abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210904668

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 17:26:52 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210905152
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Was Arne weggegaan deze zomer dan was de situatie imo anders geweest, omdat je dan opnieuw was begonnen en niet op vorig seizoen kon doorbouwen.

En uiteindelijk moet je inderdaad niet naar Ajax kijken (want dat is alleen maar mooi meegenomen dat zij falen) maar naar PSV, doordat die het risico nemen ben je eigenlijk noodgedwongen mee te gaan omdat je anders afhaakt. Want die hebben echt niet meer vet op de botten maar hebben gewoon een stuk groter risico genomen dan wij, een risico wat goed lijkt uit te pakken (door de kunde van Bosz om snel een goed elftal te bouwen, de eenvoudige voorronde CL-loting en de onkunde van Ajax).
PSV staat er wel iets beter voor dan Feyenoord als ik het zo snel vergelijk, zij hebben voor dit seizoen ook wel meer risico genomen dan Feyenoord, maar ook voor hun zal dat goed aflopen neem ik aan.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 17:38:05 #3
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210905267
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens eerste signalen op Transfermarkt is onze selectie nu 40 miljoen (!) meer waard en stijgt van 204 miljoen naar ong. 245 miljoen.

Lijkt me dus wel dat de gok goed aan het uitpakken is, helemaal als we CL plek halen.
Dat is inmiddels een verdrievoudiging(?) tov 3 jaar geleden. Transferbeleidgenot _O_

Ik denk nog vaak terug aan de uitspraak van Gudde dat je in De Kuip geen kampioen meer kon worden. Uiteindelijk is transferbeleid in potentie een veel groter vliegwiel dan een nieuw stadion.
pi_210905768
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 17:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
PSV staat er wel iets beter voor dan Feyenoord als ik het zo snel vergelijk, zij hebben voor dit seizoen ook wel meer risico genomen dan Feyenoord, maar ook voor hun zal dat goed aflopen neem ik aan.
Veel minder waarde in het team wel. Kijk, Feyenoord komt van ver dus we hebben flinke achterstand, maar ik sta wel van versteld hoe snel die achterstand wordt weggepoetst.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:16:51 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210905814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 18:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Veel minder waarde in het team wel. Kijk, Feyenoord komt van ver dus we hebben flinke achterstand, maar ik sta wel van versteld hoe snel die achterstand wordt weggepoetst.
Ze betalen ook hogere salarissen en ze hebben ook wat meer huurspelers meen ik.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:42:03 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_210906128
Feijenoord met puntjes _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:30:44 #7
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210906756
quote:

[..]
Qua selectie ontloopt het elkaar eigenlijk ook niet tot nauwelijks.

Buiten Feyenoord, PSV, AZ en Twente om is de competitie helaas zo matig dat die vier onnodig verspeelde punten van Feyenoord weleens heel erg zuur kunnen zijn aan het einde van de rit. Al verwacht ik dat AZ en zeker Twente nog wel punten gaan verspelen (zeker na de winterstop). PSV wat minder maar ook daar zal nog wel een keer een offday of een rode kaart komen.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:58:16 #8
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210909184
quote:

[..]
Ik vind Feyenoord qua spelersmateriaal wel echt beter (wellicht vanuit mijn Feyenoord-bril), bovendien is Slot een betere trainer dan Bosz, vooral minder naïef tegen betere ploegen.

Die vier punten die Feyenoord al (zo ontzettend onnodig) kwijt is tellen wel zwaar natuurlijk. Tegen de onderste veertien gaan ze allebei normaal gesproken nauwelijks punten verliezen, bovendien ligt PSV ons qua spel niet zo lekker denk ik. Er komt gelijk heel veel druk te liggen op de onderlinge duels met elkaar en met AZ en Twente, dat idee vind ik niet zo prettig.
Makkelijk eerste
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:02:46 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210909257
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind Feyenoord qua spelersmateriaal wel echt beter (wellicht vanuit mijn Feyenoord-bril), bovendien is Slot een betere trainer dan Bosz, vooral minder naïef tegen betere ploegen.
Ja. Het ontloopt elkaar niet veel. Alleen achterin zijn we wel beter (keeper niet).
pi_210909455
Jaarcijfers Feyenoord

twitter

tldr:

Het gaat de betere kant op
Meer inkomsten, maar ook meer uitgaven
We maken nauwelijks winst, moeten CL halen of spelers verkopen om zwarte cijfers te schrijven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:19:14 #11
474254 GurneyIsBestOke
pi_210909490
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 22:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ja. Het ontloopt elkaar niet veel. Alleen achterin zijn we wel beter (keeper niet).
Mwah, ik denk dat het niveauverschil nog best wel behoorlijk in ons voordeel is, en dat PSV toch wel wat meer zwakke schakels heeft lopen (vooral achterin inderdaad). Ik vind onze bank ook beter. Maar daar koop je weinig voor als de onderste veertien zo weinig tegenstand geven.
Makkelijk eerste
pi_210909491
We zullen pas meer duidelijkheid krijgen als we onderlinge duels gaan krijgen binnen de top 4. Dan bedoel ik niet per se enkel Psv, maar vooral ook presteren tegen Twente en Az.

Heb bij Psv nog altijd het idee als daar 1 schakel wegvalt en het even tegenzit dat de boel klapt.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:30:23 #13
474254 GurneyIsBestOke
pi_210909627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 22:19 schreef Kiid het volgende:
We zullen pas meer duidelijkheid krijgen als we onderlinge duels gaan krijgen binnen de top 4. Dan bedoel ik niet per se enkel Psv, maar vooral ook presteren tegen Twente en Az.

Heb bij Psv nog altijd het idee als daar 1 schakel wegvalt en het even tegenzit dat de boel klapt.
Ik vind het allemaal maar lastig inschatten inderdaad. Maar er ligt nu gelijk extra druk op die onderlinge duels en vooral voor ons omdat wij die vier punten al kwijt zijn. Voorheen had je nog wel Vitesse, Utrecht, Heerenveen en Groningen die je als uit altijd lastig beschouwde, maar daar is allemaal weinig van over. Nog te zwijgen over het Amsterdamse kneuzenkermis. Het zegt plots allemaal zo weinig.
Makkelijk eerste
pi_210909685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 22:19 schreef Kiid het volgende:

Bij ons niet dan?

Volgens trainertje van Go Ahead zijn wij qua manier van spelen verder.

Voor wat dat waard is uiteraard.
blablablabla
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:35:53 #15
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210909729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal maar lastig inschatten inderdaad. Maar er ligt nu gelijk extra druk op die onderlinge duels en vooral voor ons omdat wij die vier punten al kwijt zijn. Voorheen had je nog wel Vitesse, Utrecht, Heerenveen en Groningen die je als uit altijd lastig beschouwde, maar daar is allemaal weinig van over. Nog te zwijgen over het Amsterdamse kneuzenkermis. Het zegt plots allemaal zo weinig.
Zolang we maar minstens makkelijk 2e worden. Voorlopig halen AZ en Twente wel iets meer punten dan ik had gedacht, maar normaal gesproken eindig je daar (ver) boven.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:55:17 #16
474254 GurneyIsBestOke
pi_210909988
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 22:35 schreef fetX het volgende:

[..]
Zolang we maar minstens makkelijk 2e worden. Voorlopig halen AZ en Twente wel iets meer punten dan ik had gedacht, maar normaal gesproken eindig je daar (ver) boven.
Lijken mij allebei wel uitschieters naar boven maar een beetje irritant is het wel. In deze matige Eredivisie is het heel moeilijk om het gevoelsmatige verschil uit te drukken omdat de rest er zo weinig van bakt, en de onderlinge duels blijven dan wedstrijden op zich.
Makkelijk eerste
  FOK!fotograaf woensdag 11 oktober 2023 @ 08:30:15 #17
842 Zorro
Z
pi_210911727
Feyenoord heeft het voordeel dat ze al in Amsterdam zijn geweest op het gunstigste moment.
PSV krijgt ajax ook snel maar dat is thuis. Als ze naar Amsterdam moeten is dat na de winterstop en kan de zaak er daar al weer heel anders voorstaan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210913371
Hey luitjes. Vanmiddag ergens nieuws over kandidaat hoofdsponsorschap. Dat is nog niet rond, maar kan hem nog wel eens gaan worden. Mooie sponsor wel, hoop dat dit hem wordt. Zo niet, jammer. Feyenoord mikt op ¤8M+ per jaar.
pi_210913387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:28 schreef ZKA het volgende:
Hey luitjes. Vanmiddag ergens nieuws over kandidaat hoofdsponsorschap. Dat is nog niet rond, maar kan hem nog wel eens gaan worden. Mooie sponsor wel, hoop dat dit hem wordt. Zo niet, jammer. Feyenoord mikt op ¤8M+ per jaar.
eindelijk bitcoin op het shirt _O_
pi_210913401
quote:
Alsnog dat havenbedrijf in DubaiGoden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210913406
quote:
Ik zou het vooral niet te vroeg lekken hoor. Kan zijn dat het de nog lopende onderhandelingen niet ten goede komt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210913451
quote:
DP World?
Coolblue?
Odido?
Stadsverzekeringen Rotterdam?

Zeggen of het 1 van deze 4 is, is genoeg :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 11-10-2023 11:39:26 ]
pi_210913473
Waarom moet dit nou weer gelekt worden, hoe komt dit ten goede van Feyenoord?
* Verwijderd *
pi_210913485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik zou het vooral niet te vroeg lekken hoor. Kan zijn dat het de nog lopende onderhandelingen niet ten goede komt.
Nou ja, als het DP World of Coolblue zou zijn, zou dat niet echt een verrassing zijn gezien de eerdere geruchten.

En Coolblue is een Rotterdams multinational (inmiddels) en Pieter Zwart is uitgesproken Feyenoorder.
pi_210913540
Ik begreep dat het Oq gaat worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')