Ach trek het je niet aan makker. Was een grapje. Moet je tegen kunnen. Ik raad aan om zo snel mogelijk de slowchat vol te praten. Zodat je een nieuwe topic kan openen en een nieuwe TT kan verzinnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:59 schreef Zoon_John het volgende:
Ik teken protest aan tegen veranderen van TT in SC. Ik had gewoon een normale TT en normaal is het niet zo dat men deze zomaar gaat veranderen. Graag beetje uitleg.
pas op anders schrijf ik een script wat heel de sc volspamt bij iedere TT die mij niet aanstaatquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach trek het je niet aan makker. Was een grapje. Moet je tegen kunnen. Ik raad aan om zo snel mogelijk de slowchat vol te praten. Zodat je een nieuwe topic kan openen en een nieuwe TT kan verzinnen
Psiesquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Laat de admins en mods toch ook een keer gewoon mens zijn kerel
Denken dat wij echte mensen zijnquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Laat de admins en mods toch ook een keer gewoon mens zijn kerel
Als hij zo blijft piepen en 'mimimimimi`blijft doen verander ik eens al z' n TT's. Als zo hatelijk blijft doen doe ik het zeer zeker.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:29 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/358144]capuchon_jongen[/Als hij zo url] het volgende:
[..]
Ach trek het je niet aan makker. Was een grapje. Moet je tegen kunnen. Ik raad aan om zo snel mogelijk de slowchat vol te praten. Zodat je een nieuwe topic kan openen en een nieuwe TT kan verzinnen
Heb je het vanavond al klaar? Je hebt m'n WhatsApp nog hèquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
pas op anders schrijf ik een script wat heel de sc volspamt bij iedere TT die mij niet aanstaat
Ik ben heel klein en heel erg lief.quote:
lol wil je dat ik je op whatsapp ook spamquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je het vanavond al klaar? Je hebt m'n WhatsApp nog hè
Stuur een dickpicquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol wil je dat ik je op whatsapp ook spam
Ik bedoel vol posten met kwaltiteitsposts uiteraardquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als hij zo blijft piepen en 'mimimimimi`blijft doen verander ik eens al z' n TT's. Als zo hatelijk blijft doen doe ik het zeer zeker.
En een SC snel volposten wordt gezien als spam en vinden we niet goed.
Oooooooh dan is het goed ;quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bedoel vol posten met kwaltiteitsposts uiteraard
Om dat script door te sturen sukkel.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol wil je dat ik je op whatsapp ook spam
quote:
Oh je gaat een heksenjacht beginnen, goeie reden voor mij om hier niet meer te komen. Zal jij mijn AVG verzoek dan in behandeling nemen, of moet Danny dat gaan doen?quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als hij zo blijft piepen en 'mimimimimi`blijft doen verander ik eens al z' n TT's. Als zo hatelijk blijft doen doe ik het zeer zeker.
En een SC snel volposten wordt gezien als spam en vinden we niet goed.
Zo hallo, je humor ligt dar *wijst*quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Oh je gaat een heksenjacht beginnen, goeie reden voor mij om hier niet meer te komen. Zal jij mijn AVG verzoek dan in behandeling nemen, of moet Danny dat gaan doen?
Beargumenteer maar wat hier niet serieus aan is. Dit is feitelijk nieuws, niks aan gelogen of niets niet serieus aan. Dit is gewoon een terecht klacht.quote:
Plaats dan volgende keer de link erbij; ik gooi hem wel weer openquote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:48 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Beargumenteer maar wat hier niet serieus aan is. Dit is feitelijk nieuws, niks aan gelogen of niets niet serieus aan. Dit is gewoon een terecht klacht.
Bron: https://www.nu.nl/nujij/6(...)owieso-toeteren.html
Oh, ik zou zweren dat we hier in KLB zitten en niet NWS waar bronvermelding wel verplicht is, maar dan zit ik dus verkeerd....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Plaats dan volgende keer de link erbij; ik gooi hem wel weer open
Jah je topic is terug open en dat is het belangrijkste niet waar?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:55 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Oh, ik zou zweren dat we hier in KLB zitten en niet NWS waar bronvermelding wel verplicht is, maar dan zit ik dus verkeerd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |