Ik moet naar school (lol)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prachtig weekend toe.
De grote dag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet naar school (lol)
Maar toch bedankt
Ik wens jou niks anders
Dat zou ik erg waarderenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dus dan moeten we ons melden met spandoeken, fakkels en een luidspreker?
Heel veel succes. Op naar de 5.5!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet naar school (lol)
Maar toch bedankt
Ik wens jou niks anders
Ik verwacht beter van @GGMMquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel veel succes. Op naar de 5.5!
Mensen werden boos op mij toen ik mijn opleiding school noemde. Volgend jaar hopelijk aan universiteit beginnen, mijn master halen, maar het blijft voor mij school.quote:
Voor je vragen betreffende langstuderen kun je @KingRoland een DM sturen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mensen werden boos op mij toen ik mijn opleiding school noemde. Volgend jaar hopelijk aan universiteit beginnen, mijn master halen, maar het blijft voor mij school.
Tot morgen brother.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:38 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Verjaardagsfeestje is verplaatst naar maandag. Griekenland-Nederland dus. Vanavond lees ik morgen wel. Kiep de halve zolen alive. Ik gaat legge.
Nou nou, dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je dit soort onzin kijkt mag je wat mij betreft een vakantie naar de Gazastrook boeken.
Bedankt, fijn om te weten dat er andere zijn die daar ervaring mee hebben! Ik ben meer een laatbloeier denk ik, lang ziek geweest. Nu proberen om te participeren in de maatschappij, hbo gewoon in de vier jaar gehaald die ervoor staan. Volgend jaar hoop ik een master te kunnen doen deeltijd aan de universiteit. Dan vind ik het goed geweest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor je vragen betreffende langstuderen kun je @:KingRoland een DM sturen.
Ik heb vertrouwen in je maatquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, fijn om te weten dat er andere zijn die daar ervaring mee hebben! Ik ben meer een laatbloeier denk ik, lang ziek geweest. Nu proberen om te participeren in de maatschappij, hbo gewoon in de vier jaar gehaald die ervoor staan. Volgend jaar hoop ik een master te kunnen doen deeltijd aan de universiteit. Dan vind ik het goed geweest.
Wat had je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, fijn om te weten dat er andere zijn die daar ervaring mee hebben! Ik ben meer een laatbloeier denk ik, lang ziek geweest. Nu proberen om te participeren in de maatschappij, hbo gewoon in de vier jaar gehaald die ervoor staan. Volgend jaar hoop ik een master te kunnen doen deeltijd aan de universiteit. Dan vind ik het goed geweest.
als jij je maar gaat gedragen in het NedFra topicquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prachtig weekend toe.
Ik ben nota bene samen met Coco verantwoordelijk voor de positieve sfeer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als jij je maar gaat gedragen in het NedFra topic
nou ik moet het maar eens zienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben nota bene samen met Coco verantwoordelijk voor de positieve sfeer.
Reuma in de spieren, echt flink last van gehad en jaren naar het ziekenhuis kunnen rennen. Nu is alles beter.quote:
I plead the fifthquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |