Zo weer poeslief als die bolle aanschuift .quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:01 schreef Specularium het volgende:
Pieter heeft hier wel iets meer verstand van.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:01 schreef Specularium het volgende:
Pieter heeft hier wel iets meer verstand van.
Alleen maar vermoord, niet onthoofd. Da's niet ergquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Als er geen onthoofde baby bleek te zijn dan viel het zeker allemaal wel opeens mee?
Ter verdediging, ze verkondigen ook altijd wel dat het "kantinepraat" is. Dus dat klopt dan wel wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was drie dagen geleden volgens Derksen nog de volksredder.
Hoor hem raaskallen.
Het gaat nergens over. Dit zijn gewoon dronken zatlappen in de kantine.
Ik was sarcastisch. Ze zeggen er nooit bij dat ze ladderzat zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ter verdediging, ze verkondigen ook altijd wel dat het "kantinepraat" is. Dus dat klopt dan wel wat dat betreft.
Ha ha. Dat wil ik m'n moeke niet aan doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Johan noemt nu net Palestina .
Hahaha flikker die ouwe in het bejaardentehuus onder behandeling .
Ter verdediging: dat doe jij ook nooitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Ze zeggen er nooit bij dat ze ladderzat zijn.
Watquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ter verdediging: dat doe jij ook nooit
Maar je zegt het er nooit bij in je posts, daarom twijfelen we elke post. Net als we hier elke uitzending twijfelen bij Derksen als hij weer eens dingen zegt als Joden hebben het er zelf naar gemaaktquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
WatIk ben vaker ladderzat geweest dan nuchter.
Het is juist een symptoom van een onderliggende kwaalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Banden en vlaggen op gebouwen. Nederland heeft te weinig problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |