abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 oktober 2023 @ 17:25:25 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_210905141
Nederlands zanger Marco Bakker heeft zich opnieuw niet populaire gemaakt bij de nabestaanden van het slachtoffer dat hij in 1997 maakte bij een dodelijk ongeluk. Dat valt te lezen op de website van Veronica Superguide. De acteur blikte tijdens het huidige seizoen van de serie De Beste Zangers terug op het ongeval, maar dat is volgens een vriend van de familie niet de afspraak.

De Nederlandse zanger Marco Bakker maakt een goede beurt als hij tijdens het nieuwe seizoen van het populaire muzikale programma terugblikt op een heftig ongeluk waarbij hij in 1997 veroorzaakt. De zanger, bekend van nummers als Drie schuintamboers, rijdt in dat jaar, onder invloed van alcohol, een vrouw dood op het parkeerdek van de Amsterdam ArenA. Geëmotioneerd vertelt hij tegenover presentator Jan Smit dat dit voor hem 'nog altijd als een litteken voelt, maar dat het voor de nabestaanden natuurlijk nog veel verschrikkelijker is.' Hoewel de kijkers dit een sympathieke zet vinden, zijn familie en vrienden van het slachtoffer minder blij. Hij heeft namelijk een contract getekend waarin hij belooft nooit meer openlijk over het voorval te spreken.

In gesprek met Veronica Superguide laat Cees Gerrits, een vriend de familie, weten dat het hen nog altijd steekt dat Bakker nooit heeft toegegeven dat hij onder invloed was. "De familie heeft er ook veel moeite mee gehad dat de waarheid nooit is verteld. Wel heb ik altijd gezegd: 'Marco is niet in de auto gestapt om iemand dood te rijden. Ook voor hem is het vreselijk geweest.' Maar dat neemt niet weg dat er een vader met twee kinderen achter is gebleven," zo zegt hij. Bovendien benadrukt hij dat er afspraken zijn gemaakt rondom het benoemen van het voorval in de media. "We hebben met Marco een contract opgesteld, waarin letterlijk staat dat hij nooit meer op de zaak terug zou komen. Het is volgens de regels van het contract voor Marco niet toegestaan om over het ongeluk te praten, maar dat doet hij dus wel."

De Beste Zangers
In Beste Zangers reist een groep bekende zangers en zangeressen af naar een warm land om persoonlijke liedjes voor elkaar te zingen. Iedere aflevering staat één zanger centraal. Degene die centraal staat zingt zelf niet, maar beoordeelt de anderen. Aan het einde van de aflevering kiest deze persoon de gene die hem of haar het meeste heeft weten te raken, wat aan het einde van het seizoen resulteert in een winnaar. Naast Bakker zaten het afgelopen seizoen ook Douwe Bob, Mell, Duncan Laurence, Numidia, Nick Schilder en MEAU bij Jan Smit op de bank. Deze reeks werd sinds 2 september van dit jaar uitgezonden.

https://www.msn.com/nl-nl(...)66deb6467239a49&ei=9

Het gaat dus nog verder dan de ooraids met gratis Nederlands gekwijl en tenenkrommend gegalm in de sentimentele ruimte. :(

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210905894
Not a single fuck was given
  Spellchecker dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:39:11 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210906086
Hij moet zich kapot schamen en zijn bek houden.
pi_210906361
Singing Marco Bakker is zat
pi_210907287
Marco Bakker aandacht geven :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210907392
Wat is dat toch met die Mocro's Marco's ?

quote:
reizen af naar een warm land
Enkeltje! :W
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210907801
Ach PSV’er Patrick Kluivert hebben we ook allemaal geaccepteerd. Hij reedt ook iemand dood.
U MAD?
pi_210908227
Ik las Marco Borsato
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_210908791
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 18:39 schreef maily het volgende:
Hij moet zich kapot schamen en zijn bek houden.
Kapot schamen ja, maar mag niet eens zeggen hoe erg hij het vindt?

Wat een onzin.
pi_210908799
Wie?
Wat voor nummer zou bekend zijn?
Nooit van gehoord.

En wat een zeik familie zeg.
Hij zegt hoe erg het is en dat is alles.
pi_210910163
Als ie echt spijt had, dan had ie zich wel te pletter gereden tegen een boom oid. Dat is de enige oprechte vorm van berouw die ertoe doet.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 23:16:00 #12
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210910231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 20:05 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat is dat toch met die Mocro's Marco's ?
[..]
Enkeltje! :W
Beetje haten op Marco Schuitemaker :{w
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_210910368
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 23:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Beetje haten op Marco Schuitemaker :{w
volgens mij was Marco Polo de laatste Marco die nog enigszins te pruimen was. :{
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210910470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:33 schreef bianconeri het volgende:
Wie?
Wat voor nummer zou bekend zijn?
Nooit van gehoord.

En wat een zeik familie zeg.
Hij zegt hoe erg het is en dat is alles.
Vast voor jouw tijd. Marco Bakker is operazanger en was in de jaren tachtig-begin jaren negentig echt een bekende Nederlander. Eind jaren negentig had hij dat ongeluk op het parkeerdek van de Amsterdam Arena en is hij uitgekotst.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 23:59:12 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210910678
Het verbaasde mij ook dat hij er over sprak, dat had hij niet eerder gedaan en daar was kennelijk een prima reden voor, daar had hij zich dan aan moeten houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210910713
Als dit in een contract staat dan klaag je hem toch gewoon aan voor contractbreuk in plaats van zelf de media op te zoeken?
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_210910893
Een debiele afspraak om te maken, wel.
-nee-
pi_210910898
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 23:28 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
volgens mij was Marco Polo de laatste Marco die nog enigszins te pruimen was. :{
Marco van Basten was als voetballer ook oke
  Trouwste user 2022 woensdag 11 oktober 2023 @ 10:27:21 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_210912772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 23:28 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Pannenkoek vergeten ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210913392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:27 schreef tong80 het volgende:

[..]
Pannenkoek vergeten ?

Lekker, met kaas en/of spek.
pi_210915466
Ik was de persoon 'Marco Bakker' eigenlijk al heel wat jaartjes vergeten en had dat graag zo willen houden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210922045
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik las Marco Borsato
Aanrander/aanrijder. Klinkt als elkaar.
Is makkelijk in te vergissen inderdaad.
pi_210922091
Let op, die man wilt geld zien binnenkort.

Daar draait het om, niet dat ie z’n vrouw mist. Dat geld, dat moet komen _O_
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_210922129
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 23:10 schreef Cockwhale het volgende:
Als ie echt spijt had, dan had ie zich wel te pletter gereden tegen een boom oid. Dat is de enige oprechte vorm van berouw die ertoe doet.
Dat of je kont vijfentwintig jaar achter het station verkopen voor de maandelijkse schadevergoeding.

[ Bericht 1% gewijzigd door Joopklepzeiker op 12-10-2023 07:43:50 ]
pi_210922966
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
Marco Bakker aandacht geven :')
Zie hem wel eens in de Mac, met z'n vette plofkop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')