Duurde ff voordat je het licht zag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Het is klaar. Dit was Steijn’s laatste kunstje. Lijkt me over duidelijk…
Advocaat, maar die gaat eerst kijken of de hotels en Schiphol goed genoeg zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:51 schreef peaceman het volgende:
Als AZ iets beter zijn best had gedaan, hadden ze Ajax echt kunnen vernederen. Het is helaas niet anders dan dat we echt een matig elftal hebben.
Steijn ontslaan zal wel gebeuren, maar wie moet het dan in vredesnaam doen?
Volstrekt kansloosquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb het (gelukkig) niet kunnen zien, was het echt weer zo dramatisch?
Erger dan dat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
Hahaha.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Nu het wat minder gaat met Ajax zie je steeds vaker users die het 'toevallig' niet konden zien.
Ze gaven wat minder makkelijk kansen wegquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
Vergeet Bruno, Martins en Indi nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overlopen worden door Clasie, De Wit en Bazoer lekker man.
Steijnedquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Nu het wat minder gaat met Ajax zie je steeds vaker users die het 'toevallig' niet konden zien.
Maurice zal wel weer lichtpuntjes gezien hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
Nooit een kans gehad op resultaat. AZ speelde op 25% van hun kunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Vergeet Bruno, Martins en Indi niet
Ik heb bij 0-2 de tv uitgezetquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd dan dit aangluren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Allebei brandhoutquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:16 schreef XDo het volgende:
Medic hoef ik echt nooit meer in een Ajax shirt te zien. Dan nog 10x liever Sutalo.
Die is niet heel goed hè.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:16 schreef XDo het volgende:
Medic hoef ik echt nooit meer in een Ajax shirt te zien. Dan nog 10x liever Sutalo.
Net wat minder. Hardop gelachen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
De meesten zijn nog onderweg van de Arena naar huis he.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |