abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210873716
Ik had dus een account op Redlights.be omdat ik, als ik een leuke dame zie, daar soms wel eens een seksdate fix. Op zich niet zo heel bijzonder maar die site is dus één van de afgelopen weken gehackt en de hackers hebben persoonlijke info weten te bemachtigen die ze nu op het dark web gaan gooien.

Maar ik heb nu best wel schrik voor zo'n sites als Have I Been Pwned. Als iemand mijn e-mailadres intikt, bestaat de kans dat Redlights.be daar tevoorschijn komt!
Cindy De Vuyst
pi_210873756
Als het alleen bij je mailadres blijft mag je van geluk spreken.
Pas op voor chantage van de hackers "Wij hebben je gegevens, dus ..."
pi_210873810
Ik denk dat mensen die jou kennen dit al weten of vermoeden
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 8 oktober 2023 @ 01:01:13 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_210873842
freud
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_210873863
quote:
Beste adverteerder, beste website-bezoeker,

Een hacker is binnengedrongen in onze website en heeft privégegevens gestolen van zowel adverteerders als bezoekers van de site. Wij hebben het datalek snel gedicht en hebben extra beveiliging geïnstalleerd, zodat zoiets in de toekomst niet meer kan gebeuren.

We zouden u in dit kader graag willen verzoeken om uw paswoord nu te wijzigen. Wees gerust, uw gegevens zijn veilig opgeborgen, maar nog een extra beveiliging kan nooit kwaad.

Indien u meer info wil, gelieve dan ons persbericht te lezen door op deze link te klikken.

We vinden het echt jammer dat dit is kunnen gebeuren, maar we verzekeren u dat onze website en de data opnieuw veilig zijn.
Fijn dat het opgelost is!
-nee-
pi_210879668
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 00:42 schreef einzeinz het volgende:
Ik had dus een account op Redlights.be omdat ik, als ik een leuke dame zie, daar soms wel eens een seksdate fix. Op zich niet zo heel bijzonder maar die site is dus één van de afgelopen weken gehackt en de hackers hebben persoonlijke info weten te bemachtigen die ze nu op het dark web gaan gooien.

Maar ik heb nu best wel schrik voor zo'n sites als Have I Been Pwned. Als iemand mijn e-mailadres intikt, bestaat de kans dat Redlights.be daar tevoorschijn komt!
Waarom heb je geen alias gebruikt?
pi_210888505
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 00:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik denk dat mensen die jou kennen dit al weten of vermoeden
Vermoeden is geen bewijs. Maar als ze nu mijn mailadres intypen op dergelijke sites en Redlights duikt op, schetst dat niet zo'n mooi beeld.

quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 01:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Fijn dat het opgelost is!
Dat geloof je toch zelf niet? Die data is gelekt...

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:37 schreef stokj het volgende:

[..]
Op zich hoef ik geen alias te gebruiken. Als ik een seksdate regel dan weten die dames ook wel min of meer iets over mij. Vaak hebben ze m'n telefoonnummer.
Cindy De Vuyst
pi_210890441
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:25 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Vermoeden is geen bewijs. Maar als ze nu mijn mailadres intypen op dergelijke sites en Redlights duikt op, schetst dat niet zo'n mooi beeld.
[..]
Dat geloof je toch zelf niet? Die data is gelekt...
[..]
Op zich hoef ik geen alias te gebruiken. Als ik een seksdate regel dan weten die dames ook wel min of meer iets over mij. Vaak hebben ze m'n telefoonnummer.
Je eigen telefoonnummer behouden kan denk ik nog wel. Kan je in je telefoon de nrs onder een alias opslaan zodat je gelijk weet wie wie is. Maar beter is een aparte prepaid telefoon of iets dergelijks te gebruiken.
Daarnaast kan het geen kwaad om met een andere naam jezelf bij deze dames voor te doen inclusief emailadres. Tenzij je uit bent op een liefdesrelatie. Dan wordt de zaak wat ingewikkelder maar ook daar zijn oplossingen voor.
pi_210894717
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:44 schreef stokj het volgende:

[..]
Je eigen telefoonnummer behouden kan denk ik nog wel. Kan je in je telefoon de nrs onder een alias opslaan zodat je gelijk weet wie wie is. Maar beter is een aparte prepaid telefoon of iets dergelijks te gebruiken.
Daarnaast kan het geen kwaad om met een andere naam jezelf bij deze dames voor te doen inclusief emailadres. Tenzij je uit bent op een liefdesrelatie. Dan wordt de zaak wat ingewikkelder maar ook daar zijn oplossingen voor.
Met die dames heb ik nooit last gehad. Dat is bij wijze van spreken spuiten en die hoor je daarna niet meer, tenzij je nog eens wil.
Het zijn hackers die die site gehackt hebben die de gegevens nu openbaar gooien. Maar bv. sites als Have I Been Pwned vermelden wel e-mailadres + website.
Je wil het niet meemaken dat je neefje op het nieuwjaarsfeest zegt van 'Hey ome, ik ga eens ff kijken of je data ooit gelekt is... Einz wat is Redlights?'
Cindy De Vuyst
pi_210898229
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:04 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Met die dames heb ik nooit last gehad. Dat is bij wijze van spreken spuiten en die hoor je daarna niet meer, tenzij je nog eens wil.
Het zijn hackers die die site gehackt hebben die de gegevens nu openbaar gooien. Maar bv. sites als Have I Been Pwned vermelden wel e-mailadres + website.
Je wil het niet meemaken dat je neefje op het nieuwjaarsfeest zegt van 'Hey ome, ik ga eens ff kijken of je data ooit gelekt is... Einz wat is Redlights?'
Dat wil je inderdaad niet. Daarom gewoon een alias gebruiken :P
pi_210899552
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 15:37 schreef stokj het volgende:

[..]
Doe ik ook altijd. Vroeg je je nooit af waarom je zoveel mailtjes van Redlights.be kreeg?
pi_210908750
quote:
88s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 02:11 schreef devzero het volgende:

[..]
Doe ik ook altijd. Vroeg je je nooit af waarom je zoveel mailtjes van Redlights.be kreeg?
Dan gebruik je het verkeerde adres :P _O- _O- _O-
pi_210914015
quote:
88s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 02:11 schreef devzero het volgende:

[..]
Ik krijg geen mails van Redlights
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')