gvd wat is ditquote:
dat klinkt dan wel goedquote:
juistquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef cosmosis het volgende:
Maarja dat zal voorlopig nog niet gebeuren dus dan maar een eigen feestje maken!
David wat een held! Door hem ben ik Duits meer gaan waarderen....Echt een mooie taalquote:
Ik val op een aparte manier voor dat typequote:
Toxic types?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik val op een aparte manier voor dat type![]()
Nou inderdaad, normaal is wel het nieuwe geflipte psychologisch in de war mentaliteit deze tijd..dus ja..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel gezond
quote:
Kate Bush en Stranger Things wat een combinatie, zo'n hoogtepunt in het beleven van een serie dammn!quote:
Jij bent er erg vroeg bij of ben je toevallig de lead zanger?quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij bent er erg vroeg bij of ben je toevallig de lead zanger?
Die ken ik nog niet verbazingwekkend! Dikke energie.quote:
Geniet er vanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet verbazingwekkend! Dikke energie.
< Zwijmelt en Rocked , Extraordinairequote:
Zeker, alhoewel Frans 3 streepjes voor heeft, zo'n heerlijke taal, alhoewel ik die in mn studie jeugd zwaar vervloekt heb....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniet er van![]()
Vind een andere taal vaak ff verfrissend en uitdagend
raison, c'est tout.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zeker, alhoewel Frans 3 streepjes voor heeft, zo'n heerlijke taal, alhoewel ik die in mn studie jeugd zwaar vervloekt heb....
quote:
Hoppa!quote:
Die is wel een beetje zieligquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eigenlijk had ik deze moeten doen
Ow ik zag verzopen paarden, maar had het einde niet bekeken....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist niet, ze worden gered!
Epic!
Als 7-jarige was ik al verliefd, terwijl ik het woord nog niet kon spellen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |