SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV staat er wel iets beter voor dan Feyenoord als ik het zo snel vergelijk, zij hebben voor dit seizoen ook wel meer risico genomen dan Feyenoord, maar ook voor hun zal dat goed aflopen neem ik aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was Arne weggegaan deze zomer dan was de situatie imo anders geweest, omdat je dan opnieuw was begonnen en niet op vorig seizoen kon doorbouwen.
En uiteindelijk moet je inderdaad niet naar Ajax kijken (want dat is alleen maar mooi meegenomen dat zij falen) maar naar PSV, doordat die het risico nemen ben je eigenlijk noodgedwongen mee te gaan omdat je anders afhaakt. Want die hebben echt niet meer vet op de botten maar hebben gewoon een stuk groter risico genomen dan wij, een risico wat goed lijkt uit te pakken (door de kunde van Bosz om snel een goed elftal te bouwen, de eenvoudige voorronde CL-loting en de onkunde van Ajax).
Dat is inmiddels een verdrievoudiging(?) tov 3 jaar geleden. Transferbeleidgenotquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens eerste signalen op Transfermarkt is onze selectie nu 40 miljoen (!) meer waard en stijgt van 204 miljoen naar ong. 245 miljoen.
Lijkt me dus wel dat de gok goed aan het uitpakken is, helemaal als we CL plek halen.
Veel minder waarde in het team wel. Kijk, Feyenoord komt van ver dus we hebben flinke achterstand, maar ik sta wel van versteld hoe snel die achterstand wordt weggepoetst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV staat er wel iets beter voor dan Feyenoord als ik het zo snel vergelijk, zij hebben voor dit seizoen ook wel meer risico genomen dan Feyenoord, maar ook voor hun zal dat goed aflopen neem ik aan.
Ze betalen ook hogere salarissen en ze hebben ook wat meer huurspelers meen ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Veel minder waarde in het team wel. Kijk, Feyenoord komt van ver dus we hebben flinke achterstand, maar ik sta wel van versteld hoe snel die achterstand wordt weggepoetst.
Qua selectie ontloopt het elkaar eigenlijk ook niet tot nauwelijks.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV staat er wel iets beter voor dan Feyenoord als ik het zo snel vergelijk, zij hebben voor dit seizoen ook wel meer risico genomen dan Feyenoord, maar ook voor hun zal dat goed aflopen neem ik aan.
Ik vind Feyenoord qua spelersmateriaal wel echt beter (wellicht vanuit mijn Feyenoord-bril), bovendien is Slot een betere trainer dan Bosz, vooral minder naïef tegen betere ploegen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja. Het ontloopt elkaar niet veel. Alleen achterin zijn we wel beter (keeper niet).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord qua spelersmateriaal wel echt beter (wellicht vanuit mijn Feyenoord-bril), bovendien is Slot een betere trainer dan Bosz, vooral minder naïef tegen betere ploegen.
Mwah, ik denk dat het niveauverschil nog best wel behoorlijk in ons voordeel is, en dat PSV toch wel wat meer zwakke schakels heeft lopen (vooral achterin inderdaad). Ik vind onze bank ook beter. Maar daar koop je weinig voor als de onderste veertien zo weinig tegenstand geven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Het ontloopt elkaar niet veel. Alleen achterin zijn we wel beter (keeper niet).
Ik vind het allemaal maar lastig inschatten inderdaad. Maar er ligt nu gelijk extra druk op die onderlinge duels en vooral voor ons omdat wij die vier punten al kwijt zijn. Voorheen had je nog wel Vitesse, Utrecht, Heerenveen en Groningen die je als uit altijd lastig beschouwde, maar daar is allemaal weinig van over. Nog te zwijgen over het Amsterdamse kneuzenkermis. Het zegt plots allemaal zo weinig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:19 schreef Kiid het volgende:
We zullen pas meer duidelijkheid krijgen als we onderlinge duels gaan krijgen binnen de top 4. Dan bedoel ik niet per se enkel Psv, maar vooral ook presteren tegen Twente en Az.
Heb bij Psv nog altijd het idee als daar 1 schakel wegvalt en het even tegenzit dat de boel klapt.
Bij ons niet dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:19 schreef Kiid het volgende:
We zullen pas meer duidelijkheid krijgen als we onderlinge duels gaan krijgen binnen de top 4. Dan bedoel ik niet per se enkel Psv, maar vooral ook presteren tegen Twente en Az.
Heb bij Psv nog altijd het idee als daar 1 schakel wegvalt en het even tegenzit dat de boel klapt.
Zolang we maar minstens makkelijk 2e worden. Voorlopig halen AZ en Twente wel iets meer punten dan ik had gedacht, maar normaal gesproken eindig je daar (ver) boven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar lastig inschatten inderdaad. Maar er ligt nu gelijk extra druk op die onderlinge duels en vooral voor ons omdat wij die vier punten al kwijt zijn. Voorheen had je nog wel Vitesse, Utrecht, Heerenveen en Groningen die je als uit altijd lastig beschouwde, maar daar is allemaal weinig van over. Nog te zwijgen over het Amsterdamse kneuzenkermis. Het zegt plots allemaal zo weinig.
Lijken mij allebei wel uitschieters naar boven maar een beetje irritant is het wel. In deze matige Eredivisie is het heel moeilijk om het gevoelsmatige verschil uit te drukken omdat de rest er zo weinig van bakt, en de onderlinge duels blijven dan wedstrijden op zich.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang we maar minstens makkelijk 2e worden. Voorlopig halen AZ en Twente wel iets meer punten dan ik had gedacht, maar normaal gesproken eindig je daar (ver) boven.
eindelijk bitcoin op het shirtquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:28 schreef ZKA het volgende:
Hey luitjes. Vanmiddag ergens nieuws over kandidaat hoofdsponsorschap. Dat is nog niet rond, maar kan hem nog wel eens gaan worden. Mooie sponsor wel, hoop dat dit hem wordt. Zo niet, jammer. Feyenoord mikt op ¤8M+ per jaar.
Alsnog dat havenbedrijf in DubaiGoden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:28 schreef ZKA het volgende:
Hey luitjes. Vanmiddag ergens nieuws over kandidaat hoofdsponsorschap. Dat is nog niet rond, maar kan hem nog wel eens gaan worden. Mooie sponsor wel, hoop dat dit hem wordt. Zo niet, jammer. Feyenoord mikt op ¤8M+ per jaar.
Ik zou het vooral niet te vroeg lekken hoor. Kan zijn dat het de nog lopende onderhandelingen niet ten goede komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:28 schreef ZKA het volgende:
DP World?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:28 schreef ZKA het volgende:
Nou ja, als het DP World of Coolblue zou zijn, zou dat niet echt een verrassing zijn gezien de eerdere geruchten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou het vooral niet te vroeg lekken hoor. Kan zijn dat het de nog lopende onderhandelingen niet ten goede komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |