nee, verplichte driestopperquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen doet toch gewoon een twee stop of ben ik ridicuul?
je bent ridicuulquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Nou gewoon doen voor de volgende races, weg met het sparen !!quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel een voordeel van deze bandenregel nu... gooi je banden maar lekker er door heen
3 stops moet het zijn inderdaad, bij de start zitten de banden er al op natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met genoeg setjes nieuwe banden hoef je er maar 3. Of nieuwe in combi met amper gebruikte
Dat laatste, je mag maar 18 rondjes rijden met een band.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Alles is geoorloofd om het spannender te maken. Misschien strafgewichten toevoegen aan de beste wagens...quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t kan best een toevallig per ongeluk leuk ideetje zijn voor een volgend seizoen
Ja, kloptquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef PirE het volgende:
Dit zijn nieuwe voor Piastri. Afhankelijk van wat die heeft kan het dan toch met 3 stops?
Muah, kan nou niet zeggen dat dit de race zo goed maakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nou gewoon doen voor de volgende races, weg met het sparen !!
ja, mensen hier kunnen niet rekenenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef PirE het volgende:
Dit zijn nieuwe voor Piastri. Afhankelijk van wat die heeft kan het dan toch met 3 stops?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |