quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:48 schreef RipCity het volgende:
Wie raken er allemaal geblesseerd vanavond
Amsterdam mag wel terug in de zee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang ze ons maar niet terug de zee opdrukken.
Wat zouden jullie ervan vinden als Jandino plots permanent verdwijnt en iedereen zijn bestaan vergeet?quote:
Dan moeten we hier maar voor sfeer zorgen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef TLC het volgende:
Het stadion in Waalwijk is meer een 'heksenketel' dan daar
Die Grieken lopen alleen nog maar warm voor ons belastinggeld. Niet voor onze wereldtoppers, Wieffer en Weghorst.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef TLC het volgende:
Het stadion in Waalwijk is meer een 'heksenketel' dan daar
Is kontneuken zo beschaafd dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Griekenland is toch wel de bakermat van de beschaving.
Ik steun deze motiequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat zouden jullie ervan vinden als Jandino plots permanent verdwijnt en iedereen zijn bestaan vergeet?
Ik wel fijn.
De rekening daarvoor kwam wel 2500 jaar later, met rente.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Griekenland is toch wel de bakermat van de beschaving.
die ouders zouden wel zwetenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in NWS / Twee Zweden doodgeschoten in Brussel
Aanslagje.
Alleen de zon gaat voor niks op mijn zoon.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De rekening daarvoor kwam wel 2500 jaar later, met rente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |