whut, dat is eeuwen geledenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:34 schreef Nober het volgende:
White over annulering UFC 151
[ twitter ]
oh, hij heeft mij al jaren geblocked omdat zijn tere zieltje niet tegen kritiek kan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En blijft voor altijd.
[ afbeelding ]
De Usman t/m Usman - Edwards II zou denk ik winnen. De Usman van Edwards - Usman III verliest, dus vraag is of dat inderdaad begin van de aftakeling was of een slechte dag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef HulkHeld het volgende:
Jullie gedachten over Chimaev vs. Usman?
Ik vraag me af in hoeverre Chimaev's wrestling Usman de das om kan doen. Usman oogt daarvoor te sterk, maar misschien zit ik er wel helemaal naast.
Standup zal het close zijn, maar geef ik het voordeel aan Usman, al weet ik te weinig van de standup van Chimaev omdat hij daar pas 1x in is getest tegen Burns.
Ben in ieder geval erg benieuwd, zeker kijken.
zijn ze toch overgenomen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:07 schreef Nober het volgende:
Mogelijk de laatste Bellator
3/4/2009 — 17/11/2023 (301) RIP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Clickbait.quote:
Bijzonder hoe een trap alles zou veranderen. Usman domineerde Edwards, 'don't let him bully you son'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Usman t/m Usman - Edwards II zou denk ik winnen. De Usman van Edwards - Usman III verliest, dus vraag is of dat inderdaad begin van de aftakeling was of een slechte dag.
Net als main event trouwens, eerste gevecht was misschien wel beste gevecht dat ik ooit gezien heb. Eigenlijk jammer dat ze nu niet in optimale vorm tegen elkaar vechten maar het zal nog steeds erg goed zijn. Hoop dat Islam wint.
Waarschijnlijk PFL, Showtime gaat ook stoppen met boksen.quote:
Dat was toch (zogenaamd?) omdat Leon niet goed voorbereid was op de hoogte van Utah?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:47 schreef Nober het volgende:
Bijzonder hoe een trap alles zou veranderen. Usman domineerde Edwards, 'don't let him bully you son'.
Klopt die NL tijd van 16:00? In de Discovery app begint de uitzending pas om 18:00 staat er (inclusief prelims)quote:Preliminary Card (ESPN+ at 10 a.m. ET - 16:00 NL)
Dacht dat je voor de prelims naar fight pass moest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:23 schreef Casual1312 het volgende:
[..]
Klopt die NL tijd van 16:00? In de Discovery app begint de uitzending pas om 18:00 staat er (inclusief prelims)
Aha! Was denk in de war met UFC Singapore waar Errens in de prelims vocht, en het toen wel op Discovery te zien wasquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat je voor de prelims naar fight pass moest.
UFC.com zegt 4 pm (16:00)
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/events#events-list-upcoming
Pay-Per-View om 20:00 maar Eurosport 1 begint om 19:00, benieuwd wat ze in dat uur gaan doen.
Ouwehoeren/vooruitkijken, Marloes & co.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:44 schreef Nober het volgende:
Pay-Per-View om 20:00 maar Eurosport 1 begint om 19:00, benieuwd wat ze in dat uur gaan doen.
Eens met 4. Alleen Chimaev en Mokaev winnen in mijn voorspelling ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:36 schreef Nober het volgende:
Islam Makhachev vs. Alexander Volkanovski
Kamarudeen Usman vs. Khamzat Chimaev
Magomed Ankalaev vs. Johnny Walker
Ikram Aliskerov vs. Warlley Alves
Said Nurmagomedov vs. Muin Gafurov
Tim Elliott vs. Muhammad Mokaev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |