Je hebt inderdaad wel een punt. Er zal in de toekomst wat strenger opgetreden wordenquote:Op donderdag 18 april 2024 16:28 schreef Zoon_John het volgende:
Beetje lemming is wel leuk, maar nu is het toch echt wel erg. Ik hoop dat hier ook wel wat harder tegen wordt opgetreden, want nu is het gewoon ook een poging om FOK! kapot te maken. Elke potentiële nieuwe user zal namelijk gewoon direct op het kruisje klikken.
Van de eerste 15 topics, staan er 9 lemmings/lemmingen. 15 topics is een beetje wat je ziet. Dat ziet dus zo uit voor een nieuwe user:
[ afbeelding ]
Als je je browser uitzoomed zie je hier de lemmings:
[ afbeelding ]
Op deze manier wordt FOK! wel moedwillig kapot gemaakt. Daar er niet genoeg mod capaciteit is om het op tijd weg te poetsen. Wat mij betreft, mag er wel wat harder tegen worden opgetreden. Een beetje lemming moet wel kunnen, maar hier word je toch niet blij van als je als nieuwe user op KLB klikt.
doe nu niet van zulke beloften als je dronken bent, anders krijg je weer dat gedoe zoals met HBquote:Op donderdag 18 april 2024 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel een punt. Er zal in de toekomst wat strenger opgetreden worden
Dat was best wel een beetje beschamend iddquote:Op donderdag 18 april 2024 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe nu niet van zulke beloften als je dronken bent, anders krijg je weer dat gedoe zoals met HB
Dat was toch ook forumvervuiling?quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat was best wel een beetje beschamend idd
Tt is prima zoquote:Op zondag 21 april 2024 13:47 schreef Zoon_John het volgende:
KLB / [KLB SC] Steken wij een kaarsje aan?
TT Is veranderd door @:nizno.
Ik zou willen vragen of de TT mag naar: Steken wij een kaarsje aan voor Chevy.
De TT was eerder: Free Chevycaprice, blijkbaar mag dat niet van Nizno. Maar ik hoop dat we als users wel steun mogen uitdragen naar een lid van de SC
Bedankt alvast.
Omdat de tt prima zo is. En deze normaal gesproken alleen veranderd wordt als deze niet aan policy voldoetquote:Op zondag 21 april 2024 13:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mag ik op zijn minst vragen, waarom de aanpassing niet mag?
Hoe verhoudt de TT: 'Free Chevycaprice' zich niet tot de policy? Deze is veranderd, zonder dat dat mijn verzoek was.quote:Op zondag 21 april 2024 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Omdat de tt prima zo is. En deze normaal gesproken alleen veranderd wordt als deze niet aan policy voldoet
Ik wil best de tt veranderen in "zoon_john moet zich niet zo aanstellen" als je door blijft gaanquote:Op zondag 21 april 2024 13:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe verhoudt de TT: 'Free Chevycaprice' zich niet tot de policy? Deze is veranderd, zonder dat dat mijn verzoek was.
Zal niet nodig zijn. Veel succes met je Forumpje verder, je was leuker toen je @vogeltjesdans vereerde, een aparte Reddit aanmaakte en FOK! belachelijk maakte. Blijkbaar ben je geworden waar je toen tegen was.quote:Op zondag 21 april 2024 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik wil best de tt veranderen in "zoon_john moet zich niet zo aanstellen" als je door blijft gaan
Ah dit bevestigt wel mijn vermoedens over je vorige account hierquote:Op zondag 21 april 2024 13:55 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zal niet nodig zijn. Veel succes met je Forumpje verder, je was leuker toen je @:vogeltjesdans vereerde, een aparte Reddit aanmaakte en FOK! belachelijk maakte. Blijkbaar ben je geworden waar je toen tegen was.
Dat is een eerlijk antwoordquote:Op zondag 21 april 2024 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:zoon_jhon
De echte reden was om niet nog meer drama te creëren
Beetje meten met 2 maten, dit is ook niet echt een pareltjequote:Op maandag 22 april 2024 17:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik heb het zusje van capuchon jochie binnen in mijn slaapkamer en ze gilt het hele huis bij elkaar, sinds ze op mijn sybian is gaan zitten en de slaapkamer deur op slot heeft gedaan heeft ze het ene orgasme na het andere
Klacht: het hele blok trilt want ze heeft hem op standje maximaal gezet
quote:Op zondag 21 april 2024 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
1 of andere arrogante Nederlander heeft zij wagen vlak voor de oprit gezet van een huis. Ik moest daar toevallig wachten met mijn collega. Dus stapte ik maar even mijn anonieme politie auto uit.
Tik ik op het raampje. Hij doet zijn raampje naar beneden en ik toon mijn legitimatiebewijs van de politie
Keek hij me raar aan alsof die niet gelooft dat mijn legitimatiebewijs echt is. Vriendelijk verzocht ik om zijn auto te verzetten. Met flinke tegenzin en de nodige arrogantie verzette hij zijn auto
Klacht: Man denkt dat hij overal kan parkeren
Je betrekt mijn zusje waarmee ik niet kan lachen. Wees blij dat ik enkel bij het sluiten van je topic laat.quote:Op maandag 22 april 2024 18:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Beetje meten met 2 maten, dit is ook niet echt een pareltje
[..]
quote:Op maandag 22 april 2024 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je betrekt mijn zusje waarmee ik niet kan lachen. Wees blij dat ik enkel bij het sluiten van je topic laat.
quote:Op
[quote][b]Op zaterdag 20 mei 2017 12:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kan ik hetzelfde zeggen over je zusje
Een post uit 2017 wat held ben je zeg.quote:
Dan doen we een je moeder grap van afgelopen maandquote:Op maandag 22 april 2024 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een post uit 2017 wat held ben je zeg.
Of zoals je zelf al zei is een ‘je zusje’ een running gag op fok, al jarenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik hem dieper steek bij je moeder begon ze te kokhalzen
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit een “FOK gezegde is “pics van je zusje”
Je maakt er wel een sport van om mijn post geschiedenis te doorzoekenquote:Op maandag 22 april 2024 18:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dan doen we een je moeder grap van afgelopen maand
[..]
Of zoals je zelf al zei is een ‘je zusje’ een running gag op fok, al jaren
[..]
Zo moeilijk is Mycroft nu ook weer niet hèquote:Op maandag 22 april 2024 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je maakt er wel een sport van om mijn post geschiedenis te doorzoeken
quote:Op maandag 22 april 2024 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
EN NU IS HET GODVERDOMME KLAAR HIER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |