Ik heb nog 3 dolken van beoogde vrienden in mijn rug zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje kribbig vandaag.
Ik trek dan nog liever aan mijn eigen pik, dan ben ik veel minder tijd kwijt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon je eigen bouillon trekken.
Ergens wel te begrijpen natuurlijk... Feyenoord speelde niet heel goed & dan kijkt hij ook nog eens naar deze draak van een wedstrijd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje kribbig vandaag.
Die blokjes zijn troep. Bevatten wat e-nummers en zout en dergelijke. Heb je niets aan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
4,49 voor bouillon.Is dat het echt waard? Is het sterk?
Nog nooit geprobeerd maar ben wel nieuwsgierig geworden.
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik eet vanavond gewoon een broodje kroket.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ga lekker naar CUL met je kroket
Was je wel goed je handen voor je gaat koken dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik trek dan nog liever aan mijn eigen pik, dan ben ik veel minder tijd kwijt.
En dat doe je dan in de... oh doelpuntquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik trek dan nog liever aan mijn eigen pik, dan ben ik veel minder tijd kwijt.
Ja klopt, is ook echt om de rijst een beetje bij smaak te brengen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die blokjes zijn troep. Bevatten wat e-nummers en zout en dergelijke. Heb je niets aan.
Echte bouillon is altijd beter.
Deze vind ik prima smaken.
Toen ajax met 5-1 van PEC verloor, zong het publiek "waar blijft dat vuurwerk nou"... Hopelijk is het publiek in de arena geïnspireerd door deze anekdote.quote:
Het moet niet te erg worden, dan gaat Steijn zeker weg en dat moeten we niet willen.quote:
Toch een prima spelertje voor de subtop Eredivisie?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dani de Wit
Dan ben je wel echt af
De Wit denk ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:52 schreef ISVV het volgende:
Wat zingen ze nou? Wie is een echte Ajacied?
@klaasweetallesquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:53 schreef GGMM het volgende:
Wie is een echte Ajacied?
Ik versta er geen zak van
@klaasweetalles is een echte Ajacied.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:53 schreef GGMM het volgende:
Welke subtop?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Toch een prima spelertje voor de subtop Eredivisie?
Is deze grap niet al 5 keer gemaakt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:54 schreef Ali_boo het volgende:
Tijd om wat vuurwerk op het veld te gooien
Jaartje of 10?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je moet wel een overwinning tegen RKC bijrekenen. Dan staat Ajax gewoon netjes in de middenmoot en dat met een geheel nieuwe selectie. En in de Europa League nog ongeslagen. Je moet Steijn nog even de tijd geven.
En het bestuur?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Ajax wordt van het kastje naar de muur gestuurd
Inderdaad. Je trainer maar op straat gooien als je eens een keer niet wint heb je ook niks aan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je moet wel een overwinning tegen RKC bijrekenen. Dan staat Ajax gewoon netjes in de middenmoot en dat met een geheel nieuwe selectie. En in de Europa League nog ongeslagen. Je moet Steijn nog even de tijd geven.
Van der Sar?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:53 schreef GGMM het volgende:
Tegen de muur.quote:
Jij zou een specifieke user die eindigt met het getal 40 erg kunnen waarderen denk ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nouja, hij heeft nu ook best een reden om te mopperen natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:55 schreef RamboDirk het volgende:
user @:GGMM hangt weer de mopperkont uit.
KramerGod gaat daar nog gewoon 3-3 maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Daar begrijp ik nou helemaal niks van, ik vind dit allemaal enorm amusant.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft nu ook best een reden om te mopperen natuurlijk.
*Kramerinhoquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
KramerGod gaat daar nog gewoon 3-3 maken.
Dat moet dan nog met Steijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Steijn ontslagen wordt zit de nieuwe trainer dan wel op de bank tegen RKC? Of moet dat nog met Steijn omdat de originele opstelling gehanteerd moet worden?
we gaan door met de spelers waarmee de wedstrijd geeindigd zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Steijn ontslagen wordt zit de nieuwe trainer dan wel op de bank tegen RKC? Of moet dat nog met Steijn omdat de originele opstelling gehanteerd moet worden?
Goede vraagquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef GGMM het volgende:
Goeiequote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef GGMM het volgende:
En bij blessures?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we gaan door met de spelers waarmee de wedstrijd geeindigd zijn
quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie dat Pietje precies dezelfde act in het Ajax-topic uitvoert zoals we hem kenden in het Feyenoord-topic jaren geleden.
Gras is groen.
Die mogen gewisseld worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het is geen schande om van dit AZ te verliezen
[..]
En bij blessures?
Hij riep aan het begin van dit seizoen (net als vorig seizoen) dat we weer scorend vermogen hadden ingeleverd en heel moeilijk aan goals zouden gaan komen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie dat Pietje precies dezelfde act in het Ajax-topic uitvoert zoals we hem kenden in het Feyenoord-topic jaren geleden.
Gras is groen.
dan speel je met man 10 of minder man volgens de regelsquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het is geen schande om van dit AZ te verliezen
[..]
En bij blessures?
Het valt me weer enorm mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij riep aan het begin van dit seizoen (net als vorig seizoen) dat we weer scorend vermogen hadden ingeleverd en heel moeilijk aan goals zouden gaan komen.
Laagvliegers trekken nu eenmaal minder publiekquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Is er een brandoefening gaande daar? Zoveel lege plekken.
Klinkt als de gemiddelde domme ex-voetballer die erg veel moeite heeft om zijn trainersdiploma te halen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij riep aan het begin van dit seizoen (net als vorig seizoen) dat we weer scorend vermogen hadden ingeleverd en heel moeilijk aan goals zouden gaan komen.
Volgende week in PSV-topicquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef Erasmus het volgende:
Gras is groen.
Hetzelfde AZ wat een 0-3 voorsprong in één helft weggaf tegen een Bosnische amateurclub.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:00 schreef onlogisch het volgende:
AZ laat het balletje kinderlijk eenvoudig rond gaan en Ajax sjokt er maar achteraan
Ik ben benieuwd naar de antwoorden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:03 schreef RipCity het volgende:
Bij elke speler moet je gewoon googlen waarom ze uberhaupt in ajax1 spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |