Zou de Duitsers anders gereageerd hebben als ze het vermoeden hadden gevolgd dat Oekraïne in haar eentje opereerde? Of hadden ze het evengoed geslikt omwille het grotere geopolitieke belang? Ik vermoed dat ze zijn teruggefloten door de VS. Of, misschien zijn ze sowieso al koest om het vermoeden dat de VS hier een rol in heeft gespeeld. Heck, misschien heeft de VS het op een bepaald moment gewoon aangekondigd, en afgedwongen dat Duitsland het slikt.quote:Op maandag 13 november 2023 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Zou zomaar eens een een-tweetje tussen de VS en Oekraïne zijn geweest.
Ik vermoed dat Klaus Schwab er ook mee te maken heeft.quote:Op maandag 13 november 2023 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Schwab heeft met alles te makenquote:Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Klaus Schwab er ook mee te maken heeft.
Net als de CIA en Biden idd.quote:Op maandag 13 november 2023 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Schwab heeft met alles te maken![]()
Het beeld van Oekraïne is bij sommigen door deze oorlog net iets te rooskleurig geworden. Mensen zijn dat land gaan zien als een fantastische democratie met Westerse normen en waarden. Die zouden natuurlijk nooit een pijpleiding gaan saboteren.quote:Op maandag 13 november 2023 16:10 schreef Cpt.Crow het volgende:
Net een aantal van de vorige delen van dit topic gelezen.
Waar eerder bijvoorbeeld nog 'artikel 5!!' van de NAVO er bij werd gehaald is het opvallend hoe weinig ophef er is nu blijkt dat Oekranie daadwerkelijk achter deze aanval zat. Een directe aanval op onze infrastructuur, zoals ook te lezen valt in de vorige delen.
Nu zal er wel worden gekronkeld en is dit eigenlijk erg goed voor ons, ofzo. Grappig om te aanschouwen.
Kun je die bewering hard maken?quote:Op maandag 13 november 2023 21:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het beeld van Oekraïne is bij sommigen door deze oorlog net iets te rooskleurig geworden. Mensen zijn dat land gaan zien als een fantastische democratie met Westerse normen en waarden. Die zouden natuurlijk nooit een pijpleiding gaan saboteren.
Dat Oekraïne er achter zit is niet gebleken.quote:Op maandag 13 november 2023 16:10 schreef Cpt.Crow het volgende:
Net een aantal van de vorige delen van dit topic gelezen.
Waar eerder bijvoorbeeld nog 'artikel 5!!' van de NAVO er bij werd gehaald is het opvallend hoe weinig ophef er is nu blijkt dat Oekranie daadwerkelijk achter deze aanval zat. Een directe aanval op onze infrastructuur, zoals ook te lezen valt in de vorige delen.
Nu zal er wel worden gekronkeld en is dit eigenlijk erg goed voor ons, ofzo. Grappig om te aanschouwen.
quote:Op maandag 13 november 2023 22:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat Oekraïne er achter zit is niet gebleken.
Verder is artikel 5 geen geautomatiseerd proces.
Bedankt voor je bijdragequote:
Lijkt me erg aannemelijk.quote:Op maandag 13 november 2023 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Of verblind door haat.quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt me erg aannemelijk.
De VS heeft alle belang en ook de dreigementen ge-uit.
Vanuit hoog politiek niveau / militair niveau moet dit gekomen zijn.
Dat mensen denken dat Rusland hun eigen pijpleiding zou aanvallen is en blijft absurd, die zijn compleet gehersenspoeld.
Ze lijken nog het meest op….. De Russen. In praktisch alle opzichten.quote:Op maandag 13 november 2023 21:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het beeld van Oekraïne is bij sommigen door deze oorlog net iets te rooskleurig geworden. Mensen zijn dat land gaan zien als een fantastische democratie met Westerse normen en waarden. Die zouden natuurlijk nooit een pijpleiding gaan saboteren.
Niet echt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze lijken nog het meest op….. De Russen. In praktisch alle opzichten.
Dit was het gekronkel dat ik voorspelde en daarom inderdaad enigszins vermakelijk. Met de nadruk op enigszins. In een poging dat samen te vatten en te visualiseren kwam ik uit op een eenvoudige smiley.quote:
Dat zegt veel over jou.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:21 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Dit was het gekronkel dat ik voorspelde en daarom inderdaad enigszins vermakelijk. Met de nadruk op enigszins. In een poging dat samen te vatten en te visualiseren kwam ik uit op een eenvoudige smiley.
@sp3c kijk deze nieuwe ster aan het filamentquote:
Hebben ze in Georgië ook gedaan, dus zo absurd is het ook niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt me erg aannemelijk.
De VS heeft alle belang en ook de dreigementen ge-uit.
Vanuit hoog politiek niveau / militair niveau moet dit gekomen zijn.
Dat mensen denken dat Rusland hun eigen pijpleiding zou aanvallen is en blijft absurd, die zijn compleet gehersenspoeld.
Als je deze reactie had verwacht, dan had je een tegenargument kunnen voorbereiden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:21 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Dit was het gekronkel dat ik voorspelde en daarom inderdaad enigszins vermakelijk. Met de nadruk op enigszins. In een poging dat samen te vatten en te visualiseren kwam ik uit op een eenvoudige smiley.
Nee, dat sommigen denken dat Oekraïne een fantastische democratie met Westerse normen en waarden is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:20 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Een land met zeer hoge corruptie? Hoe betrouwbaar is zo'n land?
Een tegenargument? Voor het ontkennen van de waarheid? Daar kun je slechts om grinniken en hopen dat iemand ooit in staat is zijn ongelijk toe te geven.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je deze reactie had verwacht, dan had je een tegenargument kunnen voorbereiden.
Dat is je kennelijk niet gelukt..
Tja, geen tegenargument dus.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:28 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Een tegenargument? Voor het ontkennen van de waarheid? Daar kun je slechts om grinniken en hopen dat iemand ooit in staat is zijn ongelijk toe te geven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |