Ik moet hier eerlijk bekennen, vermoedelijk omdat ik ook aan de wijn zit, dat ik Linda de Mol ook altijd wel leuk vind in die programma's van haar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Noa het enige leuke lid van de De Mol familie, terechte winnares
Jij zegt toch ook niet in iedere post dat je een laffe huichelaar bentquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je zegt het er nooit bij in je posts, daarom twijfelen we elke post. Net als we hier elke uitzending twijfelen bij Derksen als hij weer eens dingen zegt als Joden hebben het er zelf naar gemaakt
Ik hoor Rox liever nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:12 schreef tong80 het volgende:
Nu Rox over wielrennen. Jammer. Ik hoor haar liever over voetbal en over het midden-oosten. Nu gaat ze weer met haar handen wijzen.
Dus leuk is een criterium ?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Noa het enige leuke lid van de De Mol familie, terechte winnares
Ik wil dat met liefde voor je aanpassenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook niet in iedere post dat je een laffe huichelaar bent
Waarom werd San Marco dan geen sportman van het jaar in 88? En Steven Rooks wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze leven in de ontkenning dat wielrennen een armentierige sport is die niemand boeit.
Gianni Romme zoekt nog steeds wat bloed.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom werd San Marco dan geen sportman van het jaar in 88? En Steven Rooks wel.
Heerlijk oogappels heeft gewonnen.
Wat wil je zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Naar de tour de france kijk ik niet meer veel sinds Lance Armstrong en de avondetappe niet meer sinds Mart Smeets.
Dat was schandalige semi-kritische journalistiek door een macho hork. Mooi dat die vent van de buis is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me nog een mooie uitzending met de Smeets herinneren bij de Olympische spelen waar ie een teleurgestelde verloren speelster zo afzeek dat ze ging huilen.
dat je weer dronken bentquote:
Niet waar en niet aardig. Als ik dat wil impliceren doe ik dat zelf wel en beter dan jij horkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:24 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
dat je weer dronken bent
oink oinkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:30 schreef tong80 het volgende:
Ze praten over voetbal, en er is geen touw aan vast te knopen.
Ik heb genoten. Ben weer een paar weken genezen. Wat een armoe. Leve Rondo
Trusten en dek timmmmmmmm lekker toe. Dat-ie morgen weer nuchter wakker wordt.
Wie heeft er geen tieten?quote:
Ja met Manon Flier dat kon toen echt niet. Toch is het jammer dat die niet meer op tv is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me nog een mooie uitzending met de Smeets herinneren bij de Olympische spelen waar ie een teleurgestelde verloren speelster zo afzeek dat ze ging huilen.
Ik denk nog steeds dat de Teeuwenvoorstelling Hard en Zielig over Mart Smeets gaat.
Heel Nederland zat met plaatsvervangende schaamte op de bankquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:40 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja met Manon Flier dat kon toen echt niet. Toch is het jammer dat die niet meer op tv is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |