Vlak voor Studio Jeroen Stekelenburg en kornuiten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over een half uur verwacht ik toch wel een melding dat Steijn eruit ligt.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over een half uur verwacht ik toch wel een melding dat Steijn eruit ligt.
Hoho , vorig seizoen veel gescoord bij Middlesbroughquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:33 schreef Caland het volgende:
Die Akpom, is dat eigenlijk wel een voetballer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoho , vorig seizoen veel gescoord bij MiddlesbroughDe championship is minimaal gelijkwaardig aan de eredivisie, las ik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:36 schreef Wertha het volgende:
LoL, Van Gaal legt iets uit aan Van Halst. Van Halst reageert. Van Gaal kijkt met een blik van *godverdomme jij snapt er echt geen klote van*.
Alibi-verdediger Taylor, die moet nooit meer op 8 of 6 staan.quote:
Alibaba bedoel jequote:Op zondag 8 oktober 2023 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alibi-verdediger Taylor, die moet nooit meer op 8 of 6 staan.
Steijn laat zich natuurlijk altijd zelf ontslaan. Pakt een paar miljoen mee, gaat een paar jaar met sabbatical en dan zien we hem wel weer een keer verschijnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou, kom maar op met die persconferentie
''Ik heb weer lichtpuntjes gezien , Mikautadze had een paar goede acties''quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou, kom maar op met die persconferentie
Clasie was echt goed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:40 schreef Caland het volgende:
Jordy Clasie geeft aan dat ze dit seizoen nog nooit zoveel ruimte hebben gehad (lol)
Met een naam als Maurice Steijn past hij prima bij Fortuna Sittard.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Steijn laat zich natuurlijk altijd zelf ontslaan. Pakt een paar miljoen mee, gaat een paar jaar met sabbatical en dan zien we hem wel weer een keer verschijnen.
En terecht natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Steijn laat zich natuurlijk altijd zelf ontslaan. Pakt een paar miljoen mee, gaat een paar jaar met sabbatical en dan zien we hem wel weer een keer verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |