Dit is geil?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:33 schreef raptorix het volgende:
Het valt me trouwens op dat de vrouwelijke supporters vrij frivool gekleed zijn.
Er zaten wat mooie hertjes tussen, van die grote bruine reeën ogen!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zaten wat mooie hertjes tussen, van die grote bruine reeën ogen!
Ja, want hij bestuurde hem, hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt de Kluivert-hypetrain al in het ravijn?
FIFA weer wat stemmen nodig? Op deze manier kan onderhand iedereen zich plaatsen voor een WK.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, want hij bestuurde hem, hahaha
Zijn aanstelling was sowieso al omstreden en vrij politiek, dus hij kan er ook zomaar weer uitliggen. Of de voorzitter wil misschien zijn mannetje houden, wie weet.
Irak verslaan en ze hebben nog een goede kans op de tweede plek overigens, dus gaan ook nog verder voor play-offs en dan interfederatie play-offs.
Je halve nationale team geschorst omdat je loog over hun identiteitquote:Schandaal in de voetbalwereld: leugen over opa leidt tot schorsing voormalig ADO-speler
De FIFA heeft meer informatie naar buiten gebracht rondom de schorsing van zeven genaturaliseerde spelers in het Maleisische elftal. De in Leidschendam geboren Hector Hevel is één van hen. Hij is voor een jaar geschorst.
Volgens de FIFA heeft de Maleisische voetbalbond (FAM) bewust vervalste documenten ingediend om spelers speelgerechtigd te krijgen voor het nationale elftal. Maar liefst zeven spelers zijn op het matje geroepen.
Voormalig ADO Den Haag-speler Hevel zou gelogen hebben over de geboorteplaats van zijn opa, stelt de wereldvoetbalbond. In de ingediende documenten stond dat opa Hendrik Jan Hevel op 3 februari 1933 in de Mallaca Straits Settlements geboren zou zijn. Dat stukje Maleisië was toentertijd onderdeel van het Britse rijk.
Zijn documenten werden allereerst goedgekeurd, waardoor Hevel twee keer speelde in het shirt van Maleisië. Nu blijkt dat zijn opa ‘gewoon’ in Den Haag is geboren, schrijft de FIFA.
Hevel maakte in maart van dit jaar zijn debuut voor Maleisië in een duel met Nepal om kwalificatie voor de Azië Cup. De 29-jarige voetballer maakte in die wedstrijd direct zijn eerste doelpunt. Toen hij in juni zijn tweede interland speelde met een team vol nieuwe genaturaliseerde spelers diende de FIFA een onderzoek in.
Schorsing zevental
Naast Hevel zijn ook Gabriel Palmero (Spanjaard), Facundo Garcés (Argentijn, spelend in de La Liga bij Alavés), Rodrigo Holgado (Argentijn), Imanol Machuca (Argentijn), Jon Irazábal (Spanjaard) en João Figueiredo (Braziliaan) geschorst. Zij mogen de komende twaalf maanden niet voetballen.
https://www.ad.nl/voetbal(...)ado-speler~abf6b081/
Ik zat me net te bedenken wat hij uberhaupt als trainer heeft gepresteerd?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken wat hij uberhaupt als trainer heeft gepresteerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |