daarvan zijn 5000 Hamasleden.. Dan kan je toch op je vingers natellen dat je veel meer "gewone burgers" treft dan Hamas leden?
Tevens hebben ze de burgers getroffen door alles af te sluiten.. Of is dit ook enkel gericht op Hamas? Gebruikt alleen Hamas elektriciteit of zo?
Dit soort mensenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:27 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dat is dan hun eigen keus. Waarschijnlijk allang geradicaliseerd door Hamas, wel tragisch dat er allemaal kinderen tussen zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:41 schreef capricia het volgende:
Wat moet je nou met deze Gazaanse mannen, als je zo duidelijk aangeeft dat ze moeten vertrekken? "We will nog leave!" schreeuwen ze. En dan komt het leger van Israel straks binnen..worden het martelaren..
[ twitter ]
He he.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:27 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Sow de taal wordt harder, Europa begint er genoeg van te krijgen.
Schetst een beeld:quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik zie het.
Ik vroeg overigens dat chatding in Bing of je op vakantie mag naar italië als je in Gaza woont:
[..]
Weet niet of het zo is, maar ik lees in ieder geval niets over een uitreisverbod zoals bijvoorbeeld Noord-Korea kent.
Maar met die zeeblokkade heb je inderdaad gelijk
En daarom moet je iedereen maar straffen? Ik ben benieuwd of andere landen die precies dezelfde dingen deden als Israel er zo mee weggekomen was..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dus die gijzelaars zijn vrijwillig naar de Gaza gelopen? Hoor je ook niks over he, ook geen oproepen van Palestina of de bevolking die eisen dat Hamas de gijzelaars vrij laat.
Ja, we weten het. palestijnen zijn vooral heel zielig, en alles wat ze niet goed doen, dient simpel gepareerd te worden door snel te wijzen naar wat israel niet goed doet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:42 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Ze zien er ieg nog niet hongerig en uitgedroogd uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan hun eigen keus. Waarschijnlijk allang geradicaliseerd door Hamas, wel tragisch dat er allemaal kinderen tussen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |