Of was jij dat niet met dat fakenieuws tijdens tegen Feyenoord?quote:
Dat hoeft ook niet, kwestie van uren dan is het vanzelf klaar voor hem....quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:30 schreef Ali_boo het volgende:
Steijn gaat snel in gesprek met Van Gaal: 'Reken erop dat we er hetzelfde naar kijken'
18.00,
Vandaag
33 Reacties
Maurice Steijn denkt niet zelf aan opstappen. De trainer van Ajax zegt er alles aan te willen doen om de club uit het moeras te trekken. Het is aan anderen om over zijn lot te beslissen, aldus Steijn na de nederlaag tegen AZ.
Nee, ik weet niet waar je dit fakenieuws vandaan haalt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:32 schreef XDo het volgende:
[..]
Of was jij dat niet met dat fakenieuws tijdens tegen Feyenoord?
Ze zijn nog steeds de kogelhulzen aan het zoeken rondom de Arena...quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:32 schreef XDo het volgende:
[..]
Of was jij dat niet met dat fakenieuws tijdens tegen Feyenoord?
Jong Ajax kan ook niet verdedigen dus ik denk dat die kans klein isquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jong Ajax zou maar kampioen worden. En dan gedwongen worden om te degraderen.
Koempelgoden worden kampioen. (Nee, ook niet denk ik.)quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jong Ajax kan ook niet verdedigen dus ik denk dat die kans klein is
dat beweerde je wel degelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:36 schreef stinkfistje het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waar je dit fakenieuws vandaan haalt.
Je gaat nooit je bronnen prijsgeven, of ben je dom ofzo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
freaky40 doet niet aan bronnen
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Bosz onderweg naar Ajax, morgen meer nieuws.
Gewoon 0-0, verliezen ze nog een puntje ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:57 schreef TLC het volgende:
Ajax tegen Jong Ajax is wel de garantie dan de punten in ieder geval in Amsterdam blijven, zelfs met Maurice aan t roer
Tja, makkelijk aanpassen zo'n posting.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:57 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja... het stond op Feesboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |