En waar staat dan dat die extreem is?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je kunt gewoon kijken op de pagina waar de sterfte is weergegeven.
quote:CBS: oversterfte in juni door hitte
In het tweede kwartaal van 2023 overleden bijna 2000 mensen meer dan verwacht. Dat gebeurde vooral in juni toen er sprake was van een hittegolf op verschillende plekken in het land. Dat meldt het CBS op basis van de voorlopige sterftecijfers per week.
In het tweede kwartaal van 2023 overleden ruim 39 duizend mensen. Het ging vooral om ouderen en om bewoners in gehandicaptenzorginstellingen blijkt uit de cijfers. In de overige bevolking was de sterfte in het tweede kwartaal ruim 2 procent hoger dan vooraf verwacht. Het gaat in totaal om 500 mensen. Bij deze groep lag de sterfte iedere week rond of net boven de verwachting, maar was er geen oversterfte.
M'n condolenances ... hoeveel van je bekenden zijn dus nu al gestorven aan vaccinatieschade?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ken zelf ook meerdere mensen in mijn omgeving die te kampen hebben gehad met vaccinatieschade. De onverklaarbare oversterfte is ongekend hoog.
Bijna verdacht.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
M'n condolenances ... hoeveel van je bekenden zijn dus nu al gestorven aan vaccinatieschade?
Opvallend ook dat de oversterfte onder jouw bekenden zo extreem hoog is....
Niemand in mijn omgeving is overleden aan vaccinatieschade gelukkig. Ik ken helaas wel 3 mensen die kampen met vaccinatieschade.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
M'n condolenances ... hoeveel van je bekenden zijn dus nu al gestorven aan vaccinatieschade?
Opvallend ook dat de oversterfte onder jouw bekenden zo extreem hoog is....
Zoals eerder in het topic al bleek link jij 3 mensen aan. Vaccinatieschade, waar van je totaal geen idee hebt of het schade betreft, en waar van je zelf al aan gaf dat ze er niet door in het ziekenhuis zijn terecht gekomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niemand in mijn omgeving is overleden aan vaccinatieschade gelukkig. Ik ken helaas wel 3 mensen die kampen met vaccinatieschade.
In alle 3 gevallen deden de klachten zich voor na vaccinatie. Voor vaccinatie kerngezond.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef dop het volgende:
[..]
Zoals eerder in het topic al bleek link jij 3 mensen aan. Vaccinatieschade, waar van je totaal geen idee hebt of het schade betreft, en waar van je zelf al aan gaf dat ze er niet door in het ziekenhuis zijn terecht gekomen.
Of terwijl, jij noemt het vaccinatieschade, maar hebt in werkelijkheid geen idee, of ben je arts?
Wat heb je voor bewijs dat het schade is, behalve dat het zo lekker binnen je narratief past.
Volgens deze logica is elke medische klacht die men nu krijgt "vaccinatieschade". Want voor de vaccinatie was het er immers nog niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In alle 3 gevallen deden de klachten zich voor na vaccinatie. Voor vaccinatie kerngezond.
En is dat het enige verband dat je kunt leggen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In alle 3 gevallen deden de klachten zich voor na vaccinatie. Voor vaccinatie kerngezond.
Er zijn 3 kerngezonde mensen in mijn omgeving in de weken na vaccinatie klachten hebben ontwikkeld. Ik zie de connectie wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:12 schreef dop het volgende:
[..]
En is dat het enige verband dat je kunt leggen?
Kunnen gezonde mensen niet ziek worden?
En als een gezond iemand ziek wordt is dat automatisch vaccinatieschade?
Werkt het echt zo simpel in je hoofd?
Correlatie is nog geen causaal verband.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 3 kerngezonde mensen in mijn omgeving in de weken na vaccinatie klachten hebben ontwikkeld. Ik zie de connectie wel.
Waarom verbind je die twee verschillende dingen dan wel door die zin over oversterfte die volgens jou zo hoog is direkt na je bewering over jouw 'bekenden' te schrijven?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niemand in mijn omgeving is overleden aan vaccinatieschade gelukkig. Ik ken helaas wel 3 mensen die kampen met vaccinatieschade.
quote:Ik ken zelf ook meerdere mensen in mijn omgeving die te kampen hebben gehad met vaccinatieschade. De onverklaarbare oversterfte is ongekend hoog.
Okay duidelijk je kunt het dus totaal niet onderbouwen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 3 kerngezonde mensen in mijn omgeving in de weken na vaccinatie klachten hebben ontwikkeld. Ik zie de connectie wel.
Dus de oversterfte door vaccinatie is ook onjuist.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is los van elkaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom verbind je die twee verschillende dingen dan wel door die zin over oversterfte die volgens jou zo hoog is direkt na je bewering over jouw 'bekenden' te schrijven?
[..]
De oversterfte door de vaccins is gewoon aanwezig. Ik ken ook geen coviddoden of zelfs maar mensen die in het ziekenhuis kwamen / long covid kregen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de oversterfte door vaccinatie is ook onjuist.
Vaccinatieschade is een belangrijk en onderbelicht onderwerp.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:10 schreef Hogwarts het volgende:
Dit extremisten topic mag gewoon open blijven?
waar blijkt dat uit?quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oversterfte door de vaccins is gewoon aanwezig. Ik ken ook geen coviddoden of zelfs maar mensen die in het ziekenhuis kwamen / long covid kregen.
En waar is je controlegroep? Hoeveel mensen die niet gevaccineerd zijn, zijn inmiddels ziek geworden? Je kunt uit jouw ‘ervaring’ geen wetenschappelijk onderbouwde conclusie trekken. Helemaal geen conclusie, zelfs.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zo schreef je het niet.quote:
Ik heb zelf longcovid, en ken 4 mensen die aan covid overleden zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De oversterfte door de vaccins is gewoon aanwezig. Ik ken ook geen coviddoden of zelfs maar mensen die in het ziekenhuis kwamen / long covid kregen.
Anekdotisch "bewijs".quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
quote:
Je kent 3 mensen met long covid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 05:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |