gewoon nooit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Is pannenkoeken echt iets voor de winter? Weer iets geleerd.
Nou ja, het land met de eeuwige herfst dat herfsttemperaturen over slaatquote:
die pv-forecast plaatst alleen maar herfst en winter kaarten. die dude wil dat ook elke dag. verder weinig boeiendsquote:
Ja, maar wel eerste keer dat er echt winteractiviteit te zien is dit seizoen. Echt sneeuw zit er niet in nee (of misschien heeel kleine kans).quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
die pv-forecast plaatst alleen maar herfst en winter kaarten. die dude wil dat ook elke dag. verder weinig boeiends
Hamas buien.quote:
Vanavond weer code geel genot voor het Noorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bak regen, wind maar zonder onweer. Lekkere geweld vanavond!
Mis alleen nog een flinke storm erbij, dat zou em wel afmaken
Serieus?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot eind oktober 8-14 graden en nagenoeg droog en veel ruimte voor de zon
Op regen ook. Maakt het niet minder irritant.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:30 schreef Ponsai het volgende:
Koud is niet erg. Daar kunnen we ons op kleden.
Als binnenkort de bladeren weer verkleuren in de bossenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:38 schreef Bocaj het volgende:
Van een kletsnatte avond en nacht naar een heerlijke ochtend met zonnetje.![]()
Ook de herfst heeft zo zijn charmes.
De charme is kutweer als je slaapt en gewoon zonneschijn als je wakker bent?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:38 schreef Bocaj het volgende:
Van een kletsnatte avond en nacht naar een heerlijke ochtend met zonnetje.![]()
Ook de herfst heeft zo zijn charmes.
Lekker fris maar een mooi herfstzonnetje, kijkend naar de kleurrijke bladeren op de grond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De charme is kutweer als je slaapt en gewoon zonneschijn als je wakker bent?
Dat klopt niet helemaal. Vandaag vrijwel droog, maar morgen kunnen er een paar buien vallen. Daarna lijkt het wel droog te blijven tot donderdag. Vanaf dan wel wisselvalliger, lijkt nu.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:30 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Serieus?
Komende twee weken grotendeels droog?
Koud is niet erg. Daar kunnen we ons op kleden.
Elk seizoen heeft wel zo zijn charmes, maar vind wel dat de herfst te lang duurt. Qua weer dan. Die veranderingen en de kleuren zijn uiteraard prachtig, maar de kale bomen en struiken vind ik persoonlijk gewoon echt lelijk. Het duurt zo lang voor alles weer mooi groen wordt. Enige mooie is als er een dikke laag bevroren rijp op zit en dan de zon opkomt met een staalblauwe hemel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Als binnenkort de bladeren weer verkleuren in de bossen
Elke seizoen heeft zo zijn charmes.
7 a 10 graden als max temperaturen bedoel je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komend weekend wel een temperatuur dipje met meet 7-10 graden, waarschijnlijk. Ziet er wel naar uit dat het daarna weer wat omhoog gaat, gelukkig. Komen dan uit op 12-15, dus dat is wel acceptabel voor eind oktober.
Ja, daar lijkt het nu wel op. Wellicht verandert dat nog enigszins. Ik vind dat ook wel wat fris. Als het goed is gaat het hier de week erna wel weer richting 14/15, dus dat is wel te doen voor die tijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
7 a 10 graden als max temperaturen bedoel je?
Dayum
Oh die pluim valt idd nog mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Er is nog hoop!![]()
Opbokken met die kou!
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Er is nog hoop!![]()
Opbokken met die kou!
Nou ja, het gemiddelde ligt in die week op 14/15, dus dat is helemaal prima. dan valt er wel te werken in t shirt. Met 10 of lager vind ik dat toch niet zo prettig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Er is nog hoop!![]()
Opbokken met die kou!
De vorige keer dat er hoop in de kaarten stond voor 1,5 week verder, werden er drie dagrecords verbroken en kregen we een even warme september als de juli ervoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Ik heb het net even getest, het is geen t-shirt weer meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou ja, het gemiddelde ligt in die week op 14/15, dus dat is helemaal prima. dan valt er wel te werken in t shirt. Met 10 of lager vind ik dat toch niet zo prettig.
Over korte of lange broek heb ik nog geen beslissing gemaakt. Met regelmatig wat zon is de korte best ok als het 12-14 graden is komende week. Vanmiddag even testen hoe dat voelt.
Bodywarmer vind ik met dit weer ideaalquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:17 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hier 13 graden met zon en flink wat wind.
Getwijfeld om de jas aan te doen, maar toch thuis gelaten.
Goede beslissing geweest want het is in het zonnetje goed te doen met korte mouwen.
Jas was te warm geweest.
Het is nu eindelijk t-shirt weer. Hoef ik die niet meer te pas en te onpas uit te doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het net even getest, het is geen t-shirt weer meer.
Geschiedkundige be likequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is nu eindelijk t-shirt weer. Hoef ik die niet meer te pas en te onpas uit te doen
Niets droog aan vandaag, de ene terrorbui na een andere, zelfs hagel al gehadquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Vandaag vrijwel droog, maar morgen kunnen er een paar buien vallen. Daarna lijkt het wel droog te blijven tot donderdag. Vanaf dan wel wisselvalliger, lijkt nu.
Komend weekend wel een temperatuur dipje met maar 7-10 graden, waarschijnlijk. Ziet er wel naar uit dat het daarna weer wat omhoog gaat, gelukkig. Komen dan uit op 12-15, dus dat is wel acceptabel voor eind oktober.
[..]
Elk seizoen heeft wel zo zijn charmes, maar vind wel dat de herfst te lang duurt. Qua weer dan. Die veranderingen en de kleuren zijn uiteraard prachtig, maar de kale bomen en struiken vind ik persoonlijk gewoon echt lelijk. Het duurt zo lang voor alles weer mooi groen wordt. Enige mooie is als er een dikke laag bevroren rijp op zit en dan de zon opkomt met een staalblauwe hemel.
Gisteravond en een groot deel van de nacht heeft het hier lang en hard geregend, maar sinds vanochtend vroeg is hier droog, zonnig en met momenteel 14 graden erg aangenaam buitenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niets droog aan vandaag, de ene terrorbui na een andere, zelfs hagel al gehad![]()
Vorst is ook weer uit de kaarten, maar wie weet over een dag of wat weer terug
Zoooo bofkontquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Gisteravond en een groot deel van de nacht heeft het hier lang en hard geregend, maar sinds vanochtend vroeg is hier droog, zonnig en met momenteel 14 graden erg aangenaam buiten
Ik ben niet zo'n fan van meteorologische monarchen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niets droog aan vandaag, de ene terrorbui na een andere, zelfs hagel al gehad![]()
Dat het geheel droog zou blijven schreef ik dan ook nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
het is al heel lang t shirt weer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is nu eindelijk t-shirt weer. Hoef ik die niet meer te pas en te onpas uit te doen
Ja, zo'n ding heb ik ook. Ideaal. In de "winter" ook onder m'n jas als 2e laag. Heb zo'n Mammut hardshell. Wind- en waterdicht, maar isolatiewaarde is nul, dus niet warm en moet er wel wat onder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:20 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Bodywarmer vind ik met dit weer ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |