Plompzakker. Netsplitter officieel ook nog maar die is met de horizon vertrokken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie zijn er naast capu eigenlijk mod
Omdat het sluiten van topics niet altijd de juiste oplossing is. Een niet klacht kan perfect in ONZ. Een minder serieuze klacht kan altijd naar VERquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:57 schreef Ama het volgende:
Hoezo zijn er nog maar twee actieve mods in KLB? En waarom voelt het alsof ze weinig zin hebben in topics sluiten.
Ook dat zie ik nog amper gebeuren.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Omdat het sluiten van topics niet altijd de juiste oplossing is. Een niet klacht kan perfect in ONZ. Een minder serieuze klacht kan altijd naar VER
Prettig weekend verder
Ik ben nu bezig. We zijn niet 24/7 online.quote:
Daarom ook mijn vraag waarom er hier nog maar twee moderators zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig. We zijn niet 24/7 online.
Maar zijn er meer nodig? Klb is toch dood. Gister een extreem terechte klacht gedropt en zijn 6 reactiesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom ook mijn vraag waarom er hier nog maar twee moderators zijn.
Niet alleen KLB helaas. Net in Muz gevraagd waar het Pinkpop topic is. Dat liep vroeger storm. Hier te weinig mods in het tijdelijke EK 4. Waaromquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar zijn er meer nodig? Klb is toch dood. Gister een extreem terechte klacht gedropt en zijn 6 reacties
Ik was gister afwezigquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar zijn er meer nodig? Klb is toch dood. Gister een extreem terechte klacht gedropt en zijn 6 reacties
Slechte moderatiequote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig. We zijn niet 24/7 online.
Wij kunnen het perfect handelen. Het is niet dat een bepaald topic dicht moet volgens jou dat we ook naar je moeten luisteren.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom ook mijn vraag waarom er hier nog maar twee moderators zijn.
ik zou zeggen als je denkt dat je het zelf beter kan kan je je altijd je kandidaat stellen bij forum@fok.nlquote:
Sorry mijn geestelijke handicap is niet zwaar genoeg.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zou zeggen als je denkt dat je het zelf beter kan kan je je altijd je kandidaat stellen bij forum@fok.nl
Heeft geen nut. Al zo vaak gesolliciteerd voor VBL b.v. Wordt toch door nepotisme bepaald.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zou zeggen als je denkt dat je het zelf beter kan kan je je altijd je kandidaat stellen bij forum@fok.nl
Of je krijgt geen mail terug.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Al zo vaak gesolliciteerd voor VBL b.v. Wordt toch door nepotisme bepaald.
Helemaal mee eens makkerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:59 schreef Zoon_John het volgende:
Ik teken protest aan tegen veranderen van TT in SC. Ik had gewoon een normale TT en normaal is het niet zo dat men deze zomaar gaat veranderen. Graag beetje uitleg.
Oh.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:59 schreef Zoon_John het volgende:
Ik teken protest aan tegen veranderen van TT in SC. Ik had gewoon een normale TT en normaal is het niet zo dat men deze zomaar gaat veranderen. Graag beetje uitleg.
Beetje uitleg was leuk geweest, maar ik zie dat je als grote admin zo ver boven mij staat, dat dat niet hoeft. Want jij bent Yvonne, de koningin van fok en ik ben slechts een achterlijke user. Fijn dat dat ook weer duidelijk is.quote:
Laat de admins en mods toch ook een keer gewoon mens zijn kerelquote:Op woensdag 3 juli 2024 06:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beetje uitleg was leuk geweest, maar ik zie dat je als grote admin zo ver boven mij staat, dat dat niet hoeft. Want jij bent Yvonne, de koningin van fok en ik ben slechts een achterlijke user. Fijn dat dat ook weer duidelijk is.
Geweldige manier van communiceren 10/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |