Met twee vingers in de neus. Het zijn agressieve terroristengroeperingen maar kan niet in de schaduw staan van de dreiging dat uitging voor Israël tijdens de aanval van Egypte en Syrië in 1973, en van die dreun herstelden ze ook binnen een week. Ik ben meer benieuwd naar de effecten van dit hele gebeuren. Slechtste scenario is toch wel als er meerdere landen militair betrokken worden ...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan Israël makkelijk aan, eventueel met hulp van de VS.
Maar leuk is anders.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk wel dat andere landen zullen volgen
Volgens mij mis je een beetje aan nieuws lol.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:53 schreef Alov het volgende:
[..]
Ja, ik hoor dat ze bommen gooien op militaire doelen, en dat daar ook af en toe onbedoeld burgerslachtoffers bij vallen. In welk opzicht is dat vergelijkbaar met ISIS?
Welke nieuwe generaties?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee israel wint ook niet want de nieuwe generaties groeien op met dezelfde haat. Of misschien nog wel erger
Sorry hoor maar na wat er zaterdag is gebeurd kunnen we toch niets anders dan de zijde van Israël kiezenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:54 schreef bianconeri het volgende:
In de Rusland-Oekraine oorlog is het vrij gemakkelijk een kant te kiezen, want 1 partij is overduidelijk de misdadiger.
In dit gevecht is het gewoon allemaal terroristen tegen elkaar. Hamas wil wraak op Israel, Israel neemt wraak op wat Hamas deed en zo gaat het maar door.
Waarbij Israel het ook nog eens 100x erger maakt.
Er zijn alleen maar slechte partijen in dit gevecht.
Onbegrijpelijk dat de Westerse wereld zo aan de kant van Israel blijft staan en al die misdaden niet bestraft.
Denk het niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar dat de Israël-Palestina-oorlog de veiligheid hier niet zou raken?
HJaha, ze zijn gewoon gestopt met het leveren van voedsel en water aan een vijandige natie. Dat is niet heel vreemd en tegen geen enkel recht in. Misschien hadden ze zelf eerst even moeten nadenken voordat ze degene aanvielen die hen letterlijk van alles voorzagquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij mis je een beetje aan nieuws lol.
Ze bombarderen niet alleen militaire doelen. En daarnaast hebben ze ook een volledige blokkade ingevoerd, wat tegen elk menselijke recht is.
zolang er maar 1 gebouwtje half blijft staan heb je technisch gelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou verwacht niet dat ze heel gaza van de kaart zullen vegen
Jawel?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sorry hoor maar na wat er zaterdag is gebeurd kunnen we toch niets anders dan de zijde van Israël kiezen
1 van de weinige fatsoenlijke vvd ersquote:
Het scenario dat Israël de Palestijnen richting Egypte duwt en wij ze vervolgens mogen verwelkomen is echt horror.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Triest.quote:
Ik zie het wel gebeuren, helaas.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Want 'we' hoopten op nog eens een massale aanval met de daaruit voortvloeiende slachtoffers? Ziek.quote:
İk wil dat Hezbollah pak slaag krijgt van dat vliegdekschipquote:
Volgens mij kijk jij teveel Pallywood. Serieuze nieuwsbronnen geven helemaal niet aan dat Israël bewust burgerdoelen bombardeerd. Blokkade heeft ook een legitiem militair doel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij mis je een beetje aan nieuws lol.
Ze bombarderen niet alleen militaire doelen. En daarnaast hebben ze ook een volledige blokkade ingevoerd, wat tegen elk menselijke recht is.
That's the stress talking. Aan alles komt een eind.quote:
Er was geen meerderheid in de Haagse raad voor het ophangen van de Israëlische vlag.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
1 van de weinige fatsoenlijke vvd ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |