quote:
"Maar..."quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ik,keur deze aanval af maar het beleid van Israël is ook verre van fris te noemen
Netanyahu heeft net het volgende verklaard:quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk gaat het dat niet.
Dit is daar de normaalste gang van zaken (hoe erg ook).
En zo ernstig als die dag gaat het sowieso niet worden.
Waarom klimaat tussen die aanhalingstekens Thierry?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dit dus...
En maar druk maken over het "klimaat", want dát is de grootste bedreiging voor de mensheid...
Ja, óók dit kan weer desastreus uitpakken, dit nieuwe conflict als bijv Iran en Egypte zich er ook mee gaan bemoeien...
Word op Geenstijl:quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:11 schreef paardendokter het volgende:
Uitstekend verslag op Geenstijl.
Ik voorspel dat deze terroristiche aanvallen op één lijn met nine-eleven de geschiedenis in zullen gaan.
Black Sabbath indeed.
quote:Als de Palestijnen hun wapens neerleggen is het morgen vrede. Als Israel de wapens neerlegt is het morgen verdwenen. Israel kan Palestina wegvagen, maar doet het niet. Palestina wil Israel wegvagen, maar kan het niet. Op die Arabische scholen daar wordt niets dan haat gepredikt. Dit is het gevolg daarvan. Ziekmakend barbaars. I stand with Israel. Always.
Ik vind dat hij gelijk heeft. Beide partijen weigeren tot een oplossing te komen en maken elkaar het leven zuur.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom klimaat tussen die aanhalingstekens Thierry?
Misschien handig om er een vertaling bij te zetten?quote:
Dit dus. Ze zoeken het maar uit. Prettige dag verder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:17 schreef Joppiez het volgende:
Zat er wel aan te komen. Nu gaat Israel ook weer Gaza platgooien en talloze burgerdoden maken, willen ze daar weer wraak, en zo is de cirkel weer rond.
Ik ga het verder niet volgen, deze soap duurt al veel te lang voort.
Dat is ook niet te doen voor Israël. Je zal er maar wonen, alleen omringd door landen die je haten tot op het bot en je weg willen hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind dat hij gelijk heeft. Beide partijen weigeren tot een oplossing te komen en maken elkaar het leven zuur.
Geloof dat maar jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:17 schreef Joppiez het volgende:
Zat er wel aan te komen. Nu gaat Israel ook weer Gaza platgooien en talloze burgerdoden maken, willen ze daar weer wraak, en zo is de cirkel weer rond.
Ik ga het verder niet volgen, deze soap duurt al veel te lang voort.
Puin blijft een probleem. Los daarvan saturatie van de afweer, kleine fouten in dergelijke systemen etc. Dan gaat de wet van grote getallen gelden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben trouwens verbaasd dat veel raketten Israël nog weten te raken, dacht dat ze een heel modern afweersysteem hadden voor raketten.
Ja heel zielig allemaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is ook niet te doen voor Israël. Je zal er maar wonen, alleen omringd door landen die je haten tot op het bot en je weg willen hebben.
Heeft die man niks beters te doen dan bellen met alle 30 premiers van Europa voor vage steunbetuigingen?quote:
Als Israël weg zou zijn, gaan ze elkaar te lijf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is ook niet te doen voor Israël. Je zal er maar wonen, alleen omringd door landen die je haten tot op het bot en je weg willen hebben.
Lijkt me dat Israel gerechtvaardigd is deze 5e kolonne te deporterenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:13 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Mosques in Jerusalem are inciting war against Israel.
Duizenden raketten zijn niet allemaal tegen te houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben trouwens verbaasd dat veel raketten Israël nog weten te raken, dacht dat ze een heel modern afweersysteem hadden voor raketten.
Nou nee, niet echtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heeft die man niks beters te doen dan bellen met alle 30 premiers van Europa voor vage steunbetuigingen?
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:23 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Als Israël weg zou zijn, gaan ze elkaar te lijf.
En had dat voorkomen kunnen worden door het eerste conflict gewoon rap & hard de kop in te drukken, denk je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
China-Taiwan, Pakistan-India, Egypte-Ethiopië, burgeroorlog Zuid-Afrika, hernieuwd rondje Balkan liggen ook nog allemaal in het verschiet. Dan zijn er vast ook nog conflicten die ik heb gemist of niet van op de hoogte ben.
Genoeg plek in SAquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Israel gerechtvaardigd is deze 5e kolonne te deporteren
Ik zit me ook te verbazen hoe dom Hamas is. Hier verneuken ze de toekomst van de Palestijnen (nog meer) mee. Hopelijk keert de woede van de Palestijnen richting Hamas en niet richting Israël in dit geval, al zal dat wel nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
Mja, met deze mokerdomme acties gaat Hamas natuurlijk helemaal niks bereiken.
Heb jij al een inhoudelijke reactie gegeven in dit topic en je afschuw uitgesproken tegen deze terroristische aanval want ik zie je alleen maar mensen quoten met een andere mening, oftewel mensen die anti deze terroristische aanval zijn in de hoop een confrontatie uit te lokken?quote:
We gaan denk ik weer naar een veel duidelijkere en zwart-witte globale politieke situatie. Met ons, of tegen ons. Een beetje terug naar de koude oorlog, soort van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
China-Taiwan, Pakistan-India, Egypte-Ethiopië, burgeroorlog Zuid-Afrika, hernieuwd rondje Balkan liggen ook nog allemaal in het verschiet. Dan zijn er vast ook nog conflicten die ik heb gemist of niet van op de hoogte ben.
Om de vergelijking met het huis even verder te trekken. Weggepest uit je eigen huis, waar vervolgens krakers intrekken. Dan na vele eeuwen met hulp van de internationale gemeenschap terug mogen keren naar je huis en dan zo getreiterd worden door een groep krakers die in het tuinhuis mocht blijven wonen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Misschien handig om er een vertaling bij te zetten?
Overbevolking is een groter probleem als klimaat. Je kan nog zo klimaat neutraal zijn, als we maar genoeg doorfokken is het toch niet meer te houden. Dan breekt vanzelf de pleuris uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dit dus...
En maar druk maken over het "klimaat", want dát is de grootste bedreiging voor de mensheid...
Ja, óók dit kan weer desastreus uitpakken, dit nieuwe conflict als bijv Iran en Egypte zich er ook mee gaan bemoeien...
Yup. Hamas bereikt alleen maar nog meer ellende voor Gaza, maar gaat dan ook niet om Gaza.Je moet dit eerder zien als een actie van Iran dat Hamas gebruikt by proxy.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
Mja, met deze mokerdomme acties gaat Hamas natuurlijk helemaal niks bereiken.
Wie is Nathan en waarom zouden we hem moeten geloven?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[ twitter ]
We zijn nu op het punt van kinderen ontvoeren.
Klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:32 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Wie is Nathan en waarom zouden we hem moeten geloven?
Waarom zou je het niet geloven? Omdat kinderen ontvoeren zo onkarakteristiek klinkt voor Hamas aangezien ze normaal niet veel meer doen dan de lokale A12 blokkeren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:32 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Hoop nepnieuws.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:32 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Euh, je hebt elementen in je maatschappij die openlijk een oorlog tegen je oproepen. Natuurlijk mogen die naar hun beloofde land dan (Palestina).quote:
Ik kan heel veel plausibele leugens bedenken, allemaal voor waar nemen?quote:
Klimaat is een grote aanjager van deze conflicten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dit dus...
Je kunt klimaatproblemen ook niet los zien van overbevolking. Het gaat samen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Klimaat is een grote aanjager van deze conflicten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |