Gamrot is de backup en kreeg het titelgevecht niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh jeetje harde klap voor de UFC. Veel mazzel dat Volk bereid is.
Dat verkoopt niet zo goed. Alleen als het echt echt niet anders kan last minute mocht Gamrot dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Gamrot is de backup en kreeg het titelgevecht niet.
Zal dadelijk wel uitdraaien op Volkanovski vs. Gamrot voor de interim titel.
Gekkere dingen hebben plaatsgevonden.
quote:One UFC commentator echoed this, recently declaring that USADA should not oversee the UFC program since we held firm to the six-month rule involving McGregor, and since we do not allow fighters without an approved medical basis to use performance-enhancing drugs like experimental, unapproved peptides or testosterone for healing or injuries simply to get back in the Octagon."
nooit gedacht dat het zover zou komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:18 schreef Nober het volgende:
USADA out
[ twitter ]
[..]
[ twitter ]
Usman in
[ twitter ]
is van lang geleden, moest gewoon een titel verzinnenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:11 schreef schommelstoel het volgende:
Dana's blackmail?
Heb ik iets gemist?
ik zie ze er nog voor aan op 31 dec om 6 uur, bij heel veel vechters op de stoep te staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou wel echt geniaal zijn als USADA Conor nog weet te pakken deze maanden.
Ja en het is ook gewoon Amerika, al die grote sporten zoals basketbal honkbal etc. hebben geen USADA. NBA is totale waanzin een contactsport met zoveel wedstrijden, 82 in een half jaar, en alsnog genoeg tijd daarnaast om dik gespierd te worden, bovenop de duursport training, tactische training, technische training.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef 3rr0r het volgende:
Conor moet per se op UFC 300 vechten. Dan merk je ook dat USADA inbrengen meer voor de buitenwereld/ESPN contract waren en niet uit principieel oogpunt de sport 'eerlijk' houden/maken.
Abu Dhabi zat niet te wachten op opeens een matige card dus er is denk ik flink gewapperd met geld. Usman zo kortdag zo'n lange reis met jetlag etc.. Petje af dat hij het doet, Volk ook, die heeft er wat meer mee te verliezen.
Denk wel dat er een mailtje van Dana naar de belangrijkste namen gaat om tot 1 januari rustig aan te doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie ze er nog voor aan op 31 dec om 6 uur, bij heel veel vechters op de stoep te staan.
zoiets als NFL of WWEquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:23 schreef Nober het volgende:
Er komt een andere organisatie voor USADA.
[ twitter ]
[ twitter ]
Van Reddit:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:23 schreef Nober het volgende:
Er komt een andere organisatie voor USADA.
[ twitter ]
[ twitter ]
Lol.quote:Something I found interesting:
USADA:
Athletes under USADA’s jurisdiction are prohibited from using the substances and methods found on the WADA Prohibited List and are responsible for what is in their bodies at all times. Visit Global DRO to check the prohibited status of medication
DFSI:
DFSI understands that each organization possesses distinctions to its culture. To meet our clients’ unique needs and goals, our staff works with you to develop customized drug-testing panels that target specific drugs and substances. We bring our expertise to the table and consult with you on the most widely used substances by athletes today to ensure the best allocation of your resources.
Heb geen idee of en wat er gebruikt wordt eventueel. NBA is wel al heeel lang erg professioneel met alle begeleiding binnen de teams, veel meer geld bechikbaar. En dan gecombineerd met dat degene die het haalt de 'cream of the crop' zijn die fysiek de boel flink meehebben. Er was wel eens een tijd dat er 'gedoe' was rondom groeihormoon meen ik maar nooit echt wat uitgekomen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja en het is ook gewoon Amerika, al die grote sporten zoals basketbal honkbal etc. hebben geen USADA. NBA is totale waanzin een contactsport met zoveel wedstrijden, 82 in een half jaar, en alsnog genoeg tijd daarnaast om dik gespierd te worden, bovenop de duursport training, tactische training, technische training.
tegenwoordig is het mircro-dosing , SARMS, peptides, designer drugsquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb geen idee of en wat er gebruikt wordt eventueel. NBA is wel al heeel lang erg professioneel met alle begeleiding binnen de teams, veel meer geld bechikbaar. En dan gecombineerd met dat degene die het haalt de 'cream of the crop' zijn die fysiek de boel flink meehebben. Er was wel eens een tijd dat er 'gedoe' was rondom groeihormoon meen ik maar nooit echt wat uitgekomen.
Ja dit ga je straks ook over de UFC denken, helemaal prima hoor ik wil niemands kijkplezier verpesten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb geen idee of en wat er gebruikt wordt eventueel. NBA is wel al heeel lang erg professioneel met alle begeleiding binnen de teams, veel meer geld bechikbaar. En dan gecombineerd met dat degene die het haalt de 'cream of the crop' zijn die fysiek de boel flink meehebben. Er was wel eens een tijd dat er 'gedoe' was rondom groeihormoon meen ik maar nooit echt wat uitgekomen.
Er is wel verschil tussen sporten in hoeveel het uitmaakt. Bij basketbal zijn skills toch wel de doorslaggevende factor ook al helpt meer kracht en uithoudingsvermogen uiteraard flink, zoals het ook bij voetbal zou uitmaken (hallo Spanje). Bij voetbal weer des te meer op gebied van uithoudingsvermogen omdat je niet zomaar even kan wisselen steeds. Maar bij vechtsport en bijv rennen bij atletiek maakt het erg veel uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dit ga je straks ook over de UFC denken, helemaal prima hoor ik wil niemands kijkplezier verpesten.
Zelf denk ik dat je met goede dopingcontroles excessen kan voorkomen en met slechte dopingcontroles voor de sport optimaal dopinggebruik krijgt, juist op gebieden waar veel geld is. Dat is onderdeel van professionele begeleiding, je bent kansloos in de sport als jij geen doping gebruikt en een even getalenteerde competitor wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |