Dacht dat dat alleen maar opging voor in de tekenfilms.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:49 schreef Rodgrod het volgende:
Het was dan ook veel te rustig de laatste tijd.
Misschien is dat moment nu gekomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:52 schreef Plompzakker het volgende:
Het heeft wel iets aandoenlijks die Palestijnen. Het is wachten tot Israël een keer echt terugslaat en dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen daar.
Israël bestaat korter dan Almere.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
nieuwe oorlog? Palistijnen en Israel vechten al eeuwig naar mijn gevoel.
Doodsverwensing ban!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:52 schreef Plompzakker het volgende:
Het heeft wel iets aandoenlijks die Palestijnen. Het is wachten tot Israël een keer echt terugslaat en dan is het waarschijnlijk meteen afgelopen daar.
Moeten ze dan ook naakt over straat paraderen van jou?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vang wel een paar lekkere Israëlische vluchtelingen op als het moet.
Ik ben #teamniemand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:42 schreef Zoon_John het volgende:
Nu de aanval op Israël geopend is, zal het daar ook wel hevig gaan donderen.
Het gaat dadelijk helemaal mis in de wereld.
Nee hoeft niet. Gewoon paar keer per week eten koken is genoeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moeten ze dan ook naakt over straat paraderen van jou?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |