Max wint niet, of er moeten héle gekke dingen gebeuren in de racequote:
Laten we volgende week nog even afwachten.quote:Op zondag 13 april 2025 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Piastri is Norris op alle fronten voorbij.
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op zondag 13 april 2025 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Piastri is Norris op alle fronten voorbij.
Hoeft niet meer toch? Vandaag ff de winst binnenharken en het tijdperk Piastri mag starten.quote:Op zondag 13 april 2025 21:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Laten we volgende week nog even afwachten.
Ja lijkt er wel op.quote:Op zondag 20 april 2025 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer toch? Vandaag ff de winst binnenharken en het tijdperk Piastri mag starten.
Oscar is een lieve jongen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier ga je geen spijt van krijgen.
Ja joh praat even onzin... Verstappen heeft wel voor hetere vuren gestaan. Je mag best vinden dat Piastri goed bezig is, maar dat afzeiken van andere coureurs laat alleen je eigen tekortkomingen zien hoor.quote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had deze kampioen al voorspeld
maar ja ik ben een visionair
Piastri is de man die zijn zenuwen wel bij elkaar houdt in zware omstandigheden waar mensen als verstappen helemaal van slag raken en maar gaan vloeken....
En hij is ook Verstappen voorbij😀quote:
Piastri is becoming the beast of F1quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer Lando afgetroefd. Max bij de start achter zich houden en Oscar gaat weer heerlijk op cruise control naar de winst.
Vind je dit nog steeds? Of ga je de keutel intrekken?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:56 schreef DjVero het volgende:
Dit topic is een beetje gek als je je bedenkt dat Norris vooralsnog op (bijna) alle fronten beter is. Gister weer een goed voorbeeld; langzaam maar zeker hengelt hij Piastri binnen. Op puntentotaal steekt hij er ver boven uit.
Natuurlijk, rookie en doet het helemaal prima. Maar hoe hij de hemel ingeprezen wordt, toekomstig kampioen blabla, vind ik wat overdreven.
Maak van die keutel maar: "ik trek de hele bolus in!"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind je dit nog steeds? Of ga je de keutel intrekken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |