Die gaten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor sjokt er maar weer achteraan
Ja en ik zou niet weten wat Steijn hier aan zou moeten doen. Dit zijn toch (een soort van) profspelers die zelf wel kunnen bedenken dat het zo niet kan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is zo mogelijk nog slechter dan de gatenkaas tegen Marseille, Feyenoord en Athene. Spelers die massaal achteruit sloffen, gigantische gaten.
Ze spelen toch echt volgens de instructies van de trainer. Net doen alsof Steijn hier niks aan invloed heeft is echt wel een beetje debiel hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja en ik zou niet weten wat Steijn hier aan zou moeten doen. Dit zijn toch (een soort van) profspelers die zelf wel kunnen bedenken dat het zo niet kan.
Ben je nou zo dom?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja en ik zou niet weten wat Steijn hier aan zou moeten doen. Dit zijn toch (een soort van) profspelers die zelf wel kunnen bedenken dat het zo niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |