Ik heb het al een paar keer gemeld bij Yvonne. Net ook weer een TR gezet. Het is echt triest wat die gozer denkt te kunnen maken. Hij heeft me al twee keer een ban gekost wegens crewbash. Ben blij dat jij het nu ook aankaart.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan deze 'mod' aangesproken worden op het continu persoonlijk worden en op de man spelen? Dank
vogeltjesdans in KLB / Duux Whisper flex post 31
@:danny @:yvonne @:pharkus
En dat meent dan wat meer te zijn dan een ander vanwege een kleurtje.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer gemeld bij Yvonne. Net ook weer een TR gezet. Het is echt triest wat die gozer denkt te kunnen maken. Hij heeft me al twee keer een ban gekost wegens crewbash. Ben blij dat jij het nu ook aankaart.
Ik heb daarom Yvonne op Facebook gemaild.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat meent dan wat meer te zijn dan een ander vanwege een kleurtje.
TR's worden gewoon weggeklikt, die komen nooit bij het 'hogere' echelon terecht.
Jullie zitten elkaar wel vaker en langer in de haren.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan deze 'mod' aangesproken worden op het continu persoonlijk worden en op de man spelen? Dank
vogeltjesdans in KLB / Duux Whisper flex post 31
@:danny @:yvonne @:pharkus
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat een zolderkamerautist zoals jij iets heeft tegen alle vormen van vervoer.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ KAN GEEN TREIN BETALEN
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw fijnste jeugdherinnering was ook het kastelen maken met je opa he?
Tot je moeder de urn terugpakte.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die arme jongen woont in een achterstandswijk waar nog geen water is, laat staan stromend water. Dus hij moet elke dag 16 km fietsen om bij een waterput te komen.
Nou was zijn fiets al niet veel, maar sinds kort hebben ze zijn wielen en zadel ook nog eens gepikt. Autistisch als hij is snapt hij nog niet dat hij dan beter kan gaan lopen, en probeert hij op dat kale frame met die zadelpin gevaarlijk uitstekend boven zijn bolle reet vooruit te komen.
Om hem te ondersteunen en een nieuwe fiets voor hem te kopen heb ik daarom een crowdfunding voor hem opgezet. Geef om plompzakker! Geef gul voor zijn welzijn!
Ik verkoop daarom dvd's van hoe hij op dat frame wanhopig probeert vooruit te komen. Ze kosten maar 9,- en het ziet er echt grappig uit
Klacht: nog niemand heeft een dvd gekocht, niemand houdt van plompzakker
enz. enz. https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc kan je zelf grasduinen voor de mooiste quotes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze wilden ook eens plompzakker de maan sturen met een stel varkens astronauten
Dus ze gaan samen de raket in, en NASA checkt zo of die varkens en PZ nog weten wat ze moeten doen.
"Varken 1, weet je nog wat je moet doen?" - "knor knor, ja, op het blauwe knopje drukken oink oink"
"Varken 2, weet je nog wat je moet doen?" - "knor knor, ja, op het gele knopje drukken oink oink"
"Varken 3, weet je nog wat je moet doen?" - "knor knor, ja, op het rode knopje drukken oink oink"
"PZ, weet je nog wat je moet doen?" - "ja, de varkens te eten geven, hun stront opruimen en verder overal met mijn klauwen vanaf blijven"
Geen behoefte aan. Als mod dient hij het goede voorbeeld te geven ipv steeds de pik te hebben op een steeds groter wordend groepje sommigen.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie zitten elkaar wel vaker en langer in de haren.
Neem aan dat jullie oud en wijs genoeg zijn....
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
enz. enz. https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc kan je zelf grasduinen voor de mooiste quotes.
Overigens vond hij de laatste grap zelf ook leuk.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie zitten elkaar wel vaker en langer in de haren.
Neem aan dat jullie oud en wijs genoeg zijn....
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
enz. enz. https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc kan je zelf grasduinen voor de mooiste quotes.
Heb je al zo lang niet meer geneukt?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Als mod dient hij het goede voorbeeld te geven ipv steeds de pik te hebben op een steeds groter wordend groepje sommigen.
En jij zou neutraal moeten zijn en hem op zijn gedrag aan moeten spreken.
Maar blijf gerust je kop in het zand steken, waar zat de rap dalende trend van postcounts op, iets van 20 jaar terug?
Nog even dat topic terug gelezen waar je zelf bij knoopie 'op de man speelt en persoonlijk wordt' en daar wijst plompzakker je op.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Als mod dient hij het goede voorbeeld te geven ipv steeds de pik te hebben op een steeds groter wordend groepje sommigen.
En jij zou neutraal moeten zijn en hem op zijn gedrag aan moeten spreken.
Maar blijf gerust je kop in het zand steken, waar zat de rap dalende trend van postcounts op, iets van 20 jaar terug?
Die knurft verdient dat. Sneue werkloze die zich voordoet als geleerdequote:Op maandag 27 mei 2024 20:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog even dat topic terug gelezen waar je zelf bij knoopie 'op de man speelt en persoonlijk wordt' en daar wijst plompzakker je op.
Kom maar kom maar kom maar!quote:Op maandag 27 mei 2024 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
haha Vogelendans wordt hier hard aangepakt
Ga je nou de heilige spelen? Man, je bent de meest uitgekotste mod van allemaalquote:Op maandag 27 mei 2024 20:42 schreef Plompzakker het volgende:
Ik heb zelfs nog geprobeerd om vogeltjesdans te helpen in mijn eerste post in dat topic. Maar daar werd niet echt op in gegaan.
Verder, uitdelen is leuk en kan iedereen. Maar ga dan niet zo zielig doen als je wat terug krijgt
En zo denkt half klb dus ook over jouquote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die knurft verdient dat. Sneue werkloze die zich voordoet als geleerde
Als jij het verschil niet weet tussen postcounts en neuken, heb ik medelijden met je partner.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je al zo lang niet meer geneukt?
Jij bent constant bezig met je zuigen, niet 'als je wat'.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:42 schreef Plompzakker het volgende:
Ik heb zelfs nog geprobeerd om vogeltjesdans te helpen in mijn eerste post in dat topic. Maar daar werd niet echt op in gegaan.
Verder, uitdelen is leuk en kan iedereen. Maar ga dan niet zo zielig doen als je wat terug krijgt
Je loopt altijd tegen iedereen aan te schoppen en vaak nog met groffe bewoordingen ook. Dan zegt iemand iets over je en dan ga je zitten janken. Wie de bal kaatst...quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent constant bezig met je zuigen, niet 'als je wat'.
Juf hij doet het ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En zo denkt half klb dus ook over jou
Iemand op Facebook 'mailen' over een forumquote:Op maandag 27 mei 2024 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb daarom Yvonne op Facebook gemaild.
Het is niet alleen tegen Vogeltjesdans. Plompzakker kikt er op om goede topics te verneuken of semi-grappig te reageren. Met kotssmiley's, VBLquote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Je loopt altijd tegen iedereen aan te schoppen en vaak nog met groffe bewoordingen ook. Dan zegt iemand iets over je en dan ga je zitten janken. Wie de bal kaatst...
Als er op FOK! niet wordt gereageerd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:56 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Iemand op Facebook 'mailen' over een forum
Ed de goey zat je wel erg dwars hequote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is niet alleen tegen Vogeltjesdans. Plompzakker kikt er op om goede topics te verneuken of semi-grappig te reageren. Met kotssmiley's, VBLniet ter zaken doende namen, Ed de Goeij Etc. Het liefst de first post.
Beetje low energy reply weer dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet weet tussen postcounts en neuken, heb ik medelijden met je partner.
Nou had ik dat sowieso al, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |