Heb je die quotes nog? De wereldvreemdheid is echt stuitend allemaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:54 schreef LXIV het volgende:
Ik hoor het intens hysterische gekrijs van D66-politici dat dit een oorlogsdaad tegen het vrije Westen is nog steeds nagalmen in mijn oren.
Onzin, de hele houding m.b.t. Russisch gas is inmiddels 180 graden gedraaid.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:26 schreef Akathisia het volgende:
Mocht blijken dat Oekraïne betrokken is bij de aanslagen op de pijpleidingen, dan zou dat voor het Westen een zeer ongemakkelijke uitkomst zijn. "Elke opzettelijke verstoring van de Europese energie-infrastructuur is onacceptabel", verklaarde de Europese Commissie daags na de aanslag.
Het is nu Oekraïne in Rusland zit eigenlijk wel een ideaal moment om het land binnen te vallen.
Oh de ironie..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is gigantisch bizar, al het gevoel voor objectiviteit kwijt.
Ja als je zelfdestructie als motief aanwijst.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:54 schreef Wantie het volgende:
en er zijn motieven gegeven voor Russische sabotage
Dus eigenlijk was jij weer het échte slachtoffer?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:59 schreef Tekaschi het volgende:
Dus waarschijnlijk toch Oekraïne die westerse infrastructuur vernietigd om Rusland een hak te zetten, leek mij al raar dat Rusland één van hun troeven zou vernietigen. Maar hier was je een pro Russische wappie als je niet meteen naar Rusland wees.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mooi dat je nog eens laat zien dat ik niemand een wappie heb genoemd enkel omdat diegene dacht dat Oekraïne wellicht ook een verdachte was. Al snap ik niet waarom je al die moeite steekt in het onderuit halen van je eigen slachtofferschap.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Complot wappies negeren liever de olifant in de kamer als ze ook een 4d schaak situatie met de VS erin kunnen verzinnen. Een einde van de NAVO en goede banden met bijvoorbeeld Japan riskeren voor wat LNG-contracten die ze toch al hadden en het afpakken van een economisch wapen die de Russen zelf al uit handen hadden gegeven.
Toch gaan we 5 topics net doen alsof de VS net zo'n grote verdachte is.
Nou de mensen die gelijk roepen Oekraine, zijn de zelfde die roepen amerika en moeten constant rusland verdedigen. Dat juist deze mensen blijven roepen 0ekraine, begin ik weer te denken het is Rusland.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is gigantisch bizar, al het gevoel voor objectiviteit kwijt.
Amerika had zitten dreigen en heeft er economisch baat bij.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:00 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nou de mensen die gelijk roepen Oekraine, zijn de zelfde die roepen amerika en moeten constant rusland verdedigen. Dat juist deze mensen blijven roepen 0ekraine, begin ik weer te denken het is Rusland.
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja als je zelfdestructie als motief aanwijst.
Dit soort onzin opmerkingen beginnen toch echt wel een nieuw dingetje te worden bij een selectief aantal users hier gezien de racisme en putin lover opmerkingen totaal niet meer werken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was jij weer het échte slachtoffer?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik voel je pijn![]()
Maar dat is geen reden om alles zo te verdraaien..
Volgens mij heb je moeite met de Nederlandse taal. Ik schrijf daar dat ik mensen wappies heb genoemd en vervolgens laat je zien dat ik mensen wappies heb genoemd. Wat wil je nou bewijzen?quote:
Lees nog eens terug.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij heb je moeite met de Nederlandse taal. Ik schrijf daar dat ik mensen niet wappies heb genoemd en vervolgens laat je zien dat ik mensen wappies heb genoemd. Wat wil je nou bewijzen?
Door een pijpleiding op te blazen die al maanden niet meer in gebruik was, en ook niet mee meer in gebruik kwam, omdat Duitsland al had besloten om op lng over te stappen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Amerika had zitten dreigen en heeft er economisch baat bij.
Rusland schiet zichzelf in zijn eigen voet, de enige consequentie is dat de EU ook afzwakt op een cruciaal moment allicht qua die oorlog, maar dat zou extreem korte-termijn denken zijn. Op dat moment was er nog respect voor eigendsomsrechten, hoewel die ADR's en de financiële sector wel last kreeg van sancties, maar dat ook vooral op initiatief vanuit de EU.
Oekraine zijn belang, minder geld naar Rusland, economische verwevenheid van Duitsland met Rusland uitschakelen (meer support van Duitsland).... Ja die bestaat ook.
Maar je hebt ook nog de capaciteiten nodig.
Nou ja in dit geval was je niet racistisch dus beetje vreemd om nu te stellen dat een racisme opmerking niet meer werkt. Dat komt wel weer in andere topics.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit soort onzin opmerkingen beginnen toch echt wel een nieuw dingetje te worden bij een selectief aantal users hier gezien de racisme en putin lover opmerkingen totaal niet meer werken.
Niemand is slachtoffer, dat is gewoon weer een onzin argument verzonnen door users die hoog van de toren blazen, een discussie verzieken met hun agressieve comments zodra het niet in hun straatje past, en zodra ze op hun gezicht gaan niet het fatsoen hebben om even te dimmen of toe te geven dat ook zij het niet goed gezien hebben.
Ik behoor niet tot de slachtoffers, ik behoor tot de partij die neutraal naar een conflict kan kijken en ook toe kan geven als het "andere" kamp over de schreef gaat, ik houd er niet zo van om extremistisch in één kamp te blijven zitten en alles goed te praten vanuit dat kamp vanwege de haat jegens dat andere kamp, dat vind ik een vorm van extremisme.
Kijk nu verdraai je het weer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:08 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Op zo een bericht nog steeds Rusland zien als boeman, prima hoor.
Maar dat is wel heel gemeen richting het vredelievende Rusland.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Het mooiste zou zijn wanneer het Oekraïners in Poolse geheime dienst zijn geweest. Eindelijk vergelding voor het Gleiwitz incident.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij heb je moeite met de Nederlandse taal. Ik schrijf daar dat ik mensen wappies heb genoemd en vervolgens laat je zien dat ik mensen wappies heb genoemd. Wat wil je nou bewijzen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jammer dat wappies zo weinig gracieus zijn als ze een keer gelijk krijgen. Dit is een leugen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mooi dat je nog eens laat zien dat ik niemand een wappie heb genoemd enkel omdat diegene dacht dat Oekraïne wellicht ook een verdachte was. Al snap ik niet waarom je al die moeite steekt in het onderuit halen van je eigen slachtofferschap.
De pijpleiding was niet in gebruik vanwege op en af onderhoud, die NS2 is vers van de pers, die wilde ze zeker wél exploiteren. Duitsland zijn overstap op LNG is echt een consequentie van de oorlog en het verbreken van economische verbondenheid met Rusland, daarnaast is de NS2 een politiek instrument geweest waarbij Amerika nadrukkelijk het verbruik heeft verboden aan Duitsland, allerhande sancties lagen boven het hoofd bij het verbinden van de laatste meters, ook Nederlandse bedrijven voelden de sanctiegretigheid van Amerika omtrent de bouw van NS2.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Door een pijpleiding op te blazen die al maanden niet meer in gebruik was, en ook niet mee meer in gebruik kwam, omdat Duitsland al had besloten om op lng over te stappen.
En met dat markt verlies was de bestaande infrastructuur ruimschoots voldoende om aan de vraag te voorzien.
Anyway, het blijft raar dat een aantal mensen meteen in de bres schiet voor Rusland..
Vanwege die gemeneriken op Fok die ook maar durfden te denken dat Rusland hier achter zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |