Top! Tnxquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:45 schreef Nizno het volgende:
Ik heb besloten dat ik geen pannen hoef. Directe familie volgens mij ook niet dus ik houd het even in de gaten.
Vier zegeltjes jouw kant opquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb mijn zinnen gezet op 3 pannen![]()
Natuurlijk krijg ik dat zelf nooit bij elkaar gespaard.
Dus wie spaart er met mij mee?
Via onderstaande link kunnen de digitale zegels gedoneerd worden.
Alvast bedankt
https://www.jumbo.com/zeg(...)63-bba3-6275936a7bc9
14 zegels er bijquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Top! Tnx
Actie is ook net begonnen pas dus heb nog alle tijd.
kun je ze bij de jumbo niet inleveren tegen zegeltjes (kan bij de AH actie wel zag ik)quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Geweldig! Nog deze week kan ik de eerste pan halen dankzij jullie![]()
Kan de Actionmeuk de deur uit. (Ook dat zijn prima pannen hoor, maar als tijdelijke oplossing gekocht totdat ik een actie als deze zou tegenkomen)
25 zegels er bijquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Geweldig! Nog deze week kan ik de eerste pan halen dankzij jullie![]()
Nee kan niet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je ze bij de jumbo niet inleveren tegen zegeltjes (kan bij de AH actie wel zag ik)
Wow! Tnx! Heb 1 kaart weggegeven aan iemand waarvan ik weet dat ze pannen heel erg nodig heeft en het financieel niet zo ruim heeft.quote:Op maandag 6 november 2023 17:57 schreef bibroni het volgende:
je hebt er 32 zegels bij, schiet het al een beetje op?
En zes zegels erbijquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb mijn zinnen gezet op 3 pannen![]()
Natuurlijk krijg ik dat zelf nooit bij elkaar gespaard.
Dus wie spaart er met mij mee?
Via onderstaande link kunnen de digitale zegels gedoneerd worden.
Alvast bedankt
https://www.jumbo.com/zeg(...)63-bba3-6275936a7bc9
quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:44 schreef MaJo het volgende:
14 zegels gedoneerd. Ik doe mee aan de pannenactie van de AH dus je mag al mijn zegels hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |