19 ronden met .. 8 ronden SC ??quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog minder ronden
Gisteren was de sprint(race) trouwens 19 ronden. Tijdens dat onderzoek ná de sprint(race) moet Pirelli wel flink beroerde banden hebben aangetroffen.
Want zelfs black flaggedals men zich er niet aan houdt.
Strollquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:40 schreef Sked het volgende:
Wie oh wie gaat er zo dom zijn om te lang door te rijden?
Ferrari.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:40 schreef Sked het volgende:
Mercedes want track position is belangrijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:40 schreef Sked het volgende:
Of nog meer pitstops dan 3. I.v.m. het feit dat de teams geen extra bandensets krijgen omdat Pirelli die niet voorhanden heeft in combi met het max aanral rondjes per band + black flagged worden indien je je daar niet aan houdt. Wordt wellicht nog een leuke puzzel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Max 18 ronden op een race van 57 ronden. Dat is dus 0-17, 18-35, 36-53, 53-57. Een hele kromme verdeling die tenminste nog de deur open houdt voor een beetje strategie. Maar in de praktijk zal het wel 0-14, 15-29, 30-44, 44-57 oid worden.
Er moet een reden zijn dat ze het max aantal rondjes wat gisteren het plan was (20 voor nieuwe banden en 22 voor gebruikte) omlaag geschroefd hebben lijkt me?quote:
Schema met wie wat heeft zou mooi zijn nuquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of nog meer pitstops dan 3. I.v.m. het feit dat de teams geen extra vandensets krijgen omdat Pirelli die niet voorhanden heeft in combi met het max aanral rondjes per band + black flagged worden indien je je daar niet aan houdt. Wordt wellicht nog een leuke puzzel.
Die is al gepubliceerdquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schema met wie wat heeft zou mooi zijn nu
Verwacht dat die softs het geen 18 ronden volhouden op racepace en volle tanks
Black flag is toch disqualiquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mercedes want track position is belangrijk
Yups. Als ze dat doen (wie dan ook) is het meteen einde race.quote:
Mag niet. Krijgen ze een zwarte vlag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:48 schreef JopJuh het volgende:
Bij pitstop 3 gewoon de hards van 1e stint er weer op zetten
Of je gaat bij een sc meteen naar binnen das de enige optie danquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:51 schreef JopJuh het volgende:
Niemand heeft 3 sets hard/medium nieuw dus gaat sowieso onmogelijk worden zo.
Bij lange SC krijg je dus ook opeens stops omdat het moet, ben je fucked en sta je gelijk achteraan.
Of de circuitontwerper of de circuitbouwer of de FIA. Of alle voornoemdenquote:
De logica dat een gebruikte band 22 rondes mee mag en een nieuwe maar 20 rondes mee mag ontgaat me. Nieuw=beter=gaat langer mee? Nee?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er moet een reden zijn dat ze het max aantal rondjes wat gisteren het plan was (20 voor nieuwe banden en 22 voor gebruikte) omlaag geschroefd hebben lijkt me?
Die logica ontgaat me ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:52 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
De logica dat een gebruikte band 22 rondes mee mag en een nieuwe maar 20 rondes mee mag ontgaat me. Nieuw=beter=gaat langer mee? Nee?
Iedereen is af, behalve de teams en coureursquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of de circuitontwerper of de circuitbouwer of de FIA. Of alle voornoemden
Ik vind weggaan uit Qatar wel een goed begin.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of de circuitontwerper of de circuitbouwer of de FIA. Of alle voornoemden
Ze mogen ook op gebruikte banden rijden hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:51 schreef JopJuh het volgende:
Niemand heeft 3 sets hard/medium nieuw dus gaat sowieso onmogelijk worden zo.
Bij lange SC krijg je dus ook opeens stops omdat het moet, ben je fucked en sta je gelijk achteraan.
Eindverantwoordelijke FIA is al jaren af maar het gaat allemaal gewoon door.quote:
Er zullen vast teams zijn die niet genoeg nieuwe sets hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze mogen ook op gebruikte banden rijden hoor![]()
Wel ook een maximum aantal rondjes. Daarom zei ik dat het nog een heel gepuzzel wordt en er wellicht ook wel meer dan 3 pitstops gemaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |